امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

در تهیه هدایای تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟


1401/07/27
کد خبر : 27696
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

تهیه هدایای تبلیغاتی ایده جالبی است، اما اگر در تهیه این آیتم ها به برخی از موارد توجه نداشته باشید، هرگز نمی توانید به نتیجه مورد نظر خود برسید. به طور مثال، تصور کنید می خواهید  ماگ سرامیکی و خودکار فلزی را به عنوان هدیه در نظر بگیرید، اگر این موارد به خوبی طراحی نشده باشند و در آنها از رنگ و اطلاعات مناسب برای جذب مشتری استفاده نشده باشد، نمی تواند منجر به افزایش فروش شود و این امر نگرانی های زیادی را برای کسب و کارها به وجود می آورد. اگر می خواهید از هدایای تبلیغاتی خود بهترین نتیجه را بدست آورید، به مواردی که در ادامه مطرح می شوند توجه داشته باشید.


 هدیه تبلیغاتی

در تهیه هدایا از چه رنگی باید استفاده کنیم؟

اولین و مهمترین موردی که در تهیه هدایای تبلیغاتی باید مد نظر قرار گیرد رنگ این هدایاست. به طور مثال تصور کنید رنگ سازمانی شما سبز است و شما می خواهید پکی را به عنوان هدیه برای مشتریان خود ارسال کنید.
بهتر است رنگ جعبه با رنگ سازمانی شما یکی باشد که به طور ناخودآگاه کسب و کار شما را در ذهن مشتریان تداعی کند. همچنین، شما می توانید رنگ این هدایا را با توجه به رویدادی که هدایا را ارسال می کنید در نظر بگیرید. اگر هدایا تبلیغاتی در شب یلدا به دست مشتریان می رسند، بهتر است در آنها از رنگ قرمز استفاده شده باشد.

آیا هدایا تبلیغاتی باید خلاقانه باشند؟

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین سوالاتی که در زمان ارسال هدایای تبلیغاتی پرسیده می شود در این زمینه است که آیا این هدایا باید خلاقانه باشند! بهتر است بدانید اگر هدایا شما خلاقانه باشند این امر می تاثیر زیادی بر مشتریان تان بگذارد، اما این موضوع بدین معنا نیست که شما باید همیشه هدایا خلاقانه را برای مشتریان خود طراحی کنید. شما می توانید گاهی از انواع ماگ سرامیکی یا خودکار فلزی برای هدایای تبلیغاتی استفاده کنید و با اینکار برند خود را برای همیشه در ذهن مشتریانتان ثبت کنید.

آیا این هدایا منجر به برند سازی می شوند؟

یکی از مهمترین دلایلی که سبب شده است این روزها استفاده از هدیه تبلیغاتی در کسب و کار ها مورد توجه قرار گیرد اثر بخشی آنها بر روی مشتریان است. مطالعات نشان می دهند که ارسال هدایای تبلیغاتی برای مشتریان می تواند منجر به برندسازی و در نتیجه افزایش فروش گردد و این چیزی است که در تمامی کسب و کارها در قرن بیست و یکم به دنبال آن هستند.


 هدیه تبلیغاتی

با دریافت هدیه هورمون اندورفین در مغز ترشح می شود!

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که دریافت هدایای تبلیغاتی منجر به ترشح هورمون اندورفین در بدن می شود. هورمون اندورفین هورمونی است که در زمان شادی در مغز ترشح می شود و این هورمون نقش بسیار مهمی در ثبت رویدادی که باعث به وجود آمدن آن شده است دارد. به همین دلیل، اگر شما هدایای تبلیغاتی را برای مشتریانتان در نظر بگیرید، می توانید نام برند خود را در ذهن آنها ثبت کنید و این موضوع سبب می شود تا شما به یک نهاد اجتماعی تاثیر گذار در جامعه خود تبدیل شوید.

آیا هدایا تبلیغاتی باید گران قیمت باشند یا ارزان قیمت؟

برخی از افراد بر این باور هستند که باید هدایای تبلیغاتی خود را گران قیمت خریداری کنند. از طرف دیگر، برخی بر این باور هستند که باید هدایای ارزان قیمتی را سفارش دهند. در همین جا به شما اعلام می کنیم که هر دو این کارها اشتباه است. اگر هدایا تبلیغاتی گران قیمت باشد، هزینه زیادی به کسب و کارها اعمال می شود و آنها را از خرید دلزده می کند، همچنین، اگر هدایا ارزان قیمت باشند، حس بدی در مشتریان به وجود می آید و آنها را از آن برند دلزده می کند.

قیمت هدایا باید منطقی باشد!

توصیه ما به تمام کسب و کارهایی که می خواهند برای خرید هدایا برای مشتریان خود اقدام کنند این است که قیمت هدایا را منطقی در نظر بگیرند. برای اینکار ابتدا باید با توجه به استراتژی هایی که وجود دارد بودجه ای مشخص شود و سپس با توجه به آن بودجه کسب و کارها بهترین هدیه را سفارش دهند. به این موضوع توجه داشته باشید که توجه به شخصیت مشتریان بالقوه از مهمترین مواردی است که کسب و کارها باید در نظر داشته باشند تا بتوانند بهترین نتیجه را از ارسال این هدایا بدست بیاورند.


 هدیه تبلیغاتی


تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کافی را در مورد هدایا تبلیغاتی در اختیار شما قرار دهیم. اگر می خواهید برای خرید این هدایا اقدام کنید باید به رنگ و طراحی آن توجه داشته باشید. همچنین، خود را درگیر این موضوع نکنید که هدایا شما حتما خلاقانه باشند. برای خرید بهترین هدیه، باید بودجه ای را تعیین کنید و سپس بر اساس آن بودجه بهترین هدیه را سفارش دهید.اگر می خواهید بهترین هدایای تبلیغاتی مانند ماگ سرامیکی و خودکار فلزی را سفارش دهید، می توانید به سایت سهیل گیفت soheilgifts.com مراجعه کنید. این سایت بهترین هدایا با کیفیت و قیمت مناسب به شما ارائه می دهد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27696
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید