امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

خرید میناکاری اصفهان و هدایای تبلیغاتی گلدان، بشقاب و تندیس میناکاری


1401/07/27
کد خبر : 26652
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

گلدان میناکاری عرضه شده به شکل هدایای تبلیغاتی میناکاری نفیس

گلدان میناکاری

گلدان میناکاری شده در کنار بشقاب میناکاری از محصولات بسیار پرفروش شاخه صنایع دستی در اصفهان و سایر شهرهای ایران است که در مدل های مختلف، سایزهای گوناگون و طرح و نقش های ساده تا برجسته تولید می گردد. معمولا گلدان میناکاری شده از جنس زیرساخت مسی انتخاب می شوند که نسبت به گلدان های سفالی زیبایی بیشتری دارند و رنگ بندی ها در آن حالت زنده تری دارند. با این حال گلدان میناکاری شده روی سفال نیز بهترین گزینه برای تزئین منزل و دکوراسیون داخلی است که قیمت آن نسبت به گلدان مسی میناکاری مقداری کمتر است و از لحاظ مادی مقرون به صرفه تر می باشد. با توجه به اینکه خریداران همیشه به دنبال تنوع در خرید هستند، گلدان های میناکاری شده نیز به شکل های مختلف تولید می گردند تا بتوانند تمامی سلیقه ها را پوشش دهند. گلدان های موشکی، صراحی، شلغمی یا شکم دار از جمله محصولات متنوعی هستند که هم به صورت تکی و هم به شکل عمده به فروش می رسند و می توان از آنها برای تزئین دکوراسیون یا در باکس های تبلیغاتی استفاده نمود. باکس ست گلدان مسی میناکاری، گلدان و بشقاب و ترمه و گلدان میناکاری شده محبوب ترین هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی محسوب می شوند.


 



گلدان های میناکاری شده را می توان داخل جعبه های مخملی یا پلکسی و حتی جعبه های چوبی بسیار شیک و لوکس قرار داد تا ارزش هنری آنها چندین برابر شود. این نوع هدایای تبلیغاتی نسبت به هدایای تبلیغاتی لوکس خارجی قیمت های بسیار مناسبتری دارند. ضمن اینکه سازمان و ارگان های مختلف خصوصی و دولتی کشور، فروشنده های مختلف و کسب و کارها می توانند در خرید عمده نشان یا پلاک تجاری و حتی نوشته مخصوص خود را بر روی آن ثبت کنند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا تمامی این خدمات را به صورت یکجا و به شکلی نوین ارائه می کند. گلدان میناکاری به فرم های مختلف صراحی، شلغمی، شکم دار و موشکی در طرح و نقوش مختلف به شکل تکی و عمده به فروش می رسند. فروش عمده گلدان میناکاری به شکل هدایای تبلیغاتی میناکاری است که داخل باکس ست هدایای تبلیغاتی یا باکس های چوبی با تزئینات بسیار زیبا با قیمت و تخفیف های ویژه عرضه می گردند. هدایای تبلیغاتی میناکاری از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی هستند.
فروشگاه صنایع دستی بازار مینا سعی داشته در جهت تولید بهتر صنایع دستی ایرانی کوشا باشد. خرید انواع ظروف میناکاری، قلم زنی، مس و پرداز،میناکاری روی سفال،فیروزه کوبی،خاتم کاری، نقره نما،ملیله کاری، ظروف مسی و ... از طریق سایت و اپ فروشگاه براحتی در کمترین زمان امکان پذیر است.قیمت ظروف صنایع دستی ارزانتر از محصولات لوکس وارداتی بوده و گزینه ایدآلی برای هدایای تبلیغاتی سازمانی بشمار می روند.
فروشگاه صنایع دستی اصفهان  -  بازار مینا   bazaremina.ir
تماس با واحد فروش : 09019277512   - 03134651271

هدایای تبلیغاتی میناکاری

هدایای تبلیغاتی میناکاری نوع جدیدی از هدایای تبلیغاتی خام صنایع دستی یا هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی هستند که کاربردهای مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است که به خاطر نحوه ساخت و هنر والایی است که برای آن صرف گردیده است. هدایای تبلیغاتی میناکاری شده را می توان برای تجلیل از کارمندان و پرسنل نمونه سازمان و شرکت ها همراه با درج نام افراد و نشان تجاری مجموعه خریداری نمود. کاربرد مهم بعدی هدایای تبلیغاتی میناکاری کمک به برندسازی، تبلیغات و بازاریابی برای سازمان و ارگان های مختلفی است که قصد دارند اسپانسری یک همایش، جشنواره یا گردهمایی را بر عهده بگیرند و با اعطای جوایزی نفیس که مزین به نام و نشان تجاری آنهاست، بیشترین و بهترین تأثیر را روی مشتریان خود بگذارند و در عین حال هدایایی نفیس و ماندگار به برگزیدگان این مراسم اهدا شود.
 


نوع باکس هدایای تبلیغاتی تنوع بسیار خوبی دارد. باکس هدایای تبلیغاتی میناکاری به شکل جعبه با تودوزی مخملی، روکش ترمه یا ساختار چوبی تولید می گردند که هر کدام به نحو خاصی قابلیت درج نشان تجاری یا نام فرد مدنظر را دارند. معمولا گلدان و بشقاب میناکاری شده را به شکل ست یا تکی داخل بسته بندی های مناسب به صورت هدایای تبلیغاتی خریداری می کنند و در برخی موارد هدایای تبلیغاتی نفیس ترکیبی از گلدان میناکاری و ترمه هستند. طرح و نقوش تمامی ظروف میناکاری یکسان نیستند امکان تغییر در آنها وجود دارد تا تنوع بی نظیر هم چاشنی کار شود. فروشگاه بازار مینا از رضایت بالای مشتریان خود به خوبی متوجه شده که تأثیرگذاری این نوع هدایا بسیار فراتر از حد انتظار می باشد ضمن اینکه همیشه با دریافت بازخوردهای مختلف سعی در رفع مشکلات و حفظ رضایت مشتریان دارد.

خرید میناکاری

خرید میناکاری عمده و تکی محبوب ترین انتخاب علاقه مندان به هنر و صنایع دستی است تا همیشه اکثریت سهم بازار صنایع دستی متعلق به ظروف میناکاری شده باشد. ظروف میناکاری اسماعیلی به عنوان برترین و مرغوبترین برند ایران در اصفهان به شکل تکی و عمده به فروش می رسد که همراه با شناسنامه ساخت و تضمین اصالت و کیفیت محتواست. هنگام خرید میناکاری از فروشگاه های صنایع دستی، گرفتن شناسنامه محصولات برند مثل برند میناکاری مرتضی اسماعیلی بسیار اهمیت دارد چرا که نشان دهنده نام استاد سازنده، زمان و مکان ساخت و سایر اطلاعاتی که اصالت و اورجینال بودن محصول را به شما می دهد. بسیاری از سازمان ها و حتی خانم هایی که قصد دارند برای تزئین دکوراسیون داخلی از ظروف میناکاری به شکل دیوارکوب و رومیزی استفاده نمایند، اطلاعات چندانی ندارند و نیاز به مطالعه راهنمای خرید میناکاری بسیار ضروری است. فروشگاه بازار مینا به دو شکل در تمامی مراحل به شما کمک می کند تا خریدتان کاملا متناسب با نیاز و سلیقه شما باشد. ارائه راهنمای خرید متنی و راهنمای خرید میناکاری به شکل تلفنی و ارائه مشاوره به صورت کاملا رایگان که از طریق واتس اپ و تلفنی امکان پذیر است. فروشگاه بازار مینا به عنوان برترین و معتبرترین فروشگاه صنایع دستی کشور بهترین تجربه را برای شما رقم می زند.
 


 در سفارشی سازی محصولات این امکان فراهم شده تا سازمان و ارگان های مختلف کشور بتوانند نام برند یا پلاک تجاری خود را بر روی تندیس یا هدایای تبلیغاتی درج نمایند. در مرحله بعد امکان سفارشی سازی بسته بندی و انتخاب باکس هدایای تبلیغاتی است. تمامی این امکانات و خدمات فقط در فروشگاه بازار مینا قابل مشاهده است که مثل همیشه فراتر از انتظارات مشتریان عمل کرده است. فیروزه کوبی با سنگ های فیروزه نیشابور تنها نمونه فیروزه کوبی اصیل و مرغوب است که در کمتر فروشگاهی می توان نمونه آن را پیدا کرد. فروشگاه صنایع دستی با امکان تولید و عرضه مستقیم بسیار ارزشمند است چون مرغوبیت کالاها تضمین شده است و قیمت محصولات آن در مقایسه با سایر فروشگاه ها پایین تر می باشد. بازار مینا ویژگی هایی فراتر از حد انتظار مشتریان خود دارد. فروشگاه بازار مینا بزرگترین فروشگاه صنایع دستی کشور، تامین کننده بهترین محصولات هنری و دست ساز ایرانیست. گلدان میناکاری شلغمی از پر فروش ترین گلدان های صنایع دستی میناکاری بشمار می رود.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان BazareMina.ir


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26652
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید