امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید 9 آرام بند سه سرعته برای بسته شدن درب های دارای قفل برقی از آسیا دُر


1401/07/27
کد خبر : 26445
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

اگر در حال حاضر به بازار آرام بندها و یراق آلات کشورمان نگاهی داشته باشیم، به این نکته مهم خواهیم رسید که جک های آرام بندهای امروزی بسیار با کیفیت تر و پیشرفته از نسل گذشته خود شده‌اند و همین تکنولوژی های بروز آن باعث شده است که ما را به خرید جک پشت درب یا همان آرام بند ترغیب کند.

 در این مقاله، آسیا دُر قصد دارد آرام بندهایی را بررسی کند که درب های ورودی ساختمان شما را که بر روی آن قفل برقی کله گاوی یا لاک پشتی نصب شده است را به راحتی ببندد و درنتیجه آرامش حاصل از  بدون سر وصدا بسته شدن درب را برای ساکنین ساختمان به ارمغان بیاورد. اگر شما نیز مشتاق به‌ خرید آرام بند سه سرعته برای درب ساختمان خود هستید، با ما در ادامه همراه باشید.

آرام بند سه سرعته را برای چگونه درب هایی می‌توان استفاده کرد؟

از آرام بند سه سرعته  برای همه درب ها می توان استفاده کرد اما با توجه به ضربه انتهایی موجود در آرام بند  پیشنهاده می شود که برای درب های چوبی سبک استفاده نشوند. از این دستگاه بیشتر برای درب های فلزی ورودی ساختمان که بر روی آن ها قفل برقی کله گاوی نصب شده است و دارای وزن 80 کیلوگرم و بالاتر هستند مورد استفاده قرار می گیرند.

در هر مکانی از قبیل حیاط، لابی محل‌هایی که آب، باران و آفتاب مستقیم وجود دارد می‌توان آرام بند سه زمانه را نصب کرد. البته در بقیه مکان‌ها نیز می‌توان از این آرام بندها بهره برد، مانند خانه‌های مسکونی، اداره‌ها، دفاتر کار، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، آموزشگاه‌ها،مدارس، فروشگاه‌ها، باغ‌ها و ویلاها. درمجموع، آرام بند سه سرعته را می‌توان در هر جایی که دربی وجود دارد نصب کرد.

9 آرام بند سه سرعته موجود در بازار

در زیر به 9 عدد آرام بندی که دارای تکنولوژی 3 سرعته یا 3 زمانه می باشند اشاره خواهیم کرد که با مراجعه به وب سایت شرکت آسیا دُر می توانید از مشخصات فنی کامل آن ها و قیمت به روز این محصولات دسترسی پیدا کنید.

  1. آرام بند سه سرعته گزه آلمان مدل GEZE TS 5000
  2. آرام بند سه سرعته گزه آلمان مدل GEZE TS 4000
  3. آرام بند سه سرعته ویرو ایتالیا مدل VIRO D89
  4. آرام بند سه سرعته ویرو ایتالیا مدل VIRO D86
  5. آرام بند سه سرعته ان اچ ان ژاپن مدل NHN 87V
  6. آرام بند سه سرعته ان اچ ان ژاپن مدل NHN 85V
  7. آرام بند سه سرعته ان اچ ان ژاپن مدل NHN 83V
  8. آرام بند سه سرعته فاتلس ایتالیا مدل FATELESS D89
  9. آرام بند سه سرعته فاتلس ایتالیا مدل FATELESS D86آرام بند سه سرعته

نکات مهم در انتخاب آرام بند  سه سرعته

در انتخاب آرام بندهای با تکنولوژی سه سرعته چند نکته مهم وجود دارد که باید در هنگام خرید به آن ها بسیار دقت کرد:

  1. نوع جنس درب

یکی از نکات مهم در انتخاب آرام بند سه سرعته این است نوع جنس درب باید به‌گونه‌ای باشد که درب  تحمل ضربه ناشی از مرحله سوم یا شوک انتهایی را داشته باشد تا آسیب و صدمه جدی به آن وارد نشود.

  1. وزن درب

از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید آرام بند سه سرعته می بایست به آن دقت کنیم وزن دربی است که قرار است بر روی آن آرام بند نصب کنیم. اصولاً آرام بند سه سرعته برای درب های که وزن نسبتاً زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. عرض درب

عرض درب از نکات مهم جهت انتخاب صحیح آرام بند سه سرعته می باشد که اگر آرام بندی مناسب با عرض درب استفاده نشود از نظر کارایی و عملکرد در هنگام بسته شدن دچار مشکل خواهد شد.

  1. قفل برقی بر روی درب

وجود قفل برقی بر روی درب های ورودی ساختمان از مهمترین دلایلی است که ما را به فکر انتخاب و خرید آرام بند سه سرعته می اندازد.  دربی که بر روی آن قفل برقی کله گاوی نصب شده است با توجه به سنگینی این نوع قفل برقی یک مانع برای آهسته بسته شدن درب محسوب می شود.

بنابراین اگر  آرام بند دو سرعته برای دربی که روی آن قفل برقی کله گاوی برندهایی مثل ویرو و سیزا ایتالیا، یوتاب ایران و یاله آلمان نصب شده باشد استفاده کنیم، علاوه بر سر و صدای زیادی که در هنگام بسته شدن درب داریم ، به مرور زمان سبب آسیب درب و آرام بند خواهد شد.

  1. تعداد پیچ های تنظیمات

تعداد پیچ تنظیمات موجود در آرام بند هرچه بیشتر باشد کار تنظیمات درب برای باز و بسته شدن درب راحتر می کند. بنابراین هر چه این پیچ تنظیمات موجود بر روی آرام بند بیشتر باشد از آپشن های بیشتری جهت تنظیمات برخورداریم.

  1. کیفیت

    مهم‌ترین عامل در انتخاب یک آرام بند کیفیت آن است؛ چرا‌که تمام ویژگی‌های پیشین در‌صورت عملکرد صحیح آرام بند معنا پیدا می کنند و در‌صورت خرابی و عملکرد ناصحیح بقیه امکانات بدون استفاده خواهند بود. پس آرام بند سه زمانه انتخاب شده باید بالاترین کیفیت را داشته و از مواد اولیه باکیفیت و طبق طراحی استاندارد ساخته شده باشد. عمر مفید آرام بند ساخت آلمان ممکن است بیشتر از ۱۰ تا ۱۵ سال باشد که بسیار مناسب است. این در حالی است که برخی برند‌های چینی و بی‌کیفیت در بازار وجود دارند که با نام های ژاپنی و ایتالیایی عرضه می شوند که بعضی از آن ها حتی کمتر از یک سال کار می‌کنند و زود خراب می‌شوند.

    7.قیمت

درکنار کیفیت آرام بند سه سرعته، قیمت نیز بسیار مهم است؛ چرا که قرار نیست آرامبند با‌ کیفیت قیمتی بسیار زیاد و نا‌ متعارف داشته باشد. بااین‌ اوصاف، کاملاً منطقی بنظر میاد که برای محصولی با‌ کیفیت زیاد باید قیمت بیشتری در مقایسه ‌با محصولاتی با کیفیت کمتر پرداخت کرد.

  1. گارانتی

آرامبند سه سرعته حتماً باید گارانتی و ضمانت نامه معتبر با زمان مناسب داشته باشد؛ چرا‌ که ممکن است دچار ایراد یا مشکل شود. پس شرکت وارد کننده یا فروشنده آن را باید گارانتی کند. بهترین نوع گارانتی، تعویض آرام بند است که اکثر شرکت های وارد کننده از این نوع گارانتی فراری می باشند و درصورت وجود ایراد در آرام بند آن قطعه خراب را تعویض می‌کند.

این نکته بسیار مهم است که شرایطی نیز برای گارانتی وجود دارد که در برگه های آن ذکر شده است. در آرام بند های 3 سرعته، عموماً ضربه فیزیکی و شکستگی، نصب غیر صحیح و نادرست،  عدم تطابق وزن و ابعاد درب با آرام بند و فشار بیش از حد به پیچ های تنظیمات، از جمله شرایطی است که این دستگاه را از گارانتی خارج می‌کند؛ اما در بقیه موارد عموماً روغن ریختن از اورینگ  شامل گارانتی می‌شود. مدت زمان گارانتی نیز بستگی به برند متفاوت است؛ ولی زمان 5 تا 10 سال گارانتی ایده آلی می‌تواند باشد.

  1. خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش هر شرکت وارده کننده یا فروشنده از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  در صورتیکه این امر درست انجام نگیرد می‌توان گفت که گارانتی و کیفیت محصول زیر سؤال می رود . در اصل خدمات پس از فروش برای بر طرف کردن مشکلات ناشی از گارانتی می باشد. 

باید به این نکته توجه داشت که شرکت ارائه‌کننده خدمات پس از فروش در دسترس باشد و پاسخگویی سریع و به موقع داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال، اگر شرکتی گارانتی تعویض در کارت گارانتی خود ذکر کرده باشد؛ به‌شرطی‌که آرام بند را خود خریدار باز کند و ارسال کند و  بعد از آن شرکت فروشنده  آرام بند را ارسال خواهدکرد.

آرامبند 3 سرعته

 ایراد این روش گارانتی این است که باید خودتان آرام بند درب را باز کنید و  این کار برای اشخاصی که تخصص فنی ندارند مشکل است و باید شرکت نصب کننده اقدام به باز کردن کند که هزینه آن را از مشتری دریافت خواهد که و بعد از ارسال آن به شرکت، فروشنده حداقل چند روزی طول خواهد کشید که این موجب آن خواهد شد که جای آرام بند بر روی درب خالی باشد تا دستگاه گارانتی شده برسد.

بعضی از شرکتی های وارد کننده محصول با گارانتی تعویض پس از خرابی آرام بند در محل نصب حاضر می‌شوند و آرام بند معیوب را با دستگاه دیگر بصورت موقت جایگزین می‌کند و بعد از چند روز آرام بند تعویض شده یا تعمیرشده را با آن آرام بندی که جایگزین کرده بود تعویض می‌کند. 

مواردی که در این مطالب به آن‌ها اشاره کردیم، از مهمترین نکات در انتخاب آرام بند سه سرعته درب ورودی ساختمان ها می باشد. ناگفته نماند اطلاعات لازم درباره اینکه کدام آرام بند مناسب درب ساختمان شما می باشد، بهتر است از کارشناسان این شرکت دریافت کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26445
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید