امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

در خرید اینترنتی چطور بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ | خریدیار خریدیار


1401/07/27
کد خبر : 26466
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر
در خرید اینترنتی چطور راهنمایی های لازم پیش از خرید را دریافت کنیم؟

در خرید اینترنتی دستیار خرید یا همراه خرید ما چه کسی است؟

 

در این مطلب قرار است به این سوالات پاسخ دهیم و نکاتی که به شما کمک می‌کنند خرید موفق و هوشمندانه ای داشته باشید را بیان کنیم.

این مطلب توسط سایت خریدیار نگارش شده است، خریدیار یک راهنمای خرید اینترنتی است، خریدیار به شما کمک می‌کند با چشمان باز و آگاهی کاملا از محصول، یک خرید موفق را تجربه کنید.

 

اصلی ترین تفاوت خرید حضوری و اینترنتی

در خرید حضوری دو مزیت بزرگ برای شما وجود دارد، اول اینکه می‌توانید کاملا محصول را در دست بگیرید و لمس کنید، دوم اینکه می‌توانید از راهنمایی های فروشنده در خصوص کالا و ویژگی های آن استفاده کنید.

 

اما در خرید اینترنتی این فرصت برای شما وجود ندارد، اما این دلیل بر کنار گذاشتن خرید اینترنتی نیست، چرا که در خرید اینترنتی هزاران مزیت و فایده وجود دارد، پس در نتیجه باید کاری کنیم که معایب آن کمتر شود.

برای اینکه در خرید اینترنتی هم انتخاب خوبی داشته باشیم، باید اطلاعات لازم در خصوص آن کالا را کسب کنیم و سپس بهترین های بازار را کنار هم قرار دهیم و مقایسه کنیم.

 

مثلا اگر قصد خرید سنگ پای برقی را دارید، اول از همه باید بررسی کنیم که پیش از خرید این کالا به چه نکاتی باید توجه کرد، مثلا توان دستگاه، نوع دستگاه، میزان باتری دستگاه و....

سپس باید بررسی کنیم که برندهای مشهور در تولید این محصول کدام ها هستند، پرفروش ترین های این محصول در دیجی کالا کدام ها هستند و نظرات کاربران در خصوص آنها چیست، چه امتیازی به آنها داده اند و....

 

بعد از این بررسی ها می‌توانیم انتخاب دقیق تری داشته باشیم، سایت خریدیار هر هفته همه این بررسی ها را روی محصولات مختلفی انجام می‌دهد و نتایج را روی سایت منتشر می‌کند.

 

 

خریدیار در حقیقت یک نمونه ایرانی موفق از سایتی همچون  www.thespruce.com است، این سایت موفق ترین سایت دنیا در زمینه راهنمای خرید لوازم مختلف است.

تمام سعی تیم خریدیار  بر این است تا با بررسی و مقایسه لیستی از بهترین محصولات را به شما معرفی کنیم. صرفه جویی در زمان و اعتماد به کالا خریداری شده برای مشتری، هدف تیم ما است.

 

آیا در خریدیار امکان خرید محصولات هم وجود دارد؟

در گذشته اگر سرچ می‌کردید بهترین همزن برقی، نهایتا فقط مدل‌های مختلف را می‌دید و امکان خرید آنلاین این محصول برای شما فراهم نبود.

اما در سایت خریدیار، علاوه بر راهنمای خرید، و معرفی لوازم خانگی و آشپزخانه، امکان خرید کالای مورد نظر هم وجود دارد، در حقیقت خریدیار بهترین محصولات موجود در فروشگاه های آنلاین کشور از جلمه فروشگاه بزرگ دیجی کالا برا برای شما بررسی می کند.

در خریدیار قرار نیست فقط محصولات مختلف را معرفی کنیم، هدف ما این است که ضمن معرفی بهترین محصولات بازار در دسته بندی های مختلف، به شما یک راهنمای خرید هم ارایه دهیم، در حقیقت شما با مطالعه مطالب سایت به مواردی که هنگام خرید هر کالا باید به آنها توجه کنید آگاهی شوید.

شاید این تصور وجود داشته باشد که اصلا چه نیاز به نقد و بررسی کالاها وجود دارد، مگر همه کالاها دیجیتالی هستند که نیاز به بررسی زیادی داشته باشند.

هر کالایی می‌تواند نقد و بررسی خودش را داشته باشد، به طور مثال یک آون توستر را تصور کنید، آیا در خصوص آون توستر می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید؟

انواع آون توستر در بازار کدامند؟

برندهای معتبر آون توستر کدامند؟

پیش از خرید آون توستر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تفاوت آون توستر با ماکرویو و فر گازی چیست؟ و کدام برای شما مناسب است؟

پس همیشه اینطور نیست که اگر بدون بررسی به سراغ یک برند معروف و مطرح برویم قطعا خرید موفقی خواهیم داشت، همواره نیاز و انتظارات شما از محصول اولویت است.

 

سایت خریدیار

 

سایت خریدیار به چه صورت کسب درآمد می‌کند؟

سایت‌های نقد و بررسی محصول در دنیا حدود یک دهه است که بطور جدی فعالیت می‌کنند. این سایت ها از طریق همکاری در فروش کسب درآمد می‌کنند، در واقع وقتی کاربران از طریق خریدیار به فروشگاه اینترنتی وارد می‌شوند، در صورت انجام خرید مبلغی به خریدیار به عنوان کمیسیون پرداخت می‌شود.

به همین دلیل خریدیار بدون تعصب به هیچ برندی محصولات مختلف را کاملا بی طرف نقد و بررسی می‌کند و بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی می‌کند.

 

تیم خریدیار متشکل از 3 نویسنده همراه با یک جستجوکننده است، جستجوگر تیم وظیفه تحقیق و بررسی حول محصولات مختلف را دارد و در این راه از هیچ روشی دریغ نمی‌کند.

مشاهده نظرات کاربران در فروشگاه های مختلف برای محصول مورد نظر، گفتگو با برخی فروشندگان و کسب اطلاعات از آنها، بررسی نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی و....

 

خریدیار به صورت هفتگی مطالبی در گروه‌های کالایی مختلف منتشر می‌کند، این مطالب عمدتا از جنس راهنمای خرید هستند، یعنی نکاتی که پیش از خرید کالا باید در نظر داشته باشید را به شما بیان می‌کند و همچنین بهترین‌های بازار را به شما معرفی می‌کند.

 

خریدیار بر چه اساسی کالای مختلف را معرفی می‌کند؟

ما ابتدا به سراغ گروه کالایی مورد نظر در دیجی کالا و چند فروشگاه اینترنتی دیگر می‌ رویم و مواردی که را دارای بیشترین امتیاز از کاربران هستند جدا می‌کنیم.

در قدم بعدی نظرات کاربران را برای تک تک محصولات بررسی می‌کنیم و آنهایی را که نظرات مثبت بیشتری دارند جدا می‌کنیم.

در قدم بعد از بین همین محصولات برندهای مختلف را شناسایی می‌کنیم و در مورد برندهایی که کمتر شناخته شده هستند کمی تحقیق می‌کنیم، به طور مثال به سراغ سایر تولیدات آن برند می‌رویم و بررسی می‌کنیم که وضعیت رضایت از این برند به چه صورت است.

در نهایت بهترین برندها را همراه با محبوب‌ترین محصولات هر برند معرفی می‌کنیم، و در کنار همه این موارد یک راهنمای خرید کامل پیش از معرفی محصولات می‌نویسیم که به شما آموزش می‌دهد هنگام خرید این محصول باید به چه نکاتی توجه کنید.

 

خریدیار با کمال میل از پیشنهادات و نظرات شما استقبال می‌کند و دوست دارد با تکیه بر بازخورد شما، این وب سایت را به مکانی جذاب‌تر و جامع تر تبدیل کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26466
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید