امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

خرید راهبند و کرکره برقی، دزدگیر اماکن


1401/07/27
کد خبر : 26621
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

تلفن کننده خط ثابت دزدگیر (Dialler)

این نوع سیستم هشدار وسیله ای الکترونیکی می باشد که به دستگاه دزدگیر متصل می شود و ورودی ای برای خط تلفن شهری دارد. سیستم دزدگیر سیمکارتی تلفن کننده خط ثابت پس از به صدا در آمدن سیستم دزدگیر به شماره هایی که کابر در حافظه ی آن ذخیره کرده تماس گرفته و پیام ضبط شده ای را پخش می کند. برخی از سیستم های تلفن کننده خط ثابت دارای رله خروجی می باشد که این امکان را به کابر می دهد که دستگاه تلفن کننده را از راه دور خاموش یا روشن کند و یا وسیله ای برقی را از راه دور راه اندازی کند.  مزیت بزرگ سیستم های تلفن کننده سیم کارتی دزدگیر سرعت عمل بالای آن ها در هنگام اعلام سرقت است . تلفن کننده سیمکارتی دزدگیر هنگام آژیر دزدگیر در کسری از ثانیه به افرادی که در سیستم از قبل تعریف شده پیامک هشدار سرقت را ارسال می کند و سپس مانند تلفن کننده خط ثابت با شماره های تعریف شده تماس می گیرد و پیغام ضبط شده بر روی دستگاه دزدگیر را پخش می کند. یکی از مزایای دیگر تلفن کننده سیمکارتی دزدگیر امکان کنترل با اپلیکیشن و برنامه های تلفن همراه است. اگر دستگاه دزدگیر شما به تلفن کننده سیمکارتی دزدگیر مجهز است به آسانی می توانید آن را بوسیله ی اپلیکیشن و یا نرم افزار دزدگیر خود از راه دور کنترل کنید.

سیستم دزدگیر اماکن چیست؟

بطور کلی همگی آنها دارای یک هدف مشترک می‌باشند و آن اعلام هشدار های صوتی , نوری و تماسی پس از ورود فرد غیر مجاز است. اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا یا قفل رمزی یا کلید کنترل از راه دور (ریموت ) جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت روشن ماندن دزدگیر هنگام قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار های هشدار آژیر می‌باشند و در نهایت دزدگیرها گاه شمار ورود و گاه شمار خروج و گاه شمار آژیر دارند و می توانند مجهز به تلفن کننده خودکار ( خط ثابت یا سیم کارتی ) در هنگام تحریک نیز باشند.سازندهٔ دزدگیر ساده شخصی امریکایی به‌نام ریورند اگوستیس راسل بوده‌ است.



راهبند چیست؟

به طور کلی راهبند وسیله ای است که به صورت افقی بر روی یک پایه متصل است و فاصله مشخص و دقیقی با زمین دارد و به وسیله آن می توان رفت و آمد را کنترل نمود. این کالا با ارتفاع مشخصی سبب بسته شدن مسیر شده و فقط در صورت اجازه نگهبان راه را باز می کند. این راهبندها ها بیشترین کاربرد را در ساختمان های اداری و دولتی، بیمارستانها، دانشگاهها، پارکینگهای عمومی و خصوصی، کارخانجات، ورودی شهرک ها و … دارد؛ ضمن این که می توان آن ها را در مسیر خط ریل راه آهن، فرودگاه ها و عوارضی ها نیز نصب کرد. دنیای ابزارهای امروزه وسیع و متنوع است و در آن راهبندها با کارایی های بسیار خود توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. راهبندها و گیت های الکترونیک در انواع و اقسام گوناگونی ساخته شده اند که به عنوان مثال یکی از آن ها موتورهیدرولیکی راهبند و یا الکتروموتور راهبند می باشد که تفاوت هایی را شامل می شوند.




از سال های گذشته برندهای خارجی میدان دار عرضه و فروش راهبند در کشور ما بودند ، به دلیل اینکه این شرکت ها سال های طولانی را در طراحی و ساخت محصولات اتوماسیون پارکینگ سپری نموده اند و سرمایه گذاری های ریالی و تجربی حاصل از آزمون و خطا را صورت داده اند ، محصولاتی با رتبه کیفی قابل قبولی به بازار عرضه نموده بودند .
راهبند پارکینگ به تجهیزاتی خلاصه میشود که مانند حصار یا مانع طبیعی از ورود و خروج کلیه ماشین آلات ممانعت بعمل آورده و تردد آن ها را منوط به اجازه نگهبان ، ریموت راهبند و یا تجهیزات الصاقی بر روی راهبند اتوماتیک کرده و با ساماندهی ، کلیه رفت و آمدها را طبق نظام کارفرما درآورده است . راهبند اتوماتیک (راه بند) به تجهیزاتی گفته می شود که به صورت افقی به یک پایه متصل می باشد و دارای یک ارتفاع از زمین که در مکان های پر تردد در مسیر ورودی ادارات, کارخانجات, پاساژ ها, ایستگاه های راه آهن , مجتمع های بزرگ , عوارضی جاده ها, پارکینگ عمومی, کنترل ترافیک, انواع ارگان ها و امور عمرانی شهری مورد استفاده قرار میگیرند.

کرکره برقی چیست و چه کاربردی دارد ؟

کرکره برقی نیز مانند هر وسیله برقی دیگری از اجزا و قطعات حرفه ای و مبتنی بر علم روز دنیا ساخته شده است؛ تکنولوژی این ابزار به گونه ای است که پاسخگوی نیازمندی های افراد در جامعه مدرن با تمامی شلوغی ها و ناامنی های موجود در آن باشد؛ از نمونه های بارز این امر در طراحی و ساخت کرکره رعایت نیازمندی ها و استانداردهای ساختمان ها و منازلی است که با توجه به معماری مدرن جهانی ساخته شده اند. کرکره های معمولی را از زمان های قدیم برای مغازه ها استفاده می کردند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع کرکره ها وارد بازار شده است که به وسیله موتور کار می کنند و با استفاده از یک ریموت می توان به آسانی آن را باز و بسته کرد.



کرکره برقی یا اتوماتیک را بیشتر بر روی درب پارکینگ منازل و یا فروشگاه ها نصب می کنند. چرا که از امنیت بالایی برخوردار هستند و به راحتی تخریب نمی شوند. رنگ بندی، تکنولوژی، اندازه و ابعاد نامحدود کرکره اتوماتیک ضدسرقت این وسیله را متناسب برای استفاده در محیط ها و شرایط جغرافیایی متنوعی کرده است. همچنین شرکت ها و مجموعه های حرفه ای تولید، فروش و تعمیرات کرکره برقی این امکان را به مصرف کنندگان می دهند تا بر اساس سلیقه و نیاز خود طرح و رنگ و همچنین تکنولوژی کرکره اتوماتیک را انتخاب کنند. تجربه استفاده از کرکره های اتوماتیک، ثابت کرده است که می توان از این ابزار برای اهداف تبلیغاتی نیز بهره برد؛ در واقع استفاده از کرکره جدا از آن که امنیت منزل، پارکینگ و یا مغازه ما را تضمین کرده است؛ می تواند به وسیله خدمات چاپ روی کرکره برقی برای مجموعه های تجاری و اقتصادی و یا مغازه ها ابزاری تبلیغاتی محسوب شده و ظاهری حرفه ای و مجرب به کسب و کار و تجارت افراد ببخشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26621
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید