امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

خرید چرخ خیاطی با سه میلیون تومان (چرخ خیاطی جانتک و مارشال)


1401/07/27
کد خبر : 27307
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 11 نفر

 چرخ خیاطی جانتک:

 چرخ خیاطی جانتک از نمونه چرخ‌های با کیفیت و پر کاربرد برای استفاده کنندگان می‌باشد. و خریداران خاص خود را دارد. این چرخ‌ها دارای مدل‌های مختلفی می‌باشند که توانایی استفاده برای دوخت انواع پارچه‌ها مانند پارچه‌های کتان، کریشه، جین، حریر، چرم و... را دارد.
این نوع چرخ‌ها در دو دسته، چرخ های خانگی و صنعتی تولید می گردند. چرخ خیاطی خانگی برای مصارف شخصی و دوخت لباس‌های شخصی مناسب می‌باشد. و همچنین سبک و از لحاظ قیمتی، از قیمت مناسبی برخوردار است. چرخ صنعتی برای کارگاه و تولیدی مناسب می‌باشد. این چرخ‌ها در مدل ها و قابلیت‌های گوناگونی در بازار عرضه می‌شوند و خریدار بسته به نوع کاربرد اقدام به خرید چرخ خیاطی می‌نماید.

ویژگی‌های چرخ خیاطی جانتک:

سرویس ارائه دهنده این مدل چرخ‌ها،  ژانومه می‌باشد. این شرکت چرخ‌ خیاطی جانتک را در بیش از 30 مدل دوختی، تولید می‌نماید. هریک از این مدل‌ها قابلیت جا گذاری انواع مختلف سایز سوزن از 9 تا 18 میلی متر را دارند.  این چرخ‌ها  دارای میزان برق مصرفی 220-240 ولت و دور موتور860 دور در دقیقه را دارد.  در این چرخ‌ها توانایی دوخت‌های زیگزاگ، تکه دوزی، پارچه های خیم،  گلدوزی،  پارچه‌های نازک،  زیب،  جا دکمه،  قابلیت دوخت دالبر، دوخت‌های باز، آزاد و سایر دوخت‌های جذاب را دارا می‌باشد.
این نوع چرخ خیاطی پر کاربرد و از هر نظر عالی،  داری مدل‌ها و کاربردهای گوناگونی می‌باشد که در زیر به نمونه‌هایی از چرخ خیاطی جانتک مانند چرخ مدل k، مدل sp و مدل spd اشاره خواهیم کرد.


 خرید چرخ خیاطی
این تصویر یک مدل از چرخ خیاطی جانتک می‌باشد.

 مدل K:

این مدل از چرخ خیاطی یعنی مدل k یکی از مدل‌های چرخ خیاطی شرکت ژانومه می‌باشد. از ویژگی‌های چرخ خیاطی ژانومه مدل K می‌توان توانایی 32 مدل متنوع برای دوخت و حاشیه دوزی نام برد. این چرخ خیاطی دارای قابلیت‌های دیگری مانند قابلیت دوخت توپر، گلدوزی،  تکه دوزی،  دوخت‌های ساده و زیگزاگ،  سیستم قاب ماکو، نیم دور، تمام فلز،  توانایی دوخت پارچه‌های ضخیم و نازک ...  را دارد.
در چرخ خیاطی جانتک مدل K قابلیت نصب انواع سوزن‌های سایز 9 تا 18 برای انواع دوخت‌ها را دارد.  در این چرخ تا بدنه بیرونی ازجنس ABS و بدنه داخلی از جنس آلومینیوم سبک و محکم می‌باشد.

چرخ خیاطی جانتک مدل SP:

این نوع از چرخ ‌های خیاطی، مدل SP دارای قابلیت‌های گوناگونی می‌باشد. از جمله این قابلیت‌ها، مجهز بودن این چرخ به سیستم سوزن نخ کن اتوماتیک اشاره کرد. قابلیت‌های دیگر این چرخ مانند قابلیت دوخت‌های توپر،  قابلیت گلدوزی و تکه دوزی و...  از ویژگی‌های این چرخ می‌باشد.

چرخ خیاطی جانتک مدل SPD:

این چرخ خیاطی مدل SPD یکی دیگر از مدل‌های شرکت ژانومه می‌باشد.  این چرخ دارای قابلیت‌های زیادی می‌باشد. مانند قابلیت دور دوزی 860 دوخت در دقیقه، طول دوخت 4 میلیمتر و... را نام برد. این مدل از چرخ خیاطی در رده بهترین چرخ‌های خیاطی قرار دارد که با طراحی و ساخت منحصر به فرد این چرخ، بسیار مورد توجه، در صنف خود قرار گرفته‌است.
 چرخ خیاطی جانتک، یک انتخاب مناسب برای خیاطی است. شما می‌توانید یک چرخ خیاطی مناسب برحسب نیاز، تنوع دوخت، کیفیت و همچنین قیمت مناسب را انتخاب و خریداری نمائید. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده در بالا به راحتی می‌توانید یک خرید خوب را تجربه کنید.

چرخ خیاطی مارشال:

چرخ خیاطی مارشال یکی از پرفروش ترین چرخ‌های موجود در بازار می‌باشد. و طرفداران زیادی دارد. این چرخ‌ها در دو دسته خانگی و صنعتی تولید می‌شوند. این چرخ‌ها به صورت دیجیتال و ساده نیز تولید می‌شوند.  
شرکت مارشال چرخ‌های خیاطی در سایزهای مینی نیز تولید می‌نماید. چرخ‌های مینی جهت استفاده در حمل و نقل و مسافرت کاربرد دارند.
 مدیریت شرکت مارشال در کشور تایوان می‌باشد و بسیاری از چرخ‌های خود را در این کشور تولید می کند.  این شرکت تعدادی از مدل‌های چرخ‌های خیاطی را در بازار اروپا تحت نظارت مهندسین و متخصصین  تولید می‌نماید.

ویژگی‌های چرخ خیاطی مارشال:

چرخ خیاطی مارشال، دارای انواع دوخت مانند دوخت معمولی،  دوخت زیگزاگ،  دوخت مدل معکوس،  دوخت زیپ و جا دکمه،  دوخت ترکیبی و دوخت حروف می‌باشد.
چرخ خیاطی مارشال، قابلیت کار بر روی انواع پارچه‌های مختلف را دارد.  این چرخ دارای دکمه کنترل سرعت، بر روی بدنه این چرخ می‌باشد. می‌توان سرعت دوخت را بسته به انتخاب خود تغییر داد.  
در این نوع چرخ‌های مارشال طول بخیه و عرض کوک به صورت خودکار تنظیم می‌شوند.  در این چرخ‌ها از سوزن نخ کن اتوماتیک استفاده می‌شود. از این چرخ‌ها می‌توان با برق استفاده کرد و درصورت نبود برق می‌توان از باتری آن بهره برد.
چرخ های مارشال دارای لامپ صفحه کار می‌باشند و هنگام دوخت می‌توان استفاده نمود.

مدل‌های چرخ خیاطی مارشال:

از جمله چرخ‌های خیاطی مارشال می‌توان از دسته‌های زیر نام برد:
 چرخ خیاطی مارشال، مدل 835S یکی از چرخ‌های خیاطی شرکت مارشال می‌باشد.  این چرخ دارای مشخصات کلی به طول 33 سانتی متر،  عرض 16سانتی متر، ارتفاع 29 سانتی متر می‌باشد.  وزن این چرخ 8 کیلوگرم می‌باشد. جنس بدنه داخلی آلومینیوم و جنس بدنه خارجی از فایبر گلاس می‌باشد.
چرخ خیاطی مدل 835S از دسته چرخ‌های خانگی می‌باشد.  و دارای قابلیت ساده دوزی،  زیب دوزی و لبه دوزی، زیگزاگ و زیگزاگ ست مرحله ایی، دکمه دوزی، دندان موشی و...  می‌باشد.


 خرید چرخ خیاطی
این عکس هم یکی از مدل‌های چرخ خیاطی مارشال می‌باشد.

چرخ خیاطی مارشال مدل 11000s Max:

چرخ خیاطی مارشال مدل 11000s Max یکی از تولیدهای صادراتی شرکت مارشال می‌باشد.  این چرخ 36 حالت حاشیه دوزی دارد.  در این چرخ می‌توان به صورت ترکیبی  تا 75 مدل را معرفی کرد.  این دستگاه دارای بدنه داخلی از جنس فلز و بدنه خارجی از جنس فایبرگلاس می‌باشد. این چرخ امکان ضخیم دوزی و ظریف دوزی را نیز دارد.

چرخ خیاطی مارشال مدل 8000:

چرخ خیاطی مارشال مدل8000 دارای قابلیت سوخت 2سوزنه می‌باشد. این دستگاه دارای نخ سوزن کن اتوماتیک می‌باشد. چرخ خیاطی مدل۸۰۰۰ قابلیت دوخت‌های ساده دوزی،  سر دوزی،  نوار دوزی و رفو ... را دارد. این چرخ دارای یک لامپ LED می‌باشد. و یک دسته برروی بدنه برای حمل راحت می‌باشد.
در هنگام خرید چرخ خیاطی نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا خرید مطمئنی داشته باشید. چرخ خیاطی مارشال که بسیار پر طرفدار و از برندهای معروف تایوانی می‌باشد. هم پرکاربرد می‌باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار است، همچنین بسیار متنوع و با کیفیت می‌باشد که با توجه به ویژگی‌های ذکر شده در بالا، می‌توانید به راحتی و با دید کلی انتخابی درست داشته باشید.
جهت اطلاع از انواع چرخ خیاطی بهمراه مشخصات فنی و قیمت ارزان به سایت 20بافت و یا با شماره 02155800005 تماس حاصل فرمایید



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27307
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید