امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ پنجره و حفاظ درب آپارتمان


1401/07/27
کد خبر : 26312
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

ساخت و نصب انواع نرده حفاظ آهنی برای روی دیوار : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، حفاظ نخل مرداب ، حفاظ با میلگرد خاردار ، سر نیزه حفاظ و همچنین نرده حفاظ ساده و فرفورژه و متحرک برای پنجره و حفاظ درب آکاردئونی کشویی و ... نمونه ای از حفاظ های ایمن سازه برای امنیت منازل است .

حفاظ شاخ گوزنی

شاخ گوزنی بی شک بهترین حفاظ روی دیوار است، که نقش بسیار مهمی را در تامین امنیت ساختمان داشته است. شاکله اصلی این حفاظ ارزان دیوار یعنی حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد ساده تشکیل شده است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به انواع نرده حفاظ روی دیوار بسیار مناسب تر است. طی سالیان گذشته انواع مختلف حفاظ شاخ گوزنی طراحی و تولید شده است. قبل از بررسی ذکر این نکته به نظر بسیار مهم است که قیمت حفاظ شاخ گوزنی در زمان استعلام با توجه به تراکم و بر حسب متر طول ارایه میشود،در صورتی که وزن قیمت حفاظ شاخ گوزنی یکی از عوامل موثر در قیمت است بنابر این در زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی،وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی را نیز استعلام کنید.



 



شما می توانید با سفارش نرده حفاظ شاخ گوزنی اعلام کنید که از رنگ مخصوصی برای شما استفاده کنند که معمولا قیمت نرده شاخ گوزنی در این حالت ممکن است کمی افزایش یابد. اما در حالت کلی می‌توانید از رنگ های پر‌طرفدار و مرسوم آن نیز استفاده کنید که امروزه در بازار رنگ‌های، قهوه‌ای تیره یا روشن، مشکی مات یا براق، سفید و طلایی استفاده کنید که معمولا با هر نوع نما و رنگ ساختمانی می‌توانند هم‌خوانی داشته باشند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به نرده‌های ساده بسیار منطقی و معقول و به‌صرفه می‌باشد و شما می‌توانید از انواع مدل‌های موجود در ساختمان و یا مکان مورد‌نظر خود نیز استفاده کنید.

حفاظ پنجره

پنجره خانه‌های ویلایی در دسترس‌ترین پنجره‌های روی زمین هستند. پنجره این ساختمان‌ها به ویژه در طبقه همکف به سادگی می‌توانند تبدیل به محلی مناسب برای نفوذ به داخل ساختمان شوند. این موضوع برای خانه‌های ویلایی که در حاشیه‌های شهر و دور از مناطق مسکونی دیگر هستند بسیار ضروری‌تر است. حفاظ‌ این خانه‌ها باید از نوع مقاوم انتخاب شود و تمام نکات امنیتی لازم در ساخت و نصب آنها رعایت شود.



 

حفاظ پنجره طبقات پایین آپارتمان‌ها

در صورتی که در طبقه همکف یا اول آپارتمان‌ها سکونت دارید، باید بدانید که نصب حفاظ پنجره برای شما بسیار مهم است. پنجره‌ این طبقات از ساختمان بسیار در دسترس هستند و سارقین به سادگی می‌توانند با یا بدون وسایل کمکی وارد این واحدهای مسکونی‌ شوند.



 

درب آکاردئونی

قیمت نصب و ساخت حفاظ آهنی درب ساختمان هزینه ای اندک در برابر مزیت های بیشمار درب آکاردئونی برای درب واحد آپارتمان شما خواهد بود. با وجود حفاظ آکاردئونی دیگر هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما توسط افراد بیگانه وجود نخواهد داشت. درب آکاردئونی فلزی از جمله باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که با قیمت مناسب و به صورت مستقیم می توان آن را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه محصولات حفاظتی مختلف برای حفاظت از ساختمان ها تولید شده است اما حفاظ آکاردئونی از محبوبیت و کاربری بسیار بالاتری برخوردار می باشد.  برای ساخت درب آکاردئونی به موقعیت و محل درب ورودی توجه می شود. متداول ترین نوع حفاظ درب ورودی، درب آکاردئونی تک لنگه و دو لنگه است. درب آکاردئونی تک لنگه: درب آکاردئونی تک لنگه، تنها از یک جهت باز و بسته می شوند. این مدل درب آکاردئونی، برای پشت درب آپارتمانهای مسکونی و اداره ها بسیار مناسب هستند. قفل اصلی درب اکاردیونی تک لنگه، در یک سمت آن تعبیه شده است. این مدل حفاظ های آکاردئونی از لحاظ زیبایی با درب آپارتمان هماهنگ بوده و بهترین حفاظ برای درب اصلی خانه هستند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26312
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید