امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خرید مکمل بدنسازی با تخفیف


1401/07/27
کد خبر : 28255
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 11 نفر

در این راستا ارزان ترین مکمل های بدنسازی موجود در بازار با تأمین مواد ضروری بدن، موجب افزایش حجم عضلات و ساختن ماهیچه‌های جدید در بدن می‌شود. در بسته‌های خرید مکمل بدنسازی با تخفیف، انواع مولتی ویتامین، پروتین، کراتین، چربی سوز و گینر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. البته به یاد داشته باشید که براساس قد و وزن افراد میزان مکمل و دوز مصرف آن در طول شبانه‌روز متفاوت است. به همین دلیل می‌بایست قبل مصرف آن با پزشک متخصص یا مربی بدنسازی خود مشورت کنید.


طبق بررسی‌های به عمل آمده بهتر است که ورزشکاران تا حد امکان از مکمل‌های بدنسازی و قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه استفاده نکنند. زیرا در این‌گونه موارد افزایش یا کاهش سریع وزن موجب بروز مشکلاتی برای آنها می‌شود. علاوه بر این حجم ماهیچه و عضلات ایجاد شده دوام چندانی نخواهد داشت و با کاهش دوز مکمل، بدن ورزشکار از فرم خود خارج می‌شود. خاطر نشان می‌شود که عواملی نظیر سن، جنسیت، نوع ورزش، ابتلا به بیماری‌های خاص، سطح و رده سنی مسابفات در انتخاب و خرید مکمل ورزشی تأثیرگذار است. بدین جهت در هنگام خرید گینر اصل به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشید.

انواع مکمل بدنسازی

مکمل‌های بدنسازی با توجه به شرایط افراد و نیاز آنان دارای انواع مختلفی هستند. از این‌رو برای استفاده از مکمل باید دانش و اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و پس از آن نسبت به تهیه و مصرف آن اقدام نمایید. به عبارت دیگر هر یک از مکمل‌های بدنسازی دارای خواص و عملکرد متفاوتی هستند. به همین سبب در زمان خرید مکمل بدنسازی با تخفیف باید شناخت کلی درباره انواع مکمل داشته باشید. بعضی از مهمترین مکمل‌های بدنسازی موجود در بازار عبارتند از:

  • پودر و مکمل‌های پروتئینه
  • مکمل‌های گلوتامین
  • مکمل آرژنین
  • اسیدهای چرب
  • مکمل کراتین HMB
  • آمینو اسیدهای زنجیره‌ای
  • مکمل کاهش وزن؛ جهت تسریع زمان لاغر شدن

مواد تشکیل دهنده مکمل بدنسازی

به‌طور کلی مواد تشکیل دهنده و نسبت ترکیب آنها در مکمل‌های بدنسازی متفاوت است. به همین دلیل هنگام خرید مکمل بدنسازی با تخفیف به این موضوع توجه نمایید و پس از آن محصول موردنظرتان را خریداری کنید. علاوه بر این ممکن است بدن شما با بعضی از مواد تشکیل دهنده مکمل سازگار نباشد و این امر مشکلاتی را برای سلامتی شما و بدنتان به‌ بار می‌آورد. به منظور جلوگیری از بروز این گونه مسائل قبل از مصرف مکمل اطلاعات نوشته شده روی آن را مطالعه کنید. از همه مهم‌تر دستور مصرف و نوع استفاده از مکمل بدنسازی حائز اهمیت است. بنابراین پس از خرید گینر اصل و سایر مکمل‌های بدنسازی به دستورالعمل مصرف آن توجه نمایید و با استفاده صحیح از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هدف‌تان در خصوص افزایش یا کاهش وزن دست پیدا کنید.

با توجه به اینکه شرکت‌های مختلفی اقدام به ساخت مکمل‌های بدنسازی نموده‌اند، تهیه مکمل‌های اصل و با کیفیت کار دشواری است. به‌طوری که مصرف‌کنندگان هنگام انتخاب و خرید مکمل بدنسازی با تخفیف دچار تردید و سردرگمی می‌شوند. در این‌خصوص جهت خرید ارزان ترین مکمل های بدنسازی می‌توانید به وب سایت daroukhane24.com مراجعه نموده و محصول موردنظرتان را تهیه کنید. این مجموعه با ارائه مشاوره و مکمل‌های ارزان قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌ها پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان سراسر کشور است.


فواید مکمل‌های بدنسازی

استفاده اصولی و صحیح از مکمل‌های بدنسازی یک‌سری فواید را برای مصرف‌کنندگان به همراه دارد. به نحوی که استفاده از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن موجب افزایش یا کاهش وزن می‌شود. برخی از فواید مکمل‌های بدنسازی مثل گینر اصل و قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه به شرح زیر است:

  • افزایش وزن به صورت ایده‌آل و دلخواه
  • افزایش حجم ماهیچه و عضلات بدنساز؛ زیاده‌روی در مصرف مکمل موجب رسوب مواد معدنی و ویتامین در کلیه، کبد و سایر اندام‌های حیاتی بدن می‌شود. بنابراین مکمل را به مقداری که مربی بدنسازی یا متخصص تغذیه تعیین کرده‌اند، مصرف کنید.
  • بهبود فرآیند جذب و تأمین پروتئین در بدن؛ پس از خرید مکمل بدنسازی با تخفیف به منظور تسریع و بهبود فرآیند تأمین پروتئین، مکمل‌ها را زیر نظر پزشک یا مربی بدنسازی مصرف کنید. تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا نارسایی بدنی در میزان مصرف مکمل تغییراتی اعمال کنند.
  • افزایش قدرت جسمانی
  • بهبود کیفیت عضلات و توان آنها
  • جلوگیری از بروز مصدومیت‌ها
  • بهبود آسیب‌های ورزشی

عوارض مکمل های بدنسازی

بعضی از مکمل‌های بدنسازی به دلیل عدم کیفیت مناسب و استفاده بیش از حد عوارضی را به همراه دارند. که در طولانی مدت موجب آسیب به بخش های مختلف بدن و حتی مرگ فرد می‌گردد. طبق بررسی‌های صورت گرفته و گزارش متخصصان تغذیه بعضی از شایع‌ترین عوارض مکمل‌های بدنسازی عبارتند از:

1- آسیب به کلیه و از کار افتادن آن

مصرف نامتعارف و بیش از حد مکمل‌های پروتئینی مانند پروتئین وی سبب آسیب به کلیه‌ها می‌شود. با خرید گینر اصل و مصرف متعادل آن می‌توانید از آسیب به کلیه و مجاری ادراری جلوگیری کنید.

2- آسیب به کبد

استفاده از مولتی ویتامین و مکمل‌های بدنسازی موجب آسیب به کبد می‌گردد. این موضوع به ناتوانی کبد، نحوه و میزان مصرف مکمل نیز بستگی دارد.

3- بیماری‌های گوارشی

نغخ و دردهای شکمی از شایع‌ترین عوارض مصرف مکمل‌های بدنسازی هستند. به همین دلیل هنگام خرید مکمل بدنسازی با تخفیف به عوارض درج شده روی جعبه آن دقت نمایید و سپس محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که بعضی از ارزان‌ترین مکمل‌های بدنسازی موجود در بازار کیفیت مناسبی ندارند و منجر به بروز مشکلاتی برای مصرف‌کنندگان می‌شوند.


سخن پایانی

اکنون که با ویژگی، مزایا و معایب مکمل‌های بدنسازی آشنا شدید، می‌توانید متناسب با سن، وزن و نیاز خود نسبت به خرید گینر اصل و قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه اقدام کنید. توصیه می‌کنیم که حتماً مکمل بدنسازی را زیرنظر پزشک متخصص یا با مشورت مربی بدنسازی خود مصرف کنید. این امر از بروز هرگونه مشکل و نارسایی در بدن جلوگیری می‌کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28255
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید