امروز دوشنبه 01 مرداد 1403

Monday 22 July 2024

خرید پرده با ابعاد سفارشی ارزان و با کیفیت از فروشگاه اینترنتی پرده دیبامک

1403/04/19
کد خبر : 2408724
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 143 نفر

این روزها خرید انواع کالاها از فروشگاه های اینترنتی بسیار رایج شده است. اما در حوزه محصولات مربوط به دکوراسیون خانه گاهی ما نیاز داریم دقیقا کالایی بر اساس ابعاد مورد نیاز خود تهیه کنیم. یکی از این موارد خرید پرده پذیرایی و اتاق خواب است. در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی پرده زیادی در فضای اینترنت وجود دارند اما پرده هایی به صورت آماده و با ابعاد مشخص ارائه میکنند که باعث میشود ما در خرید پرده با محدودیت ابعادی رو به رو شویم و برای خرید پرده با ابعاد دلخواه خود از خرید اینترنتی منصرف شده و راهی بازار و فروشگاه های حضوری شویم.

خبر خوب این است که فروشگاه اینترنتی پرده دیبامک پرده را درست در ابعاد دلخواه شما ارائه میکند و در طی فرایند خرید از این فروشگاه که تنوع کالایی بسیار زیادی نیز دارد و از آنجا که تولیدکننده پرده است قیمت های بسیار مناسبی نیز ارائه میکند خیال ما از یک خرید درست در این رابطه راحت می شود.

خرید پرده در ابعاد سفارشی

در اولین قدم در فروشگاه اینترنتی دیبامک باید بر اساس جنس و طرح پرده مورد علاقه خود را پیدا کنیم.

انواع پرده ساده

انواع پرده حریر، حریر شاین، کتان، مخمل و هازان در این فروشگاه اینترنتی پیدا می شود همچنین پرده ساده در انواع رنگ ها و چند ده مدل پرده طرح دار ژورنالی در این فروشگاه یافت می شود.

در قدم دوم باید نوع دوخت پارچه را انتخاب نماییم. منظور از نوع دوخت همان مقدار تا خوردگی های پرده است که به سه نوع تقسیم میشود:

انواع دوخت پرده

  1. پرده بدون دوخت: ممکن است که شما خود دوخت پرده را انجام دهید و یا بخواهید آن را به خیاط مورد اعتمادتان بسپارید در فروشگاه اینترنتی دیبامک این امکان برای شما وجود دارد که پارچه پرده ای بدون دوخت را با قیمتی مقرون به صرفه سفارش دهید.
  2. پرده با دوخت پلیسه: در پرده با دوخت پلیسه ای به دلیل تا خوردگی زیادی که دارد در ابعاد ثابت 3 برابر پرده بدون دوخت پارچه مصرف میشود. برای پرده اتاق پذیرایی این نوع از دوخت پرده بیشترین درخواست را دارد.
  3. پرده با دوخت پانچ: مقدار تا خوردگی پرده با دوخت پانچ کمتر از دوخت پلیسه است و این نوع از دوخت چند سالی است که مورد استقبال قرار گرفته و به اصطلاح ترند شده است. پرده با دوخت پانچ 2.5 برابر پارچه استفاده می شود.

در قدم سوم باید ابعاد محل نصب پرده یعنی طول و عرض آن را اندازه گیری و در سایت وارد نماییم.

خرید پرده با ابعاد سفارشی

در فروشگاه اینترنتی دیبامک ما میتوانیم با دقت 1 سانتی متر به طور دقیق ابعاد دلخواه خود را سفارش دهیم. به طور مثال در تصویر بالا ابعاد محل نصب 98 سانتی متر عرض در 297 سانتی متر طول بوده است.

چرا قیمت های پرده در فروشگاه اینترنتی دیبامک بسیار ارزان است؟

ارزان بودن محصولات دیبامک صرفا به علت تولیدکننده بودن آن و حذف واسطه ها در قلب بازار تهران است، محصولات دیبامک با بهترین کیفیت موجود در بازار ایران ارائه میگردد. به طور تقریبی قیمت پرده های دیبامک 30 تا 70 درصد به نسبت فروشگاه های سطح شهر ارزان تر است.

پرسش ها در رابطه با خرید اینترنتی انواع پرده

در پایان به طور خلاصه به برخی سوالات در رابطه با این مقاله پاسخ می دهیم

آیا امکان خرید پرده سفارشی در فضای اینترنت وجود دارد؟

بله فروشگاه اینترنتی دیبامک به آدرس www.dibamak.com این امکان را فراهم نموده است.

آیا امکان خرید مستقیم از تولید کننده پرده در فضای اینترنت وجود دارد؟

بله دیبامک تولیدکننده مستقیم پرده و وارد کننده انواع پارچه است که دفتر آن در بازار بزرگ تهران و با قیمتی بسیار مناسب تر از فروشگاه های سطح شهر امکان تجربه کردن خرید پرده با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه را در فروشگاه اینترنتی دیبامک مهیا کرده است.

آیا امکان مشاهده نمونه پرده انتخابی در خانه وجود دارد؟

در حال حاضر برای ساکنین تهران جهت مطمئن شدن و ساده تر شدن فرایند خرید پرده شما دیبامک این امکان را برای خرید های بالای 7 میلیون تومان مهیا کرده است که پس از تکمیل فرایند خرید و قبل از ارسال آن، نمونه پرده ها را در خانه مشاهده نمایید و ابعاد نیز توسط متخصص چک شود و در صورت تمایل نوع و جنس پرده خود را تغییر دهید. برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های دیبامک ۰۲۱۵۵۱۵۷۹۹۰ تماس حاصل نمایید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408724
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید