امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

درآمد 50 میلیونی فقط باید شرکت در دوره آموزش برق خودرو مجتمع فنی پارس


1401/07/27
کد خبر : 27405
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 117 نفر

امروزه خودرو یکی از مهم ترین نیازهای انسان است، همانگونه که مشاهده می کنید شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی هر روز مدل های مختلفی از خودرو را روانه بازار می کنند و از طرف دیگر تغییر در سبک زندگی خودرو را به یکی از مهم ترین نیازهای افراد تبدیل کرده است و شاهد افزایش روز افزون تقاضا برای خرید خودرو هستیم. این موارد باعث داغ شدن بازار کار مشاغل مرتبط با خودرو به خصوص برق خودرو و نیز آموزش برق خودرو شده است. چرا که برق خودرو یکی از مهم ترین سیستم ها در خودرو است و تعمیر و عیب یابی آن امری تخصصی است و هر تعمیرکاری از پس عیب یابی آن بر نمی آید.

اهمیت سیستم برق خودرو و تخصصی بودن تعمیرات آن، شغل برقکار خودرو را به یکی از بهترین مشاغل مربوط به خودرو از گذشته تا به امروز تبدیل کرده است و با توجه به افزایش خرید خودرو می توان نتیجه گیری کرد که اشتغال زایی در زمینه برق خودرو و نیز آموزش برق خودرو در آینده پولسازتر باشد.

با شرکت در دوره آموزش برق خودرو فنی پارس و یادگیری صفر تا صد تعمیرات  و عیب یابی این سیستم می توانید خود را برای ورود به بازار کار یک شغل عالی و درامد ماهیانه 50 میلیون تومان در ماه آماده کنید.

آموزش برق خودرو شامل چه مواردی است؟

برق خودرو از بخش های گوناگونی تشکیل شده است. شما به عنوان برقکار خودرو پیش از ورود به بازار کار این رشته لازم است با انواع قطعات در این سیستم، طرز کار آنها و روش تعمیر و عیب یابی آنها آشنایی داشته باشید.

علاوه بر این سیستم برق، در خودرو های داخلی و خارجی تفاوت هایی با هم دارد. بدون شک برق خودروهای خارجی در مقایسه با خودروهای داخلی پیچیدگی های بیشتری دارد.

آشنایی با سیم کشی و مدارهای الکتریکی خودرو، توانایی تعمیر بخاری، عیب یابی و تعمیر برف پاک کن، چراغ ها، شیشه بالا بر، قفل مرکزی، دینام، باتری، استارت، پشت آمپر برخی از مهم ترین مواردی است که برای ورود به بازار کار این شغل باید با آن آشنا باشید که در دوره برق خودرو آموزشگاه فنی پارس به طور کامل این موارد به شما آموزش داده می شود.

چگونه آموزش برق خودرو از صفر تا صد را ببینیم؟

برق یکی از سیستم های پیچیده و مهم در خودرو است. این سیستم از اجزا و قطعات گوناگونی تشکیل شده است، باتری، دینام، سیستم روشنایی ماشین، شمع، فیوز، دلکو، استارت برخی از مهم ترین قطعات در این سیستم است. ورود به بازار کار این رشته مستلزم آموزش برق خودرو به صورت حرفه ای است.

برای یادگیری برق خودرو علاوه بر آموزش مفاهیم لازم است به صورت عملی روی خودرو کار کنید. بنابراین اگر می خواهید برقکاری خودرو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید، دو راه پیش رو دارید، راه اول شاگردی کردن در یک مغازه برقکاری خودرو و روش دوم آموزش از طریق شرکت در دوره برق خودرو آن هم در یک آموزشگاه برق خودرو تخصصی است.

اگر قصد دارید به روش اول برقکاری ماشین را یاد بگیرید باید به این موضوع توجه داشته باشید که معمولا یادگیری برق خودرو از طریق شاگردی به زمان زیادی نیاز دارد. مدت زمان یادگیری با توجه به علاقه و استعداد شما زمانی بین 6 تا 12 ماه نیاز دارد. علاوه بر این در این روش هیچ مدرک معتبری به شما ارائه نمی شود و به صورت اصولی برق خودرو و تعمیر و عیب یابی آن را یاد نمی گیرید.

یادگیری برق خودرو از طریق ثبت نام در دوره آموزش برق خودرو در مدت زمانی بسیار کوتاه تر صورت می گیرد. از طرفی در دوره های آموزشی برق خودرو معمولا از پایه مباحث مربوط به برق خودرو آموزش داده می شود. ضمن اینکه پس از اتمام دوره مدرکی که نشان دهنده حضور شما در این دوره است به شما ارائه می شود. البته موضوعی که باید پیش از ثبت نام مورد توجه قرار گیرد، انتخاب آموزشگاه برق خودرو است.

آموزشگاه فنی پارس یکی از مجهز ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های برق و باطری سازی ماشین در کشور است که زیر نظر فنی حرفه ای دوره برق خودرو فنی حرفه ای را برگزار می نماید.

با شرکت در دوره آموزش برق و باطری سازی این آموزشگاه به صورت عملی هر آنچه برای ورود به بازار کار برق خودرو به آن نیاز دارید را یاد گرفته و از مدرک فنی حرفه ای برق خودرو بهره مند می شوید. امکان بازآموزیی رایگان، بهره مندی از پشتیبانی رایگان بعد از دوره، خوابگاه، پرداخت شهریه به صورت اقساطی از مزیت های دیگر این اموزشگاه است.

این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق بیش از 50 دوره دیگر برگزار می نماید. در ادامه با برخی از این رشته ها آشنا می شویم.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع فنی پارس شامل آموزش تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی اندروید و آیفون می باشد. بازار کار عالی و درآمدزا تعمیرات موبایل در ایران و سایر کشورها این رشته را به یکی از رشته های پردرآمد فنی تبدیل کرده است و در صورت یادگیری و حرفه ای شدن در آن می توانید متوسط درآمد 20 تا 40 میلیون تومانی در ماه داشته باشید.

این دوره در آموزشگاه فنی پارس به صورت عملی برگزار می شود و سرفصل ها با توجه به نیازهای بازار کار تدوین شده اند. از آنجایی که کار و تمرین نقش مهمی در یادگیری این رشته دارد، این مجتمع کارگاه خود را مجهز به انواع تجهیزات لازم برای تعمیرات موبایل نموده و فرصت کافی برای تمرین و رفع اشکال را برای شما عزیزان ایجاد کرده است.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی از دیگر دوره هایی است که با یادگیری آن می توانید شغلی درآمدزا و تخصصی را برای خود راه اندازی کنید. برد الکترونیکی در تمامی لوازم استفاده می شود و این موضوع باعث شده تا تعمیرات برد نه تنها در ایران بلکه در تمام کشور ها بازار کار خوبی داشته باشد، بنابراین می توانید از طریق آموزش تعمیرات برد خود را برای مهاجرت به خارج از ایران آماده کنید.

سرفصل های این دوره، تعمیرات برد را به طور جامع از برد لوازم خانگی تا برد لوازم صنعتی و اینورتر دار شامل می شود. همچنین کلاس تعمیرات برد در این مجتمع به صورت عملی برگزار می شود، تمرین و کار عملی به شما کمک می کند تا چالش های شما برای ورود به بازار کار کمتر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27405
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید