امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خط چشم مناسب انواع چشم کدام است؟ و از کجا بخریم؟


1401/07/27
کد خبر : 28391
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 17 نفر

این ابزار به دلیل ارتباط مستقیم با چشم، باید در زمان خرید آن دقت زیادی شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما در زمان خرید لوازم آرایشی اصل در تهران، خط چشم اورجینال و استاندارد انتخاب شود.


 خط چشم

خط چشم چیست؟

خط چشم نوعی محصول آرایشی است که، خانم‌ها آن را به دور و زیر چشم می‌کشند. عملکرد این ابزار طوری است که با کشیدن خطی باریک یا ضخیم روی پلک، چشم‌ها درشت‌تر یا ریزتر به نظر می‌آیند. خط چشم انواع مختلفی، ازجمله مدادی، ماژیکی و ژله‌ای و... دارد. که انتخاب هر یک به نوع آرایش شما بستگی دارد.

چند نوع خط چشم داریم؟

برای انتخاب یک خط چشم، ابتدا باید تصمیم بگیرید که کدام‌یک از انواع این ابزار بیشتر به پوست شما می‌آید، سپس به رنگ چهره‌تان در روز و شب فکر کنید. خط چشم انواع مختلفی دارد:

خط چشم مدادی

قدیمی‌ترین نوع خط چشم موجود در بازار، خط چشم مدادی است. اگر هنوز درزمینه آرایش و کشیدن خط چشم ماهر نیستید، پیشنهاد می‌کنیم از این مدل خریداری نمایید. مداد چشم دارای دو نوع خشک و روغنی است. اگر می‌خواهید خط چشم شما ضخیم باشد، مدل روغنی را انتخاب کنید. در غیر این صورت برای کشیدن خط باریک مدل خشک مناسب شما خواهد بود.

ویژگی‌های خط چشم مدادی

•    استفاده آسان و راحت
•    قابل استفاده برای خط کشیدن داخل چشم
•    ماندگاری کم
•    دودی شدن حالت خط چشم
•    ریزش روی چشم
•    پخش و پاک شدن زودهنگام

خط چشم ماژیکی

استفاده از این مدل مداد چشم نیاز به مهارت بیشتری است تا بتوان آرایشی بی‌عیب و نقص را داشت. افرادی که علاقه‌مند به کشیدن خط چشم‌گربه‌ای هستند، خرید این مدل گزینه خوبی برایشان خواهد بود.

خط چشم ژله‌ای

اگر به‌صورت حرفه‌ای آرایشگری می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم این مدل خط چشم را خریداری کنید. چون هم بادوام است و هم خط چشم فوق‌العاده زیبا و طبیعی خواهید داشت.

خط چشم سایه‌ای

این مدل از خط چشم را می‌توان به‌جای سایه چشم استفاده کرد، چون حالت دودی دارند. اگر مایلید به این حالت آرایش کنید، این نوع خط چشم را بخرید. تنها موردی که باید در ذهن داشته باشید، این است که این مدل خیلی زود پاک می‌شود، اما زیبایی خاصی دارد.

خط چشم مایع مویی

سخت‌ترین مدل خط چشم در زمان استفاده، خط چشم مویی است. چون نیاز به مدت‌ها تمرین دارد تا بتوان خط چشمی زیبا و بی‌نقص بکشید. این مدل ترک نمی‌خورد و باگذشت زمان نیز پوسته نمی‌شود. بنابراین انتخاب خوبی برای آرایشگران حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای است.

ویژگی‌های خط چشم مویی

•    نوک برس کوچک آن سبب می‌شود تا خطی دقیق و ساده کشیده شود.
•    برای نتیجه بهتر، ابتدا با یک مداد چشم خط فرضی بکشید و سپس از این محصول استفاده کنید.
•    این مدل خط چشم، حداقل 12 ساعت ماندگاری دارد.
•    با این مدل می‌توان خطوطی فوق‌العاده ریز یا دراماتیک ایجاد نمود.
•    محصولی بلند با نوک منعطف، کار را راحت می‌کند.
•    برای کشیدن یک خط نازک‌تر، انحنای خط را به‌آرامی با نوک برس و برای خط ضخیمتر هاشور بزنید. باکمی فشار می‌توانید از سمت انتهای استفاده نمایید.


خط چشم

نحوه انتخاب رنگ خط چشم

خط چشم به رنگ سیاه به همه خانم‌ها می‌آید، این رنگ گزینه محکم و قوی برای چشم است. رنگ زغالی یا قهوه‌ای رنگی نرم و ملایمتر به نظر می‌آید که بیشتر خانم‌ها در آرایش روزانه از آن استفاده می‌نمایند. اگر پوست و موی شما بلوند یا طلایی است، رنگ این خط چشم برای شما مناسب است.
البته در کنار این رنگ‌ها در مهمانی‌های شبانه می‌توانید، از رنگ‌های روشن نیز استفاده کنید. خط چشم در رنگ ارغوانی، سبز، نقره‌ای و حتی قرمز، جلوه خاصی به چشم می‌بخشد. برای شاداب نشان دادن چشم‌ها می‌توانید یک قسمت از خط چشم در گوشه را بلندتر بکشید.

انتخاب و خرید خط چشم مناسب

همه افراد از اهمیت چشم‌ها به‌عنوان عضوی در صورت و تاثیر زیادی که در زیبایی چهره افراد دارند آگاه هستند. چشمان زیبا باعث ایجاد جذابیتی فوق‌العاده می‌شود. امروزه سبک‌های متنوعی در آرایش وجود دارد که توانسته چهره افراد را زیباتر جلوه کند. در واقع خط چشم را تکمیل‌کننده آرایش صورت نیز می‌نامند.
نکته مهم در کشیدن خط چشم‌ها، انتخاب بهترین مدل خط چشم با توجه به فرم چشم شماست. بنابراین، در آینه به چشمان خود و بعد به چشمان دوست خود با دقت نگاه کنید، حتما متوجه تفاوت مدل چشم و پلک اطرافیانتان خواهید شد. مدل خط چشم انتخابی‌تان، باید الگوی مناسبی برای چشمانتان داشته باشد، تا میکاپ صورت شما را تکمیل کند. اگر مدل انتخابی اشتباه باشد، چشمانی کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از حالت معمول خواهید داشت که با صورتتان متناسب نیست.
در خرید لوازم‌آرایشی باید دقت بیشتری داشت تا محصول باکیفیت و دارای استاندارد سلامت باشد، تا به زیبایی صورت و چشم آسیبی وارد نکند. خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل از فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر و استفاده از تکنیک‌های خاص کمک می‌کند تا ایرادات چشم را مخفی کنید. برندهای خط چشم بسیار زیادی در بازار موجود هستند که توسط شرکت‌های معتبر در دنیا تولید می‌شوند. ازجمله این برندها می‌توان به هدی بیوتی، میلک، نیتروژن، بادیشاپ، موزفی فری من، لانکوم و... اشاره کرد؛ که افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند بهترین را برای خود تهیه نمایند.
اگر فردی مبتدی و آماتور در میکاپ هستید، برای شروع می‌توانید آموزش‌های ویدئویی آرایشگران حرفه‌ای را مشاهده نمایید. با تمرین انواع خط چشم در مدل‌های مختلف، حتما می‌توانید میکاپی مناسب و زیبا را روی صورت خود خلق کنید.


 خط چشم

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی اکسیژن شاپ عرضه‌کننده بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، کپسول تقویت کننده مو، ست‌های هدیه و... امکان خرید اینترنتی را برای خانم‌هاو آقایان شیک‌پوش و مشکل‌پسند ایرانی فراهم نموده است. با خرید آنلاین از مجموعه اکسیژن شاپ می‌توانید خرید لوازم آرایشی اورجینال، مشاوره و راهنمای خرید، تضمین اصالت کالا را با بهترین قیمت در کنار هم تجربه کنید. در این فروشگاه آنلاین به‌راحتی می‌توانید کالای موردنظر خود را از هر کجای ایران خریداری نمایید و در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28391
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید