امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

خرید گیفت کارت استیم


1401/07/27
کد خبر : 25341
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

در ادامه این مسئله باید بگوییم که گیمر ها دنیای متفاوتی دارند و مدام می خواهند با این دنیا درگیر باشند و از این شرایط لذت می برند که همه چیزشان واسته به بازی های ویدویی است و بی نظیر ترین حس خواهد بود.
در مورد استیم باید بگوییم که یک پلتفرم مجازی و نرم افزاری است که شما می توانید با استفاده از تجربه بازی های آنلاین ویدیویی را داشته باشید.
در کنار تمامی این موارد پرداخت های درون برنامه ای را نیز با استفاده از این سیستم متصل به دنیای گیم انجام دهید و اگر قصد خرید یک ویژگی خاص در بازی را دارید گیفت کارت راه حل است.

خرید گیفت کارت استیم با بهترین قیمت

شما در بسیاری از بازی ها و پلتفرم های آنلاین تجربه بازی های چند نفره نیاز به خرید امتیاز، اسلحه و یا ویژگی های خاص دارید، چیزی مانند بازی هایی با پرداخت های درون برنامه ای که در موبایل های هوشمند بیشتر با آن ها سر و کار دارید.
در واقع با خرید گیفت کارت می توانید به راحتی و توسط کد فعال سازی که به صورت مجازی در اختیار شما قرار داده شده و قبلا نیز سالم بودن آن تایید شده است می توانید خرید خود را با خیال راحت و کاملا آنلاین انجام دهید.
ضمن این که اگر ترجیح می دهید این گیفیت ها را با ارقام متفاوت خریداری کنید، باید بگوییم که گزینه های زیادی در دسترس شماست، مانند گیفت کارت های: 1، 2، 10، 20 و بالاتر.
برخی از بازی ها نیز برای فعال سازی نسخه های آنلاین باید توسط استیم خریداری شوند،  در واقع شما با این گیفت کارت ها امکان خرید بازی از استیم، نرم افزار، افزایش اعتبار کیف پول را دارا هستید.
گیفت کارت استیم  

نحوه استفاده از گیفت کارت استیم

استفاده از گیفت کارت استیم نیز بسیار آسان است و شما در اسرع وقت می توانید پس از نهایی شدن خرید و پرداخت کامل، کد و مشخصات گیفت کارت به صورت کامل از طریق پل های ارتباطی در دسترس شماست.
کد را در نرم افزار استیم که به صورت آنلاین است و در صورتی که اشتباه باشد تایید نخواهد شد ثبت می کنید، پس از آن نیز می توان گفت که شما مجاز به انجام هر گونه خرید تا سقف پرداختی گیفت کارت هستید.
به همین دلیل گیفت کارت با ارقام مختلف و متفاوت در دسترس شماست و هر کدام را که انتخاب کنید تضمین بهترین قیمت و همین طور کیفیت بی نظیر نیز به شما داده خواهد شد.
در واقع تمامی بازی های Valve نیاز به نرم افزار استیم دارند، حتی شما برای تجربه های آنلاین نیز ناگزیر هستید استیم را روی پلتفرم و سیستم عامل خود نصب کنید.
ضمن این که این گیفت کارت ها در هر سیستم عامل و پلتفرمی به راحتی قابل استفاده هستند.
 گیفت کارت استیم  

تهیه کارت های هدیه استیم

شما می توانید با پرداخت آسان از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب به راحتی کارت های گیفت استیم را خریداری کرده و همین طور پشتیبانی آنلاین نیز برای کسب اطلاعات بیشتر همواره و در هر روز از هفته در دسترس شماست.
و این که در صورت نیاز پشتیبانی اطلاعات بیشتری را در مورد نحوه استفاده از این گیفت کارت ها در اختیارتان قرار می دهد.
به هیچ عنوان مشکلی در گیفت کارت ها وجود ندارد، از یک سوی دیگر اکانت شما نیز دچار هیچ خطر و مشکلی نخواهد شد و از این بابت باید بگوییم که خدمات ارائه شده بالاترین کیفیت را خواهد داشت.
شما یک حساب کاربری استیم خواهید ساخت و پس از آن با استفاده از شارژ Steam Wallet مشکلی برای انجام پرداخت ها و خرید بازی ها و همین طور نرم افزار ها نخواهید داشت.
گاهی برای دریافت خودکار و البته نسخه های پرمیومم آپدیت بازی ها می توانید از خرید استیم والت استفاده کنید که البته نیاز است ابتدا آن را شارژ کنید تا خرید شما کامل انجام گردد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25341
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید