امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

خرید پارچه عمده آرام تکمیل


1401/07/27
کد خبر : 28803
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

در گذشته معاملات انواع پارچه بصورت سنتی و با حضور در بازار های پارچه صورت می گرفت. اما امروزه گسترش اینترنت و استقبال مردم از خرید و فروش اینترنتی، سبب انتقال حجم گسترده ای از خرید پارچه عمده ها به فضای اینترنت شده است. همین امر موجب شکوفایی سامانه های اینترنتی معتبر و یا نمایندگی های فروش کارخانجات پارچه شده و ارتباط مستقیمی میان خریداران پارچه و کارخانه تولیدی برقرار ساخته اند. قطعا کاهش هزینه ها، سهولت در خرید پارچه عمده، دریافت سریع سفارشات و از همه مهم تر خرید انواع پارچه به قیمت کارخانه از دلایل استقبال و گسترش سایت های فروش اینترنتی پارچه است.
خریداران عمده پارچه نیز ترجیح می دهند انواع پارچه را به قیمت ارزان از کارخانه و یا تامین کننده‌ی اصلی تهیه کنند. صنایع نساجی ریحان تکس یکی از بهترین برند ها در بازار خرید عمده پارچه است. این مجموعه فعالیت خود را با بهره گیری از افراد مجرب در حوضه تولید پارچه های گردباف آغاز نمود، این مجموعه با توجه به تجهیزات و دستگاه های مختلف قابلیت تولید انواع پارچه های گردباف را دارد که شامل انواع پارچه های ویسکوز، ویسکوز پلی استر، فلامنت، کرپ، کرپ چاپی، لمه، لمه چاپی و … می باشد. از جمله اهداف ریحان تکس تولید محصولات با کیفیت و با افتخار تماما ایرانی که توسط کارشناسان و کارگران زحمت کش ایرانی تولید می شود، است. تا در نهایت بتواند سهم به سزایی در بازار ایران داشته باشد. در راستای این اهداف محصولات تولید شده با بهای تمام شده بسیار پایین می تواند فرصت بسیار خوبی برای گسترش و صادرات محصول ایرانی داشته باشد.


خرید پارچه عمده

خرید پارچه عمده :

خریدن پارچه بی شباهت با خرید هندوانه ی در بسته نیست زیرا اگر از نزدیک نیز پارچه را ببینید باز هم نمیتوانید به طور قطعی بگویید که از لحاظ کیفیت رنگ و مرغوبیت بافت در چه وضعیتی قرار دارد. برای خرید استنتر پارچه بهتر است نکاتی را بدانیم که به ما کمک کند تشخیص دهیم چگونه یک پارچه باکیفیت خریداری کنیم.
در گذشته روش های خرید کالاها به خصوص براش روی  پارچه ها محدود بود و تنها به روش سنتی انجام می شد اما امروزه روش های متفاوتی برای خرید محصولات و خدمات وجود دارد که هر کدام از آن ها مزایا و معایبی دارند. اما کسانی که قصد خرید پارچه عمده دارند به دنبال بهترین و به صرفه ترین روش هستند تا از هزینه های تولید بکاهند. اگر چه برای خرید پارچه عمده روش های متفاوتی وجود دارد اما موضوعی که حائز اهمیت است این است که کدام روش برای شما صرفه اقتصادی دارد؛ اینکه روش سنتی خرید پارچه بهتر است و یا خرید اینترنتی به استراتژی حرفه ای و کاری شما بستگی دارد.


خرید پارچه عمده

مزایای خرید پارچه عمده:

خرید پارچه عمده بیشتر برای افرادی که یک پروژه دوخت بزرگ را در دست دارند و یا صاحبان تولیدی ها و فروشگاه های بزازی مناسب است و مزایای زیادی برای آن ها دارد که صرفه اقتصادی تنها یکی از آن مزیت هاست. با خرید پارچه عمده به میزان قابل توجهی از هزینه های تولید شما کاسته میشود و شما میتوانید بخش زیادی از منسوجات و پارچه را به صورت یکجا خریداری کنید. تجربه خرید پارچه به صورت عمده به شما کمک می کند اطلاعات زیادی در مورد انواع پارچه به دست آورید و به راحتی میتوانید کیفیت و متریال پارچه های مختلف را به خوبی تشخیص دهید و بهترین ها را انتخاب کنید. در دنیای تجارت هرچقدر بیشتر در زمینه ی کاری خود اطلاعات داشته باشید موفقیت بیشتری به دست خواهید آورد و میتوانید خدمات بهتری را به مشتری ارائه کنید.علاوه بر مواردی که گفتیم با خرید پارچه عمده شما میتوانید روابط تجاری بیشتری داشته باشید که این مورد میتواند روی موفقیت های آینده شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. هرچقدر که روابط تجاری بیشتری داشته باشید فرصت بیشتری نیز برای انعطاف در پرداخت، چانه زنی و تحویل پارچه ها خواهید داشت.حتما با خواندن این مطلب شما نیز به این نتیجه رسیده اید که خرید پارچه عمده میتواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد اما فراموش نکنید شما تنها زمانی میتوانید به مزیت های این روش دست پیدا کنید که به یک فروشنده معتبر و قابل اطمینان مراجعه کنید در غیر این صورت ممکن است نتوانید به اهداف خود برسید.حال که با انواع روش خرید پارچه عمده آشنا شدید میخواهیم یکی از مجموعه های معتبر تولید کننده کامپکت پارچه عمده را به شما معرفی کنیم که با آسودگی خیال بتوانید انواع پارچه را خریداری کنید.

تعیین قیمت خرید پارچه عمده :

 می‌توان گفت خرید ارزان قیمت انواع پارچه از کارخانه به عنوان یک هدف و راهبرد برای فروشندگان پارچه و تولیدی های پوشاک به حساب می‌آیدکه بتوانند هزینه های اضافی که به دلالان و واسطه های پارچه پرداخت می کنند را حذف کنند. در بازار امروزی پوشاک و پارچه که قیمت محصولات عرضه شده بسیار اهمیت دارد و تقریبا رقابتی شده است، خرید ارزان قیمت پارچه های ایرانی و خارجی در توسعه کسب و کار بسیار تاثیر گذار است. همانگونه که گفته شد پارچه های موجود در بازار تنوع بسیار گسترده ای دارند که هریک از آنها با کیفیت متفاوتی نیز در بازار فروش پارچه به چشم می خورند.پارچه ها بر اساس جنس و کیفیت و طراحی و زیبایی به انواع مختلف دسته بندی می‌شوند . موارد فوق که ذکر کردیم تاثیر بسیاری در قیمت پارچه دارد . پارچه‌ای که تمامی ویژگی‌های یکپارچه ایده آل را دارا باشد خریداران بسیاری را به خود جذب خواهد کرد. خرید پارچه عمده به صورت مستقیم از کارخانه فرصت مناسبی برای افرادی است که می خواهند انواع پارچه های مورد نیاز خود را با قیمت های ارزان خریداری کنند.


 خرید پارچه عمده



مجموعه آرام تکمیل یکی از برترین تولیدکنندگان در زمینه تولید، چاپ و تکمیل انواع پارچه است؛ ؛ شرکت آرام تکمیل با نام تجاری یونیتکس با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های بسیار پیشرفته رنگرزی پارچه و تکمیل اروپایی در زمینه ی منسوجات و خدمات نساجی شهرت جهانی دارند، این شرکت فرآیندهایی از قبیل بافت، رنگرزی و تکمیل طیف وسیعی از منسوجات از جمله تاری پودی و کشباف را به صورت تخصصی انجام می دهند؛ مجموعه ی آرام تکمیل همواره پیشرو در کیفیت و جلب رضایت مشتریان با تولیدات متنوع با قیمت بسیار مناسب و ابداعات گوناگون بوده است.
فلسفه ی تولد این شرکت بر پایه حذف کامل اتلاف هاست.
مجموعه آرام تکمیل همواره حفاظت از محیط زیست  را در دستور کار خود قرار داده و به همین منظور با احداث استخرهای تامین آب و تصفیه پساب خروجی به مساحت تقریبی 700 متر مربع و نصب تجهیزات تصفیه فاضلاب مدرن، حفاظت و حراست از محیط زیست را به نوبه خود به انجام رسانیده است که در نوع خود کم نظیر است.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28803
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید