امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید حفاظ آکاردئونی درب ضد سرقت آپارتمان


1401/07/27
کد خبر : 26231
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

کاربرد حفاظ آکاردئونی چيست ؟ درب آکاردئونی اما نسبت به ساير درب ها استفاده های فراوانی دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن میزان امنیت در ساختمان های چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درب کشویی آهنی در ساختمان های مسکونی و يا تجاری استفاده کنيد سبب امنیت و کاهش سرقت از طریق درب ورودی حتی درب های ضد سرقت که با پیچ گوشتی یا توپی زنی باز میشوند میگردد . شما همچنين ميتوانيد از اين نوع محافظ درب آهنی در مکان های خارجی ساختمان مانند محوطه های پارکينگ و … استفاده کنيد . برای خرید و سفارش نصب حفاظ درب آکاردئوني پشت درب آپارتمان و حتی حفاظ درب برای آسانسور که در حدود کمتر از نیم ساعت انجام میگیرد لازم است که ابعاد و نوع کاربری درب را بدانیم پس باید در محل بیاییم و ضمن اندازه گیری ابعاد درب و اینکه درب برای چه مکانی است مثلا درب ورودی آپارتمان یا پارکینگ یا تراس نوع استقامت آن فرق میکند و با توجه به همه این موارد به شما قیمت مناسبی میدهیم و در صورت تمایل شما ، مرحله ساخت حفاظ درب آپارتمان شروع شده و در کمتر از 3  تا 6 روز بستگی به طرح مورد نظر حفاظ شما آماده نصب است.
 

حفاظ آکاردئونی درب عمدتا به عنوان یک محافظ درب ضدسرقت استفاده می شود، همچنین برای جلوگیری ازهدررفت فضا و ایجاد مزاحمت درمکان هایی مانند درب وودی پاساژها و .... استفاده می شود. برای محاسبه قیمت حفاظ درب آهنی آکاردئونی کافیست طول درب را درعرض آن ضرب کنید و حاصل را در قیمت هر متر مربع ضرب کنید. درب‌های آکاردئونی ، همان‌طور که از مدل قرارگیری تسمه های کشویی آهنی آن‌ها نیز می‌توان استنباط کرد، به درب‌هایی اطلاق می‌شود که نحوه باز و بسته شدن آن‌ها درست به ساز آکاردئون شباهت دارد. یعنی درب‌هایی که درست مثل یک آکاردئون در یک سو جمع شده و باز می‌شوند و با باز شدن لایه‌ها، بسته می‌شوند. این قبیل حفاظ درب‌ها یکی از ساده‌ترین و در عین حال مستحکم‌ترین سازه‌های حفاظتی برای محیط‌های بیرونی ساختمان‌ها، و از جمله کم‌جاگیرترین نوآوری‌ها برای پشت درب ساختمان‌ها هستند.
ویژگی تاشو بودن محافظ درب آکاردئونی در واقع یکی از نقاط قوت این درب ها، یعنی اشغال فضایی بسیار کم است. این امر به خصوص در زمان بسته بودن این درب ها مشهود است که کاملا فشرده می شوند. و فضایی چند برابر کمتر از اندازه‌ی واقعی خود در زمان باز خودن را اشغال می‌کنند. بنابراین، اگر مشکل محدودیت فضا دارید، و یا اینکه راه پله ی کوچکی دارید،‌ درب اکاردئونی بهترین گزینه برای شما خواهد بود .

 

بهترین درب آکاردئونی تولید شده از نظر امنیت وهزینه حفاظ درب آکاردئونی دوجداره پرچ مخفی می باشد. حفاظ آکاردئونی به نوعی حفاظ کشویی گفته میشود که بهترین و مقاوم ترین حفاظ فلزی برای درب آپارتمان میباشد و اغلب جهت حفاظت از در ورودی واحدهای آپارتمان و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازه ها و انباری ها و جلوی آسانسور و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. حفاظ آپارتمان آکاردئونی با امنیت و اطمینان بالا به عنوان حفاظ از داخل و یا خارج ساختمان برای حفاظت از درب های ساختمانی و یا آپارتمانی مورد استفاده قرار میگیرد . انواع حفاظ کشویی آهنی عبارتند از حفاظ 3 گل ، حفاظ 4 گل ، حفاظ محکم درب آپارتمان 5 گل یا تمام لوزی ( منظور از گل تعداد ردیف لوزی های افقی روی حفاظ های درب آپارتمان میباشد ) و همچنین حفاظ فانتزی یا اروپایی : حفاظ ایتالیایی و حفاظ پیچی میباشد . جهت مشاوره خرید حفاظ آکاردئونی با آهن سازه تولید کننده برتر حفاظ درب آکاردئونی و انواع حفاظ متحرک تماس حاصل فرمایید .



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26231
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید