امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید درب آکاردئونی بهترین حفاظ آهنی آپارتمان


1401/07/27
کد خبر : 26298
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

هشتاد درصد سارقان منزل نه از درب ورودی بلکه از پنجره و روی دیوار وارد خانه شده اند و اقدام به سرقت وسایل مهم و قیمتی منزل کرده اند.  بخصوص خانه های ویلایی و آپارتمانهای طبقه اول که پنجره رو به خیابان یا فضای باز دارند، مکانهایی مناسب برای سرقت هستند چون سارق میتواند از پنجره و روی دیوار حیاط بدون حفاظ وارد و خارج شود. حتی ممکن است در منزل باشید و کسی از پنجره باز بدون حفاظ منزل شما وارد شود و اقدام به سرقت کند .

درب آکاردئونی

با نصب و پرداخت قیمت درب آکاردئونی آپارتمان در کرج و تهران می توانید امنیت درب ورودی آپارتمان خود را تضمین نمایید و حفاظ درب آهن سازه میتواند مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز برای شما باشد. اگر نگاهی به آمار دزدی ها در شهرهای بزرگ امروز بیندازید متوجه خواهید شد که این هزینه حتی می تواند کمتر از هزینه دو جفت کفش اورجینال شما باشد. هزینه ای که می تواند خیال شما را بابت امنیت ساختمانتان کاملا راحت نماید. درب آکاردئونی ( Accordion door ) یک حفاظ است و برای حفاظت خانه ها در جلو منازل استفاده می شوند. درب های آکاردئونی نوعی درب تاشو می باشند و تاریخچه قدیمی نیز دارا هستند. درب های آکاردئونی مصارف زیادی در ساختمان های تجاری و مسکونی دارا هستند. حفاظ اکاردئونی با الهام گیری از ساز های اکارئون که حالت های باز و بسته شده اند، ساخته شده اند. این درب های اکاردئونی نیز با اصطلاحات درب های کشویی و یا کر کره ای نیز شناخته می شوند. هدف ساخته شدن درب اکاردئونی در حقیقت حفاظت از ساختمان و استفاده بهینه از فضا بوده است.



 



انواع درب آکاردئونی آهنی و فلزی برای ایمنی بیشتر روی ورودی های ساختمان های مسکونی، تجاری، کارگاه ها، انبارها و ... نصب می شد. یک ریل فلزی در بالای حفاظ نصب شده که وزن حفاظ و بخش چرخدار را تحمل می کند. جنس این سازه اغلب از پروفیل آهن است. فلز ضایعاتی و دست دوم در ساخت حفاظ آکاردئونی به کار نمی رود و تنها پروفیل و تسمه فابریک مرغوب با استحکام بالا برای ساخت حفاظ مناسب است. متریال اولیه مرغوب و قفل های استاندارد و سفارشی کیفیت ساخت حفاظ آکاردئونی را بالا می برد. لازم به ذکر است که به هیچوجه تنها با باز شدن یکی از قفل ها حفاظ درب باز نخواهد شد و حتما باید تک تک قفل ها باز شود. به این ترتیب زمان بیشتری صرف باز شدن قفل ها می شود که همین امر امکان سرقت و دزدی را تا حد بسیار زیادی کم می کند و یادمان باشد هیچوقت دزد جای سخت را انتخاب نمیکند تا تایم کمتری برای سرقت داشته باشد .




حفاظ آکاردئونی دارای مدل های مختلف و از لحاظ امنیت حفاظ آکاردئونی در طرح های 90 درصد امنیت (طرح 3 گل 4 خم) و 99 درصد امنیت (طرح های پرچ مخفی) ساخته می شوند. اگر بدنبال انجام یکباره امنیت منزل خود هستید پیشنهاد ما طرح حفاظ آکاردئون 3 گل  پرچ مخفی 3 لایه یا حفاظ آکاردئون تمام گل پرچ مخفی با 4 لایه تسمه پشت هم قرار گرفته است که داری ضریب امنیت 99 درصد است و تنها راه باز کردن این درب ها با سنگ فرز می باشد که اصولا دزدان جای سخت را انتخاب نمی کنند. جالب است بدانید که درب های ضد سرقت در کمتر از ۱ دقیقه باز می گردند !!!!!! و اما اگر از حفاظ درب ضد سرقت با ضریب اطمینان پایین استفاده نکنید آنها با دیلم انداختن سعی بر باز کردن درب از طریق لولا می شوند اما اگر از درب آکاردئونی با ضریب اطمینان بالا استفاده کنید مطمئن باشید که آنها حتی به فکر باز کردن درب خانه شما نمی افتند چون این کار بسیار وقت گیر می باشد، کافی می باشد آسانسور حرکت کند آنها باید فرار کنند. این را بدانید که اگر دزد بسیار حرفه ای و کار بلد هم باشد در زمان انجام کار بیشترین استرس بر او وارد می گردد. هیچ وقت با سارق در حال دزدی درگیر نگردید! فقط یک صدا کوچک از طرف شما کافی می باشد تا او فرار کند، چون حجم زیاد استرس بر او باعث شده که برای فرار دست به هر کاری بزند.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26298
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید