امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین اکس اونیکس


1401/07/27
کد خبر : 28585
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 11 نفر
یکی از سودآورترین نوع سرمایه‌ گذاری که این روزها طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است؛ سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال است. مهم‌ ترین اقداماتی که قبل از ورود به این حوزه و شروع سرمایه‌ گذاری در این بازار مالی الزامی است؛ کسب اطلاعات کافی و ارتقاء دانش درباره ارز دیجیتال و انتخاب یک صرافی آنلاین معتبر است. صرافی‌های زیادی در ایران و خارج از ایران مشغول به فعالیت هستند اماصرافی آنلاین اکس اونیکس، یکی از معتبرترین صرافی‌های آنلاین ایران است که خدمات گسترده و متنوعی را به سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک، پول‌های کاغذی جای خود را به ارزهای دیجیتال خواهند داد. در این مقاله، قصد داریم به معرفی ویژگی‌های صرافی آنلاین اکس اونیکس، آموزش ارز دیجیتال، خرید و فروش پرفکت مانی و قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال در این صرافی توضیح دهیم.

 چرا صرافی آنلاین اکس اونیکس یک صرافی معتبر است؟

قبل از اینکه به پاسخ این سوال بپردازیم باید ویژگی‌های یک صرافی آنلاین معتبر را به خوبی بشناسید تا با درک، دانش و آگاهی کامل بتوانید صرافی آنلاین اکس اونیکس را برای خرید و فروش ارز دیجیتال انتخاب کنید. با توجه به تحریم‌های ظالمانه بر علیه کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی، امکان احراز هویت وجود ندارد و آن‌ها نمی‌توانند از مزایا و امکانات موجود در صرافی‌های خارجی استفاده کنند.

در بسیاری از مواقع حتی اگر احراز هویت هم انجام شود؛ صرافی بلا فاصله بعد از شناسایی کاربران ایرانی، آن‌ها را مسدود می‌کند. از طرفی با توجه به اینکه در بازارهای مالی ارز دلار کاربرد دارد؛ این ارز با زیرساخت‌های اقتصادی ایران متناسب نیست. بنابراین با وجود این مشکلات، پیدا کردن یک صرافی آنلاین ایرانی که شرایط امن برای معامله‌ های کاربران ایرانی فراهم کند؛ از اهمیت بالایی برخوردار است‌.

در صرافی آنلاین اکس اونیکس، کاربران با واحد ریال برای خرید و فروش پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال دیگر اقدام می‌کنند و می‌توانند ارزهای دیجیتال را به صورت آنی برداشت کنند. کارمزدی که کاربران به این صرافی پرداخت می‌کنند بسیار مقرون به‌صرفه است. از تمام رمز ارزها به خوبی پشتیبانی شده و معاملات به آسانی انجام می‌شود‌. در این صرافی هر یک از رمز ارزها دارای یک کیف پول مخصوص ریالی هستند و کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال خریداری شده خود را در امن‌ترین شرایط در کیف پول خود نگهداری کنند.

برای احراز هویت در صرافی آنلاین اکس اونیکس، فقط کافیست کاربر نام، نام خانوادگی و شماره تلفن خود را به ثبت برساند‌. یکی دیگر از ویژگی‌های این صرافی، ارائه قیمت لحظه ای ارز دیجیتال است. این صرافی با طراحی اپلیکشن اکس اونیکس برای سیستم‌های اندروید امکان استفاده از این صرافی را با کمک موبایل راحت کرده است.

 آموزش صرافی‌ ها برای کاربران چه اهمیتی دارد؟‌

یکی از مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین کارهایی که افراد جهت ورود به دنیای ارزهای دیجیتال باید بیاموزند؛ آموزش صرافی‌ ها می‌باشد. با استفاده از آموزش صرافی ها به راحتی می‌توان از اطلاعات ارائه شده در سایت صرافی‌های معتبری مانند صرافی آنلاین اکس اونیکس، استفاده کرد. علاوه بر این صرافی، استفاده از امکانات و خدمات صرافی‌های خارجی نیز به آموزش نیاز دارد.

کسانی که به خوبی بتوانند کار با صرافی را آموزش ببینند در معاملات خود عملکرد موفقیت آمیزتری دارند و به سودهای بیشتری دست پیدا می‌کنند. مهارت‌هایی که کاربر در آموزش صرافی ها می‌آموزد شامل نحوه ثبت نام، آشنایی با صفحه کاربری، یادگیری نحوه شارژ حساب، آشنایی با نحوه انجام معامله در صرافی، نحوه استفاده از ابزارهای موجود در صرافی آنلاین، نحوه برداشت، کار با اپلیکیشن صرافی در موبایل و غیره می‌باشد.

آموزش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین اکس اونیکس

با توجه به داغ بودن بازار ارزهای دیجیتال، افراد مبتدی برای فعالیت در این حوزه به آموزش ارز دیجیتال و کسب دانش نیاز دارند. برای آموزش ارز دیجیتال منابع زیاد و پلتفرم‌های متعددی وجود دارد. مطالب رایگان ارائه شده در سایت‌های مختلف از جمله سایت صرافی اکس اونیکس نیز مناسب هستند.

ارزهای دیجیتال به‌عنوان پول الکترونیکی، دارای ساختاری غیر متمرکز و مبتنی بر شبکه است و هیچ دولت یا مقامی آن را کنترل نمی‌کند. رمز ارزها در سه گروه  ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، دوج کوین و لایت کوین، ارزهای دیجیتال پلتفرمی مانند اتریوم و ارزهای دیجیتال مالی شامل ارزهای پرداخت، صرافی‌ها، سرمایه‌گذاری، قرض، وام، جذب سرمایه و بیمه می‌باشند. غیر متمرکز بودن را می‌توان به‌ عنوان مهم‌ ترین تفاوت ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات عنوان کرد.

در آموزش ارز دیجیتال به مواردی مانند آموزش گرفتن ارز دیجیتال، تحلیل ارز دیجیتال، استخراج ارز دیجیتال، خرید و فروش ارز دیجیتال و ترید ارز دیجیتال پرداخته می‌شود. تمام این آموزش‌ها به صورت کاملا رایگان در سایت صرافی آنلاین اکس اونیکس در اختیار علاقه‌ مندان به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی آنلاین اکس اونیکس

 برای شروع ثبت نام در صرافی آنلاین اکس اونیکس در مرحله اول باید وارد سایت این صرافی شوید و با کلیک بر روی صفحه ثبت نام، شماره تلفن همراه خود را درج کنید. بعد از وارد کردن شماره همراه یک کد تایید برای شما پیامک می‌شود. این کد باید در کادری که مشخص شده وارد کرده و سپس روی دکمه ارسال، کلیک کنید.

در مرحله بعدی باید به سراغ تکمیل کردن اطلاعات فردی بروید. اطلاعات باید با دقت کافی و بدون کوچکترین اشتباهی پر شوند. بعد از تکمیل اطلاعات فردی، دکمه ثبت را بزنید. بعد از این مراحل یک پنل کاربری در سایت اکس اونیکس برای شما ایجاد خواهد شد.

بعد از ثبت نام در این صرافی نوبت به مرحله احراز هویت می‌رسد. جالب است بدانید که این صرافی از کاربران سطح اول، احراز هویت نمی‌خواهد. آن‌ها می‌توانند به راحتی پس از ورود به سایت برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام کنند‌. البته برای برداشت ارز از این صرافی، حتما باید احراز هویت انجام شود.

بدون احراز هویت، فقط می‌توان ارز را به کیف پول انتقال داد.‌ کسانی که تمایل دارند از تمام خدمات و امکانات موجود در صرافی اکس اونیکس استفاده کنند؛ حتما باید برای احراز هویت اقدام کنند‌ و با ارسال کارت شناسایی و تصویر سلفی خود آن را به ثبت برسانند.

آشنایی با مزایای صرافی آنلاین اکس اونیکس

  • داشتن اعتبار بسیار بالا در بین سرمایه‌ گذاران و کاربران بازار ارزهای دیجیتال.
  • امنیت بسیار بالا و ذخیره دارایی کاربران در شرایطی امن و بسیار مطمئن.
  • پشتیبانی از تمام ارزهای دیجیتال جهان.
  • امکان افزایش حجم و تعداد معاملات با نیازها و توان مالی کاربران و سرمایه‌گذاران.
  • دریافت کارمزدهای بسیار پایین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال.
  • بالا بودن سرعت و کیفیت انجام تراکنش‌ها.
  • راحت بودن مراحل ثبت نام با استفاده از پنل کاربری با پهنای باند بسیار عالی.
  • راحت بودن فرآیند خرید و فروش ارزهای دیجیتال.
  • امکان برداشت ارز در تمام ساعات شبانه روز.
  • پشتیبانی شبانه روزی و پاسخگویی سریع به کاربران در کوتاه‌ترین زمان.
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب.

خرید و فروش پرفکت مانی در صرافی آنلاین اکس اونیکس

 سیستم انتقال مالی بین المللی پرفکت مانی در سال 2007 با هدف ارائه خدمات به تاجران و سرمایه‌داران در کشور پاناما راه‌‌اندازی شد. یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی که امکان خرید و فروش پرفکت مانی را برای کاربران خود فراهم کرده است؛ صرافی آنلاین اکس اونیکس می‌باشد. کاربران این صرافی می‌توانند بدون پرداخت کارمزد برای خرید و فروش پرفکت مانی از این صرافی اقدام کنند.

داشتن اپلیکیشن کاربردی، ارائه طیف وسیع از روش‌های تامین مالی، دسترسی گسترده، اکانت‌های منحصر به فرد، دسترسی به اخبار و قیمت‌ها در صفحه اصلی حساب پرفکت مانی از مهم‌ترین مزایای پرفکت مانی محسوب می‌شوند. کسانی که دارای حساب پرفکت مانی هستند؛ به راحتی می‌توانند با ووچر پرفکت مانی و روش‌های پرداختی حساب خود را شارژ کنند.

از سیستم پرداخت پرفکت مانی برای حواله‌هایی با مبلغ بسیار بالا استفاده می‌شود. مزایای خرید و فروش پرفکت مانی عبارتند از: امکان انتقال پول بین کاربران، امکان درخواست وام در سیستم، استفاده از ووچر پرفکت مانی برای خرید کالا یا خدمات از سایت‌های خارجی، امکان ایجاد درگاه بر سایت کاربر و غیره.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال در صرافی آنلاین اکس اونیکس

با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت ارزهای دیجیتال، کسانی که در این حوزه وارد می‌شوند و سرمایه‌گذاری می‌کنند برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به‌دنبال صرافی‌های معتبری هستند که قیمت لحظه ای ارز دیجیتال را به کاربران خود ارائه می‌دهند. در صرافی اکس اونیکس به‌عنوان یک صرافی بسیار معتبر کاربران برای آگاهی از قیمت لحظه ای ارز دیجیتال می‌توانند به بخش جست‌وجوی سایت بروند و نام ارز را وارد کنند. بعد از جستجوی رمز ارز، وارد صفحه اختصاصی آن می‌شوید و تمام اطلاعات مربوط به آن از جمله قیمت لحظه‌ای را مشاهده خواهید کرد.

نحوه مراجعه به صرافی آنلاین اکس اونیکس

افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال برای استفاده از خدمات و امکانات موجود در صرافی آنلاین اکس اونیکس از طریق آدرس اینترنتی https://exonyx.org اقدام کنند. این صرافی آنلاین وب‌سایت خود را در سال 1397 راه‌اندازی کرد‌ و در ایران به‌عنوان یکی از صرافی‌های قدیمی ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود‌.

ویژگی‌های منحصر به فرد اکس اونیکس آن را از تمام صرافی‌های داخلی متمایز کرده است‌. ثبت نام در آن، بسیار راحت است و در مدت کوتاهی کمتر از سی دقیقه می‌توان برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرد. برای بارگذاری سریع و استفاده راحت از امکانات صرافی می‌توان اپلیکیشن اختصاصی آن را بر روی موبایل نصب کرد. اپلیکیشن این صرافی در حال حاضر، فقط برای نصب روی سیستم عامل اندروید طراحی شده است اما به زودی نسخه IOS آن هم منتشر می‌شود‌.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28585
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید