امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

خرید محصولات فلورمار


1401/07/27
کد خبر : 25588
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 19 نفر

برند فلورمار یکی از مطرح‌ترین برندها در زمینه تولید محصولات آرایشی در سرتاسر دنیا بوده که در حوزه تولید انواع لوازم آرایشی مرغوب و باکیفیت سابقه‌ای درخشان دارد. برند فلورمار Flormar در سال 1970 در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد و سپس در سال 1972 در کشور ترکیه تولید محصولات آرایشی را آغاز نمود. فلورمار با بیش از 50 سال قدمت توانسته است تا تولیدات خود را در زمینه لوازم آرایشی متنوع گسترش دهد. جالب است بدانید اولین محصول تولیدی برند فلورمار لاک است که بعد از تولید آن تمام توانایی خود را برای تولید سایر محصولاتی همچون رژ گونه، سایه چشم، ریمل، رژ لب و.. به کار گرفت. امروزه فلورمار در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده و در سرتاسر دنیا نماینده فروش محصولات فلورمار به چشم می‌خورد. همچنین محصولات فلورمار دارای ترکیبات گیاهی و ارگانیک هستند که به همین دلیل به پوست شما آسیبی نمی‌رساند و به یکی از سرسخت‌ترین رقیبان سایر برندهای آرایشی مطرح تبدیل شده است. همچنین به دلیل طبیعی و باکیفیت بودن محصولات فلورمار برای پوست مفید هستند و به جوانسازی و زیبایی پوست کمک می‌کنند.



 محصولات آرایشی فلورمار



برند فلورمار تولیدکننده انواع محصولات آرایش صورت، چشم، لب، اکسسوری و لوازم آرایش جانبی بوده که از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. در ادامه به معرفی سه مورد از باکیفیت‌ترین محصولات برند فلورمار خواهیم پرداخت که به دلیل کیفیت عالی طرفداران بسیاری پیدا کرده است:
•    پودر بیک فلورمار
•    پودر فیکس فلومار
•    کرم پودر پمپی مات فلورمار

پودر بیک فلورمار flormar مدل INVISIBLE Loose POWDER

همانطور که میدانید پودر بیک نوعی پودر آرایشی است که شما می‎‌توانید زیر چشم، مقداری روی چانه و استخوان بینی استفاده نموده و به کاهش چربی پوست و به ویژه تیرگی‌های زیر چشم کمک کنید. طرز استفاده از پودر بیک به این صورت بوده که ابتدا باید آرایش خود را تکمیل نموده و بعد مقداری از پودر بیک را زیر چشم خود بزنید. سپس چند دقیقه صبر کنید تا پودر بیک به خوبی جذب پوست شود. بعد با استفاده از یک براش نرم پودر بیک را روی پوست تان پخش کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای پودر بیک می‌توان به افزایش دوام و ماندگاری آرایش زیر چشم اشاره کرد.
پودر بیک فلورمار یکی از برترین محصولات برند فلورمار بوده که به دلیل سفید بودن رنگ پودر بیک، به خوبی سیاهی‌های زیر چشم را پوشش می‌دهد. پودر بیک فلورمار flormarمدل INVISIBLE LOOSE POWDER کاملا بی رنگ بوده که به همین دلیل تغییر رنگی در آرایش و پوست شما ایجاد نمی‌کند. پودر بیک فلورمار حاوی ویتامین A، E، F بوده که به سلامت و زیبایی پوست شما همزمان کمک می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این محصول فوق‌العاده می‌توان به عدم ایجاد چسبندگی روی پوست اشاره کرد که به نرمی و لطافت پوست نیز کمک می‌کند. پودر بیک فلورمار دارای بافتی نرم و لطیف بوده و روی پوست سنگینی ایجاد نمی‌کند.



محصولات آرایشی فلورمار



پودر فیکس فلورمار flormar

پودر فیکس نوعی تثبیت کننده آرایش صورت بوده که انواع تثبیت کننده آرایشی می‌توان به پودر فیکس، اسپری فیکس و پودر بیک اشاره کرد. پودر فیکس در انتهای آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از اینکه آرایش شما تکمیل شد می‌توانید از فیکساتور آرایشی فلورمار برای تثبیت کامل آرایش خود استفاده نمایید و مدت طولانی‌تری آرایش را روی پوستتان فیکس کنید. پودر فیکس فلورمار دارای سه رنگ بندی مختلف بوده که شما می‌توانید با توجه به رنگ پوستتان، رنگ موردنظرتان را انتخاب نمایید. همچنین از جمله مزایای پودر فیکس flormar می‌توان به جذب چربی پوست اشاره کرد که پوست را کاملا مات، مخملی و طبیعی جلوه می‌دهد.



 محصولات آرایشی فلورمار



کرم پودر پمپی فلورمار flormar مدل مات تاچ MAT TOUCH

کرم پودر یکی از کاربردی‌ترین محصولات آرایشی بوده که معمولا بیش‌تر از سایر محصولات آرایشی صورت مورداستفاده قرار می‌گیرد. کرم پودرهای مختلف رنگ‌بندی‌های متنوعی دارند که شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و رنگ مورد علاقه‌تان کرم پودر مناسبی را انتخاب نمایید.
یکی از برترین کرم پودرهای تولیدی برند فلورمار مدل مات تاچ بوده که از کیفیتی عالی برخوردار است. کرم پودر فلورمار مدل مات تاچ حاوی ویتامین E بوده که علاوه بر زیبایی به سلامت پوست شما نیز کمک می‌کند. کرم پودر فلورمار دارای بافتی مات، مخملی، نرم و سبک بوده که به همین دلیل به راحتی جذب پوست می‌شود روی پوست احساس سنگینی نخواهید کرد. علاوه بر آن، کرم پودر مات تاچ فلورمار خاصیت آبرسانی به پوست داشته و شما می‌توانید همزمان با استفاده از یک کرم پودر پوست خود را نیز آبرسانی نموده و پوستی سالم و زیباتری داشته باشید. این محصول به دلیل پوشش‌دهی فوق‌العاده بالا برای افرادی مناسب است که روی پوستشان لک یا جای جوش دارند و می‌خواهند با استفاده از یک محصول آرایش پوست باکیفیت، نواقص پوستی خود را پوشش دهند. همچنین این محصول ماندگاری بالایی داشته و در مقابل تعریق مقاوم است.



 محصولات آرایشی فلورمار



قیمت محصولات آرایش چشم

همانطور که می‌دانید قیمت محصولات آرایشی از یک برند نسبت به برندی دیگر متفاوت است و شما می‌توانید نسبت به بودجه موردنظر خود انواع محصولات آرایشی باکیفیت را خریداری و استفاده نمایید. محصولات آرایشی برند فلورمار flormar نسبت به کیفیت بالایی که دارند قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند و شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای مناسب، محصولی فوق‌العاده باکیفیت تهیه نمایید. برای اطلاع از قیمت محصولات آرایش چشم به تگ قیمت محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی پیراکده مراجعه نمایید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و یا نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت محصولات با فروشگاه اینترنتی پیراکده تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه معتبر لوازم آرایشی

اگر برای خرید محصولات آرایشی با کیفیت و انتخاب فروشگاه معتبر لوازم آرایشی سر در گم هستید، فروشگاه اینترنتی پیراکده ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه بوده که برای شما تجربه خریدی امن را فراهم می‌نماید. فروشگاه اینترنتی پیراکده محصولاتی اورجینال و باکیفیت ارائه داده تا کمک‌رسان شما برای داشتن پوست و مو سالم باشد. شما می‌توانید تنوع محصولات و برندهای موجود در وبسایت پیراکده را مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف را تهیه و خریداری نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25588
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید