امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

درج متن روی تیشرت


1401/07/27
کد خبر : 28034
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 11 نفر

در این مطلب قصد داریم شما را با چاپ روی لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ ودرج متن روی تیشرت آشنا کنیم چراکه هر یک از این موارد می توانند بعنوان یک کادو سورپرایز کننده انتخاب شوند.

چاپ روی لیوان حرارتی

درج متن روی تیشرت

 لیوان حرارتی علاوه بر اینکه تمام ویژگی های مطلوب یک لیوان را دارا است می تواند به عنوان یک کالای تزئینی در محل کار یا در دکور منزل بکار رود بعلاوه امروز به جهت لوکس بودن آن ، به عنوان یک کادوی سورپرایز کننده مورد استفاده قرار می گیرد. موردی که باعث زیبایی دوچندان این کالا شده است چاپ روی لیوان حرارتی  است که بصورت سابلیمیشن انجام می شود.  کالا عملکرد بسیار جالبی دارد و زمانی که با حرارت در تماس نیست طرح روی آن کاملا مشکی و پنهان است اما زمانی که با حرارت تماس پیدا می کند( مانند زمانی که در آن چای ریخته می شود) از پایین به بالا طرح آن نمایان می شود و این به واسطه جوهری است که بر روی سطح آن پوشیده شده و به حرارت حساس می باشد.
 

درج متن روی تیشرت

 درج متن روی تیشرت


 چاپ متن روی تیشرت با اهداف مختلفی انجام می شود و یکی از موارد مهم آن استفاده از این کالا برای کادو می باشد. از تیشرت با طرح دلخواه می توان در هر مناسبت استفاده کرد و کافی است که طرح  شما ابتدا مدل و سایز تیشرت را انتخاب کنید و سپس با مراجعه به سایت عکسچاپ کار درج طرح را به کارشناسان این شرکت بسپارید. نکته قابل توجه اینکه کار درج طرح به چاپ سابلیمیشن روی تیشرت محدود نمی شود بلکه می توان بر روی موارد دیگر از جمله:
•    لیوان در جنس های چینی، سفالی ، سرامیکی و…
•     ماگ
•      کاور گوشی
•     بشقاب در جنس های ملامین، چینی، سفالی و…
•     و… طرح دلخواه مشتریان را چاپ کرد. لازم به ذکر است این موارد علاوه بر اینکه از کارایی خوبی برخوردارند  می توان از آن ها در جهت تزیین دکور محل کار یا… نیز استفاده کرد.

جنس تیشرت برای چاپ

از موارد مهم در چاپ لیوان یا تیشرت و سایر کالاها ، جنس آن می باشد و این مورد با رنگ پذیری ارتباط  مستقیمی دارد. بطور مثال برای چاپ متن  روی تیشرت ، مدل های متنوعی وجود دارند و از جمله می توان به تیشرت اسپان که از پنبه و پلی استر و تیشرت جودون که از پنبه و یک لایه پارچه به وجود آمده است ، اشاره کرد.نکته مهم اینکه چاپ تیشرت عکسچاپ کاملا سفارشی می باشد و مشتری انتخاب می کند که چه تصویری بر روی تیشرت چاپ شود.

درج متن روی تیشرت

چاپ لیوان عکسچاپ

 یکی از بهترین کاربرد چاپ لیوان عکسچاپ با عکس دلخواه جهت سورپرایز عزیزان در مناسبت های مختلف می باشد.شما نیز می توانید چند روز قبل از هر مناسبت با مراجعه به سایت عکسچاپ طرح  مناسبتی خود یا هر طرح دیگر با کیفیت بالا بر روی لیوان چاپ نمایید.از دلایلی که امروزه بیشتر لیوان  را برای هدیه مناسبتی انتخاب می کنند می توان به ماندگاری بالای این کالا اشاره کرد و در هر جا این لیوان مورد استفاده قرار گیرد تداعی کننده خاطرات می شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28034
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید