امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

درب ویلایی شیک و جدید


1401/07/27
کد خبر : 25980
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

اگر به دنبال درب ویلایی مدرن و شیک هستید می توانید از محصولات ایران سازه دیدن کنید. در نظر داشته باشید که درب ویلایی شیک طرح چوب و یا برش لیزری امروزه به یکی از پر طرفدارترین درب ویلایی تبدیل شده است.
انتخاب درب ویلایی با ظاهر شیک و لاکچری اهمیت بالایی دارد. زیرا درب ویلایی روی نمای خانه تاثیر بسزایی دارد. در نظر داشته باشید که درب حیاط شیک و لاکچری که برای خانه خود انتخاب می کنید می تواند نمای خانه شما را زیباتر از قبل نشان دهد و سبب شود تا چشم ببینده به سمت این درب ویلایی شیک جهت دار شود.
انواع طرح ها و مدل های مختلفی برای درب ویلایی ساختمان می توان از شرکت معروف ایران سازه تهیه کرد. از جمله درب ویلایی مانند درب حیاط طرح چوب یا درب حیاط با برش لیزری و همچینن درب حیاط دولنگه یا سه لنگه یا درب پارکینگ و درب حیاط فرفورژه یا درب ویلایی آهنی ساده و ... انواع درب ویلایی هستند که در ایران سازه با کیفیت مطلوب و قیمت مقرون به صرفه ساخته می شود.
درب ویلایی که برای باغ یا خانه باغ خود اختیار می کنید روی زیبایی تاثیر گذار است از این رو سعی کنید که بهترین درب ویلایی را متناسب با نما و دکوراسیون ساختمان خود برگزیند.
کیفیت ساخت درب ویلایی در ایران سازه به گونه ای است که درب خریداری شده در روز اول با درب ویلایی که سال های بعد مشاهده می کنید مو نمی زند و از نظر رنگ و نو بودن مانند سابق است. علت این است که در ایران سازه از بهترین متریال و مواد برای ساخت درب ویلایی فرفورژه یا ساده و کلاسیک و همچنین فانتزی با برش لیزری استفاده می شود.
استفاده از جوشکاری با بهترین متریال روز و دستگاه های جدید و همچنین بهره مندی از رنگ کاری با روش های الکترواستاتیک و استفاده از رنگ ها براق یا مات در تنوع بالا سبب شده است تا درب ویلایی ساخته در ایران سازه از بهترین های بازار باشد.
شما مشتریان عزیز کافیست طرح درب مورد نظر خود را به کارشناس فروش ما در ایران سازه به اشتراک گذارید. در نهایت محصول آماده شده با کیفیت بالا و ظرافت قابل قبول و همچنین قیمت مناسب در اخیتار شما قرار می گیرد.
انواع درب حیاط یا درب ویلایی فرفورژه که امروزه بسیار متداول شده است در ایران سازه ساخت می شود . با مراجعه به سایت و مشاهده تصاویر می توانید یکی از این درب ویلایی شیک را برای خود برگزینید.



سر دروازه ویلا با مدل های جدید

امروزه سر دروازه ویلا در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است. برای اینکه شما یکی از این طرح های زیبا و امروزی را داشته باشید کافیست با شرکت ایران سازه تماس بگیرید یا به سایت مراجعه کرده و تنوع سردروازه ویلا را مشاهده کنید.
سر درب ویلا یا سردرب دروازه ویلا برای این به کار می رود که هم زیبایی خاصی به ساختمان ببخشد و هم اینکه در برابر باران و همچنین برف و ... روی درب پیشگیری کند و از از رنگ پریدگی یا فرسودگی درب خودداری کند. سردروازه ویلا که با پوشش های مختلفی مانند آردواز یا دیگر مصالح پوشش داده می شود مزیت های بی شماری دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.
سر دروازه ویلا که با پوشش آردواز مسقف شده است از نقطه نظر مقاومت مصالح حرف اول را می زند. زیرا این پوشش با وجود اینکه وزن بسیار سبکی دارد اما در عین حال بسیار مقاوم است. بنابراین در برابر نور آفتاب و بارش برف و باران ترک برنداشته و یا ظاهر خود را از دست نمی دهد. بنابراین وجود این سقف آردواز برای سر دروازه ویلا یا سردرب ساختمان بسیار مناسب به نظر می رسد.
ویژگی دیگر استفاده از پوشش آردواز در سردروازه ویلا این است که این سر دروازه می تواند زیبایی نمای ساختمان یا نمای ویلا را افزایش دهد. استفاده از رنگ های شکیل و زیبا در سردروازه ویلا با پوشش آردواز یا هر پوشش مسقف دیگری می تواند نمای خانه را تغییر داده و زیبایی را به آن هدیه دهد.
سردروازه ویلا در رنگ های متفاوتی دیده می شود که مشتریان می توانند متناسب با سایر عناصر دکوراسیون در نمای خارجی خانه خود یکی از سردروازه های ویلا را برای خود برگزینید.
همچنین در نظر داشته باشید که شیب سردوازه ویلا یا ارتفاع و همچنین مدل نهایی سردروازه ویلا بستگی زیادی به طرح درب ساختمان دارد. با مشورت با کارشناسان ایران سازه و دریافت مشاوره می توانید بهترین سردوازه ویلا را برای خانه باغ یا ویلاهای خود برگزینید. برای تماس می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.


سر در شیروانی زیبایی منحصر به فردی دارد.

سر در شیروانی با زیبایی خاصی که دارد نمای خانه را بسیار زیبا جلوه می دهد. در نظر داشته باشید که سر در شیروانی معمولا با مصالحی مانند آردواز پوشش داده می شود که یکی از رایج ترین مصالح به کار رفته در سقف های شیروانی یا سقف آلاچیق و همچنین سقف پنجره یا بالای درب حیاط یا سردروازه ویلا است.
سر در شیروانی آدمی را به یاد خانه های شمالی می اندازد و حس حال آب و هوای شمال را ایفا می کند. یکی از مزیت های سر درب شیروانی در خانه ها یا ویلا و خانه با ها این است که با وجود این سردر های شیک دیگر نگران بارش باران و برف نباشید. زیرا وجود این سر در شیروانی مانع از نشست باران روی پنجره یا درب می شود در نتیجه خبری از پوسیدگی یا زنگ زدگی درب و پنجره نیست.
ایران سازه بهترین در ساخت انواع سر در شیروانی و سردروازه ویلا است که شما می توانید با شماره تماس 09127716460 با کارشناسان ایارن سازه در ارتباط باشید و محصول مورد نظر با ابعاد دلخواه را سفارش دهید.


برچسب ها :
# درب ویلایی

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25980
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید