امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خطرناک ترین عوارض شیاف ماریانا که باید بدانید


1401/07/27
کد خبر : 28470
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 15 نفر

در این پست قصد داریم تا عوارض خطرناک این محصول را مورد بررسی قرار دهیم.بدلیل اینکه استفاده بی رویه از این محصول می تواند خطرناک باشد لازم است تا در خصوص نحوه مصرف اصولی که هیچ گونه عوارضی شما را تهدید نکند اطلاعات جامع و کاملی بدست بیاورید.
با توجه به ویژگی های درمانی منحصر به فرد این محصول در خصوص مشکلات بانوان بی شک تقاضای زیادی برای خرید آن وجود دارد.اما استفاده از این محصول می تواند عوارض خطرناکی به همراه داشته باشد.


 شیاف ماریانا


مهم ترین عوارض مصرف بی رویه شیاف ماریانا عبارتند از :
1-خونریزی
2-بهم رختگی دوران عادت ماهیانه
3-زخم های داخلی
حال این عوارض مصرف در چه حالت هایی اتفاق می افتند ؟

استفاده بی رویه از ماریانا و عوارض خطرناک

بی شک یکی از مهم ترین مشکلاتی که به دلیل عدم آگاهی از نحوه اصولی مصرف این محصول بوجود می آید استفاده بی رویه از آن است.تمامی انواع شیاف های ماریانا برای استفاده نهایتا دو بار در هفته می باشند.اما برخی افراد تصور می کنند که چون داخل پکیج 40 عدد قرص وجود دارد می توانند آن را بصورت روزانه مصرف کنند.می توانید در خصوص نحوه مصرف اصولی ، خواص محصول و خرید شیاف ماریانا مقالات سایت کالامال را مورد بررسی قرار دهید.
حتی اگر خودتان بصورت دستی پودر ماریانا را تهیه کنید بدلیل حساس بودن بافت واژینال نمی توانید ان را مدام استفاده کنید.بنابراین استفاده از آن را نهایتا بصورت هفته ای دو بار و در فواصل زمانی منظم صورت دهید.
تمامی فراورده ها و داروهای گیاهی حتی مفید ترین انها را نمی توان بصورت بی رویه مصرف کرد و هر داروی گیای ای روش مصرف اصولی و میزان مصرف مخصوص به خود را دارد.

خطرات استفاده از ماریانا در زمان نا مناسب

عامل دیگر تاثیر گذار در جلوگیری از خطرات مصرف ماریانا ، زمان درست مصرف آن است.بدلیل اینکه بافت آندومتر در ابتدای پاک شدن و نزدیک به دوران عادت ماهیانه ضعیف می شود ، استفاده از قرص ماریانا و شیاف آن می تواند سبب بروز زخم های ریز خونریزی و لکه بینی شود.از این حتما در نظر داشته باشید که شما باید 3 روز پس از پاک شدن و 3 روز پیش از پاک شدن مصرف آن را متوقف کنید.


 شیاف ماریانا


همچنین بسیاری موارد پیش آمده است که مصرف آن را به تایم های آخر شب موکول کرده اند و با توجه به اینکه برخی قرص های ماریانا ها نیاز به شستشو برای خارج کردن دارند ، بدون خارج کردن شیاف اجازه داده اند تا صبح درون واژن بماند.
این امر نیز می تواند باعث شود عفونت هایی که به شیاف جذب شده اند داخل بمانند و قدرت ضد عفونی کنندگی آن اساسا زیر سوال برود.
در خصوص استفاده در زمان نامناسب نیز در نظر داشته باشید که فواصل زمانی منظم بسیار مهم هستند.سعی کنید در زمان منظم و معین در فاصله های زمانی کاملا مشخص از آن استفاده کنید.

خطرات استفاده از قرص های تقلبی و عوارض آنها

با توجه به اینکه انواع تقلبی و دست ساز این محصول در بازار به وفور یافت می شوند ، حتما در نظر داشته باشید که تنها نوع اصلی آن را تهیه کنید.بسیاری از سایت هایی که بصورت چند فروشندگی فعالیت می کنند بدون احرزا هویت و داشتن مجوز خاصی اقدام به ثبت نام افراد و غرفه داری می کنند و فروشنده های متفرقه در این سایت ها اقدام به فروش محصولات می کنند.برخای از این محصولات دارای قیمت بسیار پایینی هستند و خریدار را بشدت وسوسه می کنند.
اما شیاف های تقلبی ماریانا بدلیل اینکه فاقد ترکیبات اثر گذار هستند ممکن است ایجاد عارضه های جبران ناپذیری بکنند.بنابراین حتما نوع اصلی آن را با ضمانت واقعی اصالت کالا و از سایت های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی تهیه کنید.
این موضوع تا حدی فراتر رفته که برخی از این محصولات دارای بسته بندی های بی کیفیت هستند و به قولی بسیار تبلو هست که فیک بوده اما تصاویر درج شده در سایت از نوع اصلی بوده و با محصول ارسالی به هیچ عنوان مطابقت ندارند.

عدم مصرف اصولی وعوارض ناشی از آن

موضوع نهایی در خصوص جلوگیری از ابتلا به عوارض شیاف ماریانا در خصوص عدم رعایت مصرف اصولی این محصولات می باشد.انواع مختلفی از شیاف های ضد عفونی کننده ماریانا در بازار موجود هستند.بطور کلی دو نوع جذبی و غیر جذبی وجود دارند و نحوه و اصول مصرف هر کدام با دیگری متفاوت می باشد.


 شیاف ماریانا


برای این منظور حتما در نظر داشته باشید مطابق نوع محصولی که تهیه می کنید استفاده اصولی آن را بکار گیرید.همانطور که پیش تر گفتیم انواع قرص های غیر جذبی ماریانا حتما باید با شستشو خارج شوند.بدلیل اینکه هنگام شیاف کردن برخی بانوان دقت کافی ندارند ممکن است اجازه دهند شیاف بیش از حد داخل رود.این امر باعث می شود تا خارج کردن آن دشوار شود و بسیاری باناون در این مرحله از خارج کردن آن صرفنظر می کنند.حال این امر چه عوارضی دارد و اگر شیاف ماریانا خارج نشود مشکلی بوجود می آورد ؟
اولین مشکل این است که هنگام برقراری رابطه با ترشحات خارج می شوند و حالت ناخوشایندی دارند.مشکل بعدی هماطور که گفتیم بدلیل ماهیت ضد میکروبی و جذب کننده باکتری های مضر در صورت خارج نشدن این محصول عفونت ها نیز به همراه آن خارج نمی شوند و تاثیر درمانی نخواهد داشت.
بنابراین اجازه ندهید مدت زمان خارج کردن آن از زمان استفاده بیش از 1 ساعت به طول بینجامد.
با رعایت این موارد به هیچ عنوان شما درگیر عوارض خطرناک استفاده از شیاف گیاهی ماریانا نخواهید شد و می توانید از خواص آن نهایت بهره را ببرید.

منبع:کالا مال kalamal.com




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28470
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید