امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

درب اسلایدینگ و کاربرد آن


1401/07/27
کد خبر : 27618
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر
استفاده از درب اسلایدینگ علاوه بر اینکه راحت و ایمن است باعث صرفه جویی زیادی در انرژی و هزینه می شود. با درب اتوماتیک خودکار امکان ورود و خروج آسان از یک ساختمان فراهم است. یک درب شیشه ای اتوماتیک کشویی را می توان تقریباً در هر محیطی که نیاز به ورود و خروج بدون دست زدن به درب است، استفاده کرد.

 

درب اسلایدینگ چگونه کار می کند؟

درب اسلایدینگ دارای سنسورهای تشخیصی حرکتی است که در هنگام عبور افراد به صورت خودکار باز و بسته می شود. عملکرد این درب ها به این صورت است که هنگامی که سنسورها تشخیص می دهند فردی به درب نزدیک می شود، به طور خودکار درب را باز می کنند، سپس درب را برای یک دوره معین در موقعیت باز نگه داشته می دارند و در نهایت درب شیشه ای اتوماتیک بسته می شود. بنابراین درب تا زمانی که سنسورها فعال باشند باز باقی می ماند. این وقفه به کاربر اجازه می دهد بدون باز نگه داشتن درب با دست، وارد یا خارج شود. همچنین با استفاده از یک ریموت کنترل از یک فاصله معین می توان باز و بسته شدن درب را کنترل کرد.

 

مزایای درب اسلایدینگ

ظاهر و نمای زیبا یکی از مهم ترین جنبه های یک ساختمان است. به خصوص در یک مغازه یا مرکز خرید اهمیت این موضوع چند برابر است چون نمای مدرن و شیک اولین نکته ای است که نظر مشتری را به سمت خود جلب می نماید. درب ورودی مغازه نیز حکم معرفی کننده برای مشتریان دارد. استفاده از درب اسلایدینگ  برای مغازه می تواند علاوه بر ایجاد نمای زیبا، امنیت و کارایی فضای مورد نظر را نیز تامین کند.

 

قیمت انواع درب اتوماتیک کشویی

قیمت انواع درب اتوماتیک کشویی ، بر اساس ابعاد محلی که قرار است درب اتوماتیک در آنجا نصب شود، تعیین می گردد. نوع فریم در اتوماتیک کشویی نیز در تعیین قیمت آن موثر است. انواع متداول فریم ‌ها شامل آلومینیوم و  استیل هستند که هر یک دارای قیمت متفاوتی است. درب های اتوماتیک کشویی به همراه تجهیزات خاصی مانند اپراتور، فریم، موتور، قفل، باتری و... نصب می شوند که آن‌ها نیز قیمت درب اتوماتیک کشویی تاثیر گذار هستند.

 

ویژگی های در اتوماتیک شیشه ای کشویی

 

  • راحتی

در اتوماتیک نیازی به مداخله دست برای باز یا بسته شدن ندارند، این ویژگی یک مزیت عالی به ویژه برای شرایط کنونی درگیری با ویروس کرونا است. استفاده از این درب ها بیشتر در مناطق پرتردد مانند هتل ها، مغازه ها، بیمارستان ها و غیره مرسوم است، اما می توان از آنها در خانه های مسکونی نیز استفاده کرد.

  • صرفه جویی در فضا

فضای مورد نیاز برای باز و بسته شدن و نصب یک درب کشویی شیشه ای برقی بسیار کمتر از سایر درب ها مخصوصا درب اتوماتیک چرخان است.

  • ایمنی

با استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک خطر بسته شدن درب به روی فرد یا ضربه زدن درب به شخصی که در طرف دیگر آن است، تقریبا از بین می رود.

  • بهره وری بالای انرژی

استفاده از در اتوماتیک مانع از اتلاف انرژی می شود زیرا در کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش موثر است. این امر به این دلیل است که این مدل درب ها فقط زمانی باز می شوند که شخصی وارد شود و بلافاصله پس از عبور فرد نیز بسته می شوند. این ویژگی درب های کشویی برقی باعث می شود به سیستم گرمایش و سرمایش فشار وارد نشود و از این رو می توان صورتحساب مصرف انرژی را کاهش داد.

 

 درب اسلایدینگ

در اتوماتیک شیشه ای  اسلایدینگ برای چه مکان هایی مناسب است؟

 

  • بیمارستان ها و مرکز بهداشتی
  • اتاق‌هایی که نیاز به محدودیت ‌های دسترسی دارند (مانند آزمایشگاه ‌ها، درب های اتاق عمل و...)
  • لابی هتل ها
  • مغازه ها
  • مراکز خرید

 

مزایای در اتوماتیک  کشویی برقی

عدم محدودیت

فضایی که برای ورود و خروج با نصب این نوع درب بدست می آورید، حفظ ترافیک بالا را آسان می کند و مردم را در حرکت نگه می دارد. درب های اتوماتیک کشویی برای مناطق شلوغ بسیار عالی هستند زیرا به فضای شما باز نمی شوند و به راحتی ترافیک دو طرفه را در خود جای می دهند. این باعث می‌شود آنها در مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها یا فروشگاه‌های خرده‌فروشی شلوغ که در آن افراد به جهات مختلف می‌روند و ممکن است فضا محدود باشد، انتخاب خوبی باشند. وجود درب‌های کشویی اتوماتیک در سرتاسر ساختمان‌تان، مانند هتل‌ها، به کارکنان و مهمانان اجازه می‌دهد تا آزادانه بدون نگرانی در مورد نحوه باز کردن درب‌های دستی، حرکت کنند. علاوه بر این، افراد روی ویلچر یا هر مشکل دیگری نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که از ناتوانی های جسمی رنج می برند.

قابلیت سفارشی سازی

یکی دیگر از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای این است که می توانید درب ها را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید. به عنوان مثال، اگر فضای زیادی ندارید، می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که به نظر می رسد در دیوار ناپدید می شوند.

سبک های مختلف

یکی از مزایای اصلی نصب درب شیشه ای اتوماتیک کشویی، در دسترس بودن گزینه های سبک متعدد است. این درب ها در اشکال، طرح ها و سبک های مختلف موجود هستند. شما می توانید از بین انواع مختلف، مناسب ترین مدل را بر اساس نیازهای خود،  انتخاب کنید. این بهترین راه برای افزایش زیبایی ساختمان شما است. علاوه بر این، شما مجبور نیستید سبک و نما را برای عملکرد به خطر بیاندازید.

چشم انداز زیبا

علاوه بر طیف گسترده ای از عملکردها، درب های شیشه ای کشویی اتوماتیک جذابیت ساختمان یا خانه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. این درب ها ظاهری براق دارند و می توانند کاملاً با نمای مدرن مطابقت داشته باشند. علاوه بر این، در تجارت، استفاده از این نوع درب ها، نشان می دهد که شما به رفاه کارکنان و مشتریان خود علاقه مند هستید.

صرفه جویی در فضا

درب های اتومات شیشه ای بدون لولا کار می کنند. آنها به جای باز شدن به سادگی در امتداد یک مسیر حرکت می کنند. این بدان معنی است که هیچ فضای اضافی برای قوس درب مورد نیاز نیست زیرا آنها به سادگی توسط یک در که روی پانل دیگری می لغزند باز می شوند.

نور طبیعی

درب های اتوماتیک شیشه ای دارای شیشه های بسیار بزرگی هستند که از بالا به پایین هر پانل درب کشیده می شوند. این طراحی نور طبیعی را به حداکثر می‌رساند و تضمین می‌کند که می‌توانید از فضای داخلی روشن در طول روز لذت ببرید.

در اتوماتیک

 

عوامل موثر بر قیمت انواع درب اتوماتیک کشویی

  • نوع فریم به کار رفته در درب، پهنای دهنه درب و ...
  • ابعاد درب، میزان متراژ شیشه مورد استفاده در درب
  • نوع موتور مورد استفاده در درب و میزان قدرت آن
  • رنگ شیشه سکوریت به کار رفته در درب

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27618
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید