امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

خرید سینک ظرفشویی، هود و گاز رومیزی از فروشگاه اینترنتی یراق نما


1401/07/27
کد خبر : 25035
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

هر کسی با سینک ظرفشویی نا مناسب کار کرده باشد قطعا تجربه تلخ تمیز نشدن یا تغییر رنگ سینک را در یاد دارد.

همچنین سینک ظرفشویی تأثیر بسیار زیادی در دکوراسیون فضای آشپزخانه دارد. آشپزخانه ها بخش بسیار پراهمیتی در فضای خانه می باشند و قسمت اعظمی از کارهای مربوط به خانه و امور مربوط به آشپزی در کنار سینک ظرفشویی انجام می گیرد. خصوصیت این محصول به خصوص مرتبط با اصول بهداشتی است ضمن این که زیبایی و چشم نوازی آن نیز در دکوراسیون خانه بسیار حائز اهمیت است.
دکوراسیون آشپزخانه های مدرن امروزی از جمله عناوینی است که روزانه به طور متداول در فضای مجازی بسیار زیاد جستجو می شود. در دنیای امروز مردم برای انتخاب چیدمان منازل، سلیقه های متنوع و متفاوت بسیاری دارند. بسیاری از مردم حداقل یک بار در سال به فکر تغییر چیدمان فضای منازل خود می باشند.
در ایران طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها بسیار رواج یافته است و از اهمیت زیادی برخوردار شده است. بسیاری از انواع سینک ظرفشویی بسیار متنوع، زیبا و شیک هستند که با طراحی های بی نظیر خود پاسخگوی سلیقه های بسیاری از مردم می باشد.
چیدمان سینک ظرفشویی مناسب و طراحی متناسب با فضای آشپزخانه، همچنین انتخاب مدل آن با توجه به تنوع زیاد آنها برای فضای آشپزخانه یکی از سخت ترین انواع طراحی دکوراسیون در محیط منازل می باشد، می توانید با مراجعه به سایت یراق نما انواع مدل های امروزی را مشاهده کرده و برای بهترین انتخاب و داشتن بهترین دیزاین برای دکوراسیون زیبای آشپزخانه خود کمک بگیرید.
 
یراق نما

معرفی سینک اخوان برند ایرانی پر افتخار


امروزه سینک های ظرفشویی شرکت اخوان بسیار محبوب می باشند که در ادامه می خواهیم به ویژگی های آن بپردازیم.
سینک ظرفشویی اخوان در برابر خط و خش مقاوم هستند، قالب های بسیار استانداردی دارند، براق و بادوام می باشند، در برابر گرما و سرما مقاوم اند، تغییر رنگ نمی دهند و همچنین لکه پذیر نیستند.پس اگر به دنبال یک سینک ظرفشویی عالی با چنین ویژگی هایی می باشید انتخاب یکی از انواع سینک اخوان می تواند بهترین گزینه باشد.
سینک ظرفشویی گرانیتی

یکی از پر طرفدارترین سینک های ظرفشویی گرانیتی، سینک ظرفشویی گرانیتی فاراکو مدل 505 می باشد که در ادامه به مشخصات این محصول می پردازیم.

مشخصات سینک ظرفشویی گرانیتی فاراکو مدل 505

•    عرضه شده در اندازه های 50*115 سانتی متر
•    دارای دو لگن عمیق
•    ضد لک و جرم گرفتگی و تمیزی آسان
•    مقاوم در برابر شکستگی با تحمل بیش از 250 کیلوگرم
•    مقاوم در برابر ضربه و حرارت
•    آنتی باکتریال

هود آشپزخانه


سوالی که در ابتدا مطرح می شود این است که ضرورت استفاده از هود در آشپزخانه چیست؟
در گذشته آشپزخانه به طور کامل از فضای خانه جدا بود. اما امروزه به دلیل گسترش آپارتمان نشینی و کوچکتر شدن خانه‌ها و همچنین پر طرفدار بودن دکوراسیون مدرن، آشپزخانه مرزی خاصی با خانه ندارد. اما آشپزی با دود، بو، گرما و ذرات روغن و … همراه است که می‌تواند فضای آشپزخانه را غیر قابل تحمل کرده و بوی غذا و دود در تمامی محیط خانه بپیچد. به همین دلیل در هر آشپزخانه‌ای نیاز به هود احساس می‌شود. اگر دوست دارید تجربه آشپزی لذت بخش را داشته باشید ، در انتخاب هود آشپزخانه دقت کنید.
 
یراق نما

گاز رومیزی


یکی از پر اهمیت ترین و پرکاربردترین وسایل آشپزخانه، اجاق گاز است که بیشترین و مهم ترین زمان پخت و پز در کنار این وسیله انجام می گیرد. اجاق گازهای رومیزی از جهت طراحی دکوراسیون می توانند جلوه ای خاص و به فضای آشپزخانه ببخشند.
البته پیش از آن که به ظاهر بپردازیم، باید مهم ترین مزیت اجاق گاز رومیزی را ذکر کنیم. در دوران حاضر خصوصا در انبوه سازی شهرهای شلوغ از جمله پایتخت، فضای کافی برای وسایل حجیم وجود ندارد. در این شرایط تلاش می شود وسایلی با حداقل حجم و نیاز به اشغال فضا تهیه شود. این مسئله خصوصا در آشپزخانه اهمیت ویژه ای می یابد زیرا این بخش از خانه معمولا محلی برای وسایل کاربردی است که خرید و حفظشان اجتناب ناپذیر است. تهیه ی گاز رومیزی به جای نوع فر دار می تواند یک راهکار خوب برای این مسئله باشد.
از دیگر مزایای گاز رومیزی خالی بودن فضای زیر آن برای استفاده به عنوان کابینت و کشو است که می توان وسایل بی شماری را در آن جای داد و نهایت استفاده از فضای آشپزخانه را داشت.
 یراق نما

گاز برقی


اجاق گاز برقی بر خلاف اجاق های گازی ،با تبدیل انرژی الکتریسیته به گرما کار می کند و مناسب مکان هایی است که امکان دسترسی به گاز شهری وجود ندارد. اما پاسخ آنها به تغییرات دما کند می باشند برای مثال بعد از خاموش کردن شعله، دمای آنها رفته رفته پایین می آید. اما اجاق گازی تحت کنترل شما هستند و در پاسخ به تغییرات شعله سریع عمل میکنند.از جمله مدل های پرطرف دار گاز برقی بیمکث مدل mg022 است که ویژگی های منحصر به فردی دارد.برای خرید این مدل گاز برقی نیز می توانید به فروشگاه یراق نما مراجعه کنید.
یراق نما به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ویراق آلات کابینت آشپزخانه سعی درایجاد یک بستر مناسب جهت خرید آسان مشتریان فراهم نموده است.جدیدترین کالاها در گروههای مختلف مانند انواع هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی، اجاق گازهای صفحه ای، فر و غیره… را در یراق نما عرضه میشود.
یراق نما با اختیارداشتن سهم عمده ای از بازار عرضه اینترنتی لوازم خانگی ویراق آلات کابینتی با برند های مختلف ومتنوع در همراهی مشتریان در فرایند خرید نهایت تلاش خود رامی کند. تا مشتریان  بتوانند باحق انتخابی بیشتر ودریافت اطلاعات دقیق درست از کالا اقدام به خرید از فروشگاه یراق نما نمایند.زیرا که همیشه بهترین خدمات.وبهترین خرید شایسته مشتریان یراق نما است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25035
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید