امروز شنبه 10 شهریور 1403

Saturday 31 August 2024

خرید و مشخصات انواع روغن سیلیکون با ویسکوزیته های مختلف


1401/07/27
کد خبر : 28550
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

همانطور که می دانید روغن سیلیکون یک روغن بدون بو و غیرسمی می باشد که این دو خصوصیت روغن سیلیکون، آن را به یکی از محبوب ترین روغن های موجود در بازار تبدیل کرده است که بیشتر جهت روان سازی و ایجاد پایداری دمایی استفاده می شود و کاربردهای آن به طور خلاصه در سایت فروشگاه اوشیم موجود می باشد. اما یکی از کاربردهای مهمی که امروزه در آن از روغن سیلیکون استفاده می شود, استفاده از روغن سیلیکون در کارهای هنری می باشد. اکثر کاربرد روغن سیلیکون در تهیه رزین ها است، به طوری که بر اثر برهمکنش روغن سیلیکون با رزین اپوکسی و حرکت آن بین رنگ های مختلف، موج ها و دایره های پررنگی ایجاد می شود و زیبایی و طرح منحصر به فردی به اثر هنری می دهد. در حقیقت می توان گفت که روغن سیلیکون عامل اصلی پویایی در کار های هنری می باشد.

کاربرد روغن سیلیکون در نقاشی

بسیاری از روغن های سیلیکونی به صورت اسپری به فروش می رسند, این نوع از روغن های سیلیکون قیمت مناسبی دارند ولی ممکن است که دارای ناخالصی باشند و در نتیجه بویی آزار دهنده داشته باشند. این اسپری های روغن های سیلیکونی ، معمولا زرد رنگ هستند که رنگ آنها در کار هنری و نقاشی تاثیر دارد. فروشگاه اوشیم توصیه می کند حتی الامکان از برندهای معتبر این اسپری های روغن های سیلیکونی استفاده شود تا کمترین ناخالصی را داشته باشند.


فروشگاه اوشیم

پرکاربرد ترین شکل روغن سیلیکون مصرفی چیست؟

پرکاربرد ترین شکل روغن سیلیکون به صورت مایع و روغنی آن است که بدون رنگ و بو می باشد و طرز مصرف آن در کارهای هنری و نقاشی به این صورت است که روغن سیلیکون در بطری های قطره چکان دار قرار می گیرد و بسته به نوع مصرف، تعداد قطره ها شمرده می شود. در اینجا نیز به توصیه ی فروشگاه اُشیم بایستی از روغن سیلیکون مایع با خلوص بسیار بالا استفاه نمود, زیرا خلوص بالا در این نوع روغن سیلیکون سبب می شود که با رنگ واکنش ندهد و هیچگونه تغییر رنگ و کدر شدنی بر جای نماند.

جایگزین روغن سیلیکون در کارهای هنری چیست؟

فروشگاه اُشیم ترکیب شیمیایی دی متیکون را به عنوان یک جایگزین مناسب برای روغن های سیلیکون در کارهای هنری پیشنهاد می کند (البته تفاوت های اثری کوچکی با روغن سیلیکون دارد و ممکن است طرح هایی که روغن سیلیکون در رزین و نقاشی ایجاد می کند با دی متیکون متفاوت باشد) اما استفاده از این ماده، هزینه ی بالاتری نسبت به روغن سیلیکون دارد. دی متیکون یا دایمتیکون که آن را پلی دی متیل سیلوکسان نیز می نامند و بیشتر در محصولات زیبایی و مراقبت از مو استفاده می شود، ماده ای غیرسمی و بدون رایحه است که بر روی نوع رنگ و یا توناژ رنگ های استفاده هیچ تاثیری ندارد.


فروش آنلاین مواد شیمیایی

آیا استفاده از شعله بر روی روغن سیلیکون در کارهای هنری مجاز است؟

در بسیاری از موارد مانند ترکیب روغن های سیلیکونی و رزین, از شعله نبایستی خیلی استفاده شود, به این جهت که ممکن است رزین مایع را به درجه ی جوش برساند و سبب به دام افتادن حباب های بسیاری در آن شود. (می توانید به مقاله ی مربوط به از بین بردن حباب های رزین مراجعه نمایید) اما در به کار بردن روغن سیلیکون و رنگ ها در نقاشی می توان از شعله استفاده نمود، زیرا برخی از حرارت شعله جهت از بین رفتن حباب های هوای محبوس در رنگ و روانسازی آن استفاده می کنند؛ اما به صورت کلی و به عنوان یک هشدار ایمنی از طرف فروشگاه اُشیم, بهتر است که در هنگام کار با مواد روغنی مانند روغن های سیلیکونی و هنگام کار با مواردی چون رنگ و تینر, کمترین استفاده از شعلع صورت گیرد و حتی الامکان از شعله ی زرد استفاده شود و از شعله ی آبی پرهیز شود.

استفاده از روغن سیلیکون تردمیل و روغن سیلیکون ماشین

شاید سوال پیش بیاید که آیا روغن های سیلیکون صرفا کاربرد هنری دارند؟ جواب این سوال قطعا خیر است؛ در سایت فروشگاه اوشیم کاربردهای متنوع روغن سیلیکون در زمینه های مختلف بیان شده است, اما در این مقاله اُشیم سعی نموده است تا به طور تخصصی تر به کاربرد روغن سیلیکون در کار های هنری بپردازد. اما روغن سیلیکون علاوه بر کاربرد های هنری, دارای کاربرد های دیگری نیز در صنایع مختلف می باشد, یکی از مهمترین کاربردهای آن استفاده به عنوان روانکار در دستگاه های دارای تسمه های پهن مانند تردمیل و خودرو می باشد. در بسیاری از باشگاه های ورزشی از اسپری روغن های سیلیکون (که دارای قیمت پایین تری نیز هستند) جهت روان سازی تسمه های تردمیل ها استفاده می شود که بسیار کاربردی می باشد.


خرید مواد آزمایشگاهی

نحوه ی خرید روغن سیلیکون از فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم

در پایان شایان ذکر است که فروشگاه اوشیم به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی, صرفا بر روی فروش روغن سیلیکون تمرکز ندارد؛ بلکه  اُشیم به فروش و عرضه ی انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی پرداخته است و سعی نموده است تا با فراهم نمودن برندهای مختلف مواد شیمیایی, مانند برند مرک و سیگما آلدریچ و یا سایر برندهای شیمیایی و همچنین تامین مواد شیمیایی در مقیاس های خرد و عمده, بشترین پاسخ را به نیاز خریداران و مصرف کنندگان گرامی بدهد, به همین دلیل فروشگاه اوشیم از محصولات مهم دیگری مانند انواع رزین های اپوکسی در غلظت های غلیظ و رقیق و همچنین برندها و مدل های گوناگون رزین اپوکسی مانند رزین اپوکسی نانیا (ساخت تایوان), رزین اپوکسی کومهو (ساخت کره جنوبی) و رزین اپوکسی E06 (ساخت ایران) نیز در فروشگاه خود استفاده می کند. علاوه بر این موارد, فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم، فروش انواع محصولات شیمیایی در دسته بندی های مختلف مانند افزودنی ها, سیلیکون ها, پلاستی سایزر ها, پلیمر ها و گروه های دیگری از مواد شیمیایی مانند حلال ها, مواد شیمیایی پودری (مانند انواع نمک های معدنی), چسب ها ، موم ها و غیره را نیز فراهم نموده است.
جهت آگاهی و اطلاع از قیمت ها و خرید خرد و عمده انواع روغن های سیلیکون و دیگر مواد شیمیایی می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با فروشگاه مواد شیمایی اُشیم در تماس باشید.
تلفن:  88446925-021 و 88428964-021          
موبایل: 09209091600
آدرس سایت: www.oshim.ir
رسانه های اجتماعی: @oshim.ir




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28550
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید