امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید و اجرای باربیکیو، سایه بان و آلاچیق


1401/07/27
کد خبر : 26184
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

یکی از نکات مهمانی ها تهیه یک غذای مناسب برای مهمانان است به طوریکه بسیاری از افراد تمایل دارند برای مهمانان خود غذایی عالی ترتیب دهند. یکی از ابزارهای مورد استفاده امروزی برای تهیه غذا باربیکیو است. ابزاری شاید جدید برای ایرانیان که برای تهیه غذاهای کبابی بسیار مناسب است و مزه خاصی به غذا می دهد. در ادامه به بررسی 3 محصول برای یک دورهمی دوستانه می پردازیم.

باربیکیو با منقل تفاوتی دارد؟


باربیکیو نوعی کباب پز مجهز برای تهیه انواع غذاهای سالم گریل و کبابی است که در آن حرارت آهسته آهسته گوشت را پخته می کند و در فضای باز و محدود خانه های آپارتمانی، بالکن، حیاط خلوت و یا باغ و ویلا می توان از آن استفاده کرد.
امروزه بحث تغذیه ی سالم بسیار مورد توجه قرار گرفته است و منقل ها، گریل و باربیکیو جزو وسایلی هستند که ارزش غذایی مواد را حفظ میکنند زیرا گوشت توسط حرارت مستقیم یا غیر مستقیم به خوبی پخته می شود. اگر چه ممکن است تهیه کباب با این وسیله زمان بر باشد اما نتیجه بسیار خوشمزه و لذیذ خواهد بود.
تفاوت باربیکیو با منقل در این است که این وسیله نسبت به منقل امکانات بیشتری دارد و انواع مختلفی از آن ها ساخته میشود، همچنین از لحاظ ظاهری زیباتر هستند.
باربیکیو با تامین حرارت از منبعی مثل زغال، گاز و میله های برقی انواع گوشت را در فضای باز کباب می کند.

تفاوت گریل و باربیکیو

گاهی به اشتباه ممکن است واژه هایی را به جای یکدیگر به کار ببریم که معنای متفاوتی دارند برای مثال گریل و باربیکیو دو روش پخت متفاوت از هم هستند که بعضی از افراد تصور میکنند تفاوتی با هم ندارند. در ادامه خواهیم گفت تفاوت این دو روش در چیست.
گریل کردن یعنی پخت گوشت با حرارت مستقیم و سرعت بالا که اکثر ما از این روش برای کباب کردن گوشت ها استفاده میکنیم. در این روش ها گوشت ها به دلیل از دست دادن آب میان بافتی خشک و سفت میشوند.
اما همانطور که گفتیم در روش باربیکیو به دلیل استفاده از حرارت غیر مستقیم کم و زمان زیاد گوشت ها به آرامی پخته میشوند و در نتیجه آبدار و نرم هستند.
برای بهتر کردن طعم گوشت ها در روش گریل میتوانید سبزیجات را نیز به همراه گوشت گریل کنید و یا در لحظات آخر پخت، گوشت ها را سس مخصوص آغشته کنید. اگر از ابتدا این کار را انجام دهید به دلیل حرارت و سرعت بالا سس میسوزد.
در روش باربیکیو نمی توان از سبزیجات استفاده کرد زیرا پخت طولانی باعث از بین رفتن سبزیجات میشود.


 

نکات خرید باربیکیو

•    قبل از خرید حداقل و حداکثر اندازه را در نظر بگیرید.
•    مطابق با نیاز منزل یا باغ خود باربیکیوتان را انتخاب کنید.
•    باربیکیوهای ذغالی هم به صورت ثابت و هم به صورت قابل حمل ساخته میشوند هنگام خرید مشخص کنید به کدام نوع علاقمند هستید.

قیمت باربیکیو

به دلیل استفاده از متریال مختلف در ساخت انواع باربیکیو نمی توان به طور مشخص قیمتی را برای آن ها تعیین کرد. نوع ساختار و اجزای تشکیل دهنده باربیکیو بر قیمت آن تاثیر میگذارد و نوع سوختی که در آن استفاده میشود تاثیر چندانی ندارد.
اگر شما نیز قصد خرید و یا سفارش انواع باربیکیو را دارید به شما توصیه میکنیم به شرکت ساحل متال مراجعه کنید، این شرکت در زمینه ی تولید انواع باربیکیو، محصولات باغی، تجهیزات پارک و مهدکودک و … با قیمت مناسب فعالیت می کند.


آلاچیق از کجا آمده است؟

آلاچیق که واژه ای ترکمنی است در لغت به معنای تارم و کلاه فرنگی است، یک سایبان چوبی یا فلزی است که چند ستون دارد، اطراف آن آزاد بوده و سقف آن را گنبدی میسازند و همچنین جایی برای نشستن دارد. دورهمی ها در فضای باز، حیاط ویلاها، باغ ها، فضای سبز پارک ها، سواحل دریا ها، جنگل ها و حیاط منازل با وجود آلاچیق لطف دیگری دارد و وقت گذرانی در زیر آلاچیق ها بسیار لذت بخش تر خواهد بود. آلاچیق ها کابرد و مزایای زیادی دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. همچنین با معرفی انواع آلاچیقِ بهتر این محصول را میشناسید. اگر در چند سال گذشته از آلاچیق نام برده میشد، به یاد ساختمان های شیک و لوکس با محوطه های بزرگ می افتادید اما امروزه شرکت های تولید کننده انواع آلاچیق با ابعاد مناسب برای هر فضا تولید میکنند و این آلاچیق ها برای محوطه های کوچک منازل کاربردی هستند و باعث میشوند افراد پر مشغله نیز لحظاتی را با آرامش در فضای باز سپری کنند. با وجود این آلاچیق ها محوطه ی باز حیاط به محلی برای آسایش و آرامش ساکنین تبدیل میشود. زیرا حتی یک ساعت استراحت در هوای آزاد خستگی یک روز کاری سخت را میزداید. همچنین آلاچیق ها در انواع فلزی، چوبی، شیشه ای و پارچه ای موجود می باشند.

اما علاوه بر استفاده از آلاچیق ها می توان از محصول دیگری که سبکتر است و وزن کمتری به نسبت آلاچیق دارد استفاده کرد. سایبان نام این محصول است.



 

سایبان چتری به چه کار می آید؟

سایبان چتری را به دلیل شباهت بیش از حد مکانیزم عملکرد آن به چتر نامگذاری کرده اند، این سایبان دارای یک پایه آلومینیوم که وظیفه ی تحمل وزن را بر عهده دارد و میله های متصل به آن و یک لایه ی پوششی برای جلوگیری از تابش شدید نور خورشید و ایجاد سایه است. سایه بان چتری در دو نوع ثابت و متحرک تولید میشود. این نوع سایه بان ها زیبا و کاربردی و بسیار پر طرفدار هستند.
در ابتدا به مهم ترین خصوصیت سایه بان اشاره کردیم و گفتیم سایه بان از جمله تجهیزاتی است که از تابش شدید خورشید جلوگیری کرده و نشستن در هوای آزاد را قابل تحمل میکند. نقاط تحت پوشش سایبان چتری خنک تر از سایر نقاط است و فضای سایه بان هوایی مطبوع و دلچسب دارد.

سایه بان چتری معمولا در چه مکان هایی مورد استفاده قرار میگیرد؟

به دلیل طراحی جالب و کاربردی این محصول هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد اما اگر قصد خرید یکی از آن ها را دارید بهتر است بدانید در چه مکان هایی میتوانید از آن استفاده کنید:
•    در پارک ها و فضای سبز میتوان به عنوان سایه بان آلاچیق از آن استفاده کرد.
•    میتوان از آن به عنوان سایه بان ثابت نیروهای حراست شرکت ها، موسسات و یا دانشگاه استفاده کرد.
•    بیشترین کاربرد برای کافی شاپ ها و رستوران های روباز
•    استفاده به عنوان سایه بان کاربردی برای کارکنان حراست و راهنمای هتل ها و رستوران ها.
•    امکان قرار دادن آن به عنوان سایه بان در مجالس و گردهمایی ها.
•    کاربرد به عنوان سایه بان متحرک وسایل نقلیه


 


خرید و اجرای باربیکیو، سایه بان و آلاچیق


صنایع تولیدی ساحل تولید کننده و مبتکر انواع مبلمان شهری ، ویلایی و خانگی با بیش از 45 سال سابقه درخشان در تولید ، توانسته خود را به جایگاه مطمئن و متفاوتی برساند. این گروه همواره همراستا با تغییرات در محیط تجاری و هماهنگ با معماری تحول یافته و تقاضای مشتری در اهداف استراتژیک ود تجدید نظر کرده و برای پاسخ به این چالشها با رویکرد های نوینی فضای تجاری خود را توسعه داده و علاوه بر تولید اقدام به واردات نیز نموده است.
طراحی و اجرای فضای باز و سرپوشیده ارمغان دیگری از دستاوردهای “ساحل” می باشد که با تلفیقی از مبلمان های مدرن و کلاسیک، احساس آرامش و راحتی را با در نظر گرفتن هر مکانی مهیا می نماید. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید این محصولات و سایر آنان می توانید به سایت مجموعه ساحل رفته و یا با شماره  77534232تماس حاصل فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26184
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید