امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید حفاظ آکاردئونی برای درب آپارتمان


1401/07/27
کد خبر : 26346
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 11 نفر

 قیمت حفاظ آکاردئونی بسیار به صرفه تر از انواع درب های ضد سرقت موجود در بازار می باشد و می توان جایگزین بسیار مناسبی با درب های کرکره برقی باشد. این درب ها در محل ورودی درب گاراژ و پارکینگ و محل تردد وسایل نقلیه نیز می تواند به راحتی نصب گردد و با استفاده از کنترل ریموت و جک های مخصوص به صورت اتومات قابل باز و بسته شدن خواهند بود. نرده های آکاردئونی را بنا به سلیقه های متفاوت و کاربری های مختلف به صورت متنوع طراحی و تولید می کنند. به فرض مثال قطع نرده های حفاظ آکاردئونی قابل استفاده در یک آپارتمان مسکونی متفاوت از یک حفاظ نرده آکاردئونی در یک کارگاه می باشد. حفاظ آکاردئونی مورد استفاده در کارگاه ممکن است از یک سری نرده و میله های عمودی متصل به هم ساخته شده باشد که با وجود مقاومت بسیار از ظاهر زیبایی برخوردار نباشد؛ اما از نرده و گل های بسیار زیبا و متنوعی امروزه در حفاظ های آکاردئونی قابل استفاده در واحد های مسکونی یک آپارتمان استفاده می کنند.


حفاظ آکاردئونی برای درب آپارتمان


ویژگی تاشو بودن محافظ درب آکاردئونی در واقع یکی از نقاط قوت این درب ها، یعنی اشغال فضایی بسیار کم است. این امر به خصوص در زمان بسته بودن این درب ها مشهود است که کاملا فشرده می شوند؛ و فضایی چند برابر کمتر از اندازه‌ی واقعی خود در زمان باز خودن را اشغال می‌کنند؛ بنابراین، اگر مشکل محدودیت فضا دارید و یا اینکه راه پله ی کوچکی دارید،‌ درب اکاردئونی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. بهترین درب آکاردئونی تولید شده از نظر امنیت وهزینه حفاظ درب آکاردئونی دوجداره پرچ مخفی می باشد.
در ساخت درب های آکاردئونی از فلز هایی مانند فولاد استفاده می شود. چرا که مقاوم بودن و داشتن استحکام بالا از جمله ویژگی های این نوع درب ها است. در ساختار درب های آکاردئونی از پروفیل استفاده می شود. پروفیل ها به گونه ای در درب ها تعبیه می شوند که اشکال لوزی مانند را ایجاد می کنند. درواقع به صورت عمودی، افقی و مورب بر روی درب  نصب می شوند تا خاصیت جمع شوندگی آن را حفظ کنند.


حفاظ آکاردئونی برای درب آپارتمان


همچنین به این درب ها این امکان را می دهند تا به یک سازه محکم مبدل شود. در کنار این ویژگی ساختاری، قفل های مورد استفاده برای این مدل درب ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. قفل هایی که در درب آکاردئونی تعبیه می شوند، به دو صورت هستند؛ قفل های تو کار و قفل های رو کار. قفل های توکار به نسبت قفل های روکار استحکام بیشتری دارد. هرچند بهتر است یک درب آکاردئونی هر دو قفل را داشته باشد. از آنجایی که قفل های روکار به صورت برآمده در درب ها تعبیه می شوند، در نتیجه به نسبت قفل های توکار عملکرد ضعیف تری در حفاظت دارند و سارقین به راحتی می توانند آن ها را بشکنند. از دیگر اجزایی که می توان در درب های آکاردئونی مشاهده کرد، ریل آهنی است که میله های پروفیلی بر روی آن ها بسته و یا باز می شوند. این ریل در قسمت فوقانی درب آکاردئونی قرار می گیرد و به پروفیل ها این امکان را می دهد تا به راحتی به حرکت درآیند. درب آکاردئونی فلزی با آن که تماما از فلز ساخته می شوند، اما ظاهر زیبایی دارد. این درب ها را می توان با توجه به سلیقه خود در رنگ های مختلفی انتخاب کرد. به علاوه درب آکاردئونی فلزی خود نیز دارای انواع مختلفی است، از جمله درب آکاردئونی ساده، دربه آکاردئونی سه گل خم، چهارگل خم، پرچ مخفی و …. از طرفی درب های آکاردئونی را می توان به صورت تک لنگه و یا دو لنگه استفاده کرد. همانطور که میدانید در درب هایی که عرض بیشتری دارند می توان درب های آکاردئونی دو لنگه را مورد استفاده قرار داد؛ اما درب های تک لنگه  اغلب اوقات برای مکان هایی استفاده می شود که عرض ورودی آن ها کمتر باشد.
عرض چهارچوب درب : هر چه درب جمع ‌و جورتر بوده و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود
ارتفاع چهارچوب درب : ارتفاع درب هم در قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت. هر چه به درب کوتاه‌ تری نیاز داشته باشید، قطعاً هزینه کمتری خواهید پرداخت
طرح حفاظ آکاردئونی : نوع طرح حفاظ اکاردئونی هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر خواهد بود.
تراکم تسمه درب آکاردئونی : هر چه فاصله تیغه‌های عمودی حفاظ آکاردئونی بیشتر باشد، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب اکاردئونی است
محاسبه اندازه گیری درب آکاردئونی = ارتفاع: از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف زمین * عرض: قسمت بیرون به بیرون چهارچوب


حفاظ آکاردئونی برای درب آپارتمان


چرا نصب حفاظ کاردئونی یک گزینه عالی برای ساختمان شماست؟

حفاظ آکاردئونی با تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شود و از بهترین راه ها برای افزایش امنیت ساختمان شماست.
ضریب امنیت حفاظ آکاردئونی بسیار بالا است و در نتیجه راه را برای ورود سارقان و افراد غریبه می بندد.
درب آکاردئونی با مدلها و طرحهای مختلف آماده می شود و شما می توانید طرح و مدل موردنظرتان را برای ساخت سفارش دهید.
استفاده از درب آکاردئونی در بیرون از ساختمان، باعث زیباتر شدن ورودی خانه شما می شود و در دکوراسیون فضای بیرونی نیز نقش مهمی دارد.
شما می توانید خودتان طرح و رنگ درب آکاردئونی را انتخاب کنید و سفارش دهید؛ یعنی می توانید درب آکاردئونی را با سایر اجزای ساختمانتان هماهنگ کنید.
امکان نصب قفل امنیتی روی حفاظ آکاردئونی وجود دارد و همین موضوع، میزان امنیت حفاظ آکاردئونی را چندین برابر می کند؛ زیرا این قفلها با کلیدهای مخصوص باز می شوند و بسیار مقاوم هستند.
برای انتخاب و سفارش درب آکاردئونی نیز هزاران گزینه در اختیار شماست و می توانید از بین انواع طرحها و مدلهای درب آکاردئونی سلطنتی، نرده آکاردئونی ایتالیایی و درب آکاردئونی پیچی، مدل دلخواهتان را انتخاب کنید.


حفاظ آکاردئونی برای درب آپارتمان


حفاظ درب عمدتا به عنوان یک محافظ درب ضدسرقت استفاده می شود، همچنین برای جلوگیری ازهدررفت فضا و ایجاد مزاحمت درمکان هایی مانند درب وودی پاساژها و ... استفاده می شود. برای محاسبه قیمت حفاظ درب آهنی آکاردئونی کافیست طول درب را درعرض آن ضرب کنید و حاصل را در قیمت هر متر مربع ضرب کنید. درب‌های آکاردئونی ، همان‌طور که از مدل قرارگیری تسمه های کشویی آهنی آن‌ها نیز می‌توان استنباط کرد، به درب‌هایی اطلاق می‌شود که نحوه باز و بسته شدن آن‌ها درست به ساز آکاردئون شباهت دارد؛ یعنی درب‌هایی که درست مثل یک آکاردئون در یک سو جمع شده و باز می‌شوند و با باز شدن لایه‌ها، بسته می‌شوند. این قبیل حفاظ درب‌ها یکی از ساده‌ترین و در عین حال مستحکم‌ترین سازه‌های حفاظتی برای محیط‌های بیرونی ساختمان‌ها و از جمله کم‌جاگیرترین نوآوری‌ها برای پشت درب ساختمان‌ها هستند.


حفاظ آکاردئونی برای درب آپارتمان


معایب حفاظ های آکاردئونی

یکی از معایب و نقاط ضعف درب های آکاردئونی این است که در بعضی از نرده های آکاردئونی، بخاطر اینکه جنس قفل‌هایشان از آلیاژهای غیر استاندارد و نامرغوب ساخته شده اند، در هنگام حریق و آتش سوزی ممکن است قفل گیر کرده و افرادی که داخل خانه یا مغازه قرار دارند در محیط دارای حریق گیر کرده و امکان خروج برای آنها سخت یا غیر ممکن باشد؛ بنابراین در هنگام خرید نرده های آکاردئونی دقت لازم را داشته باشید که از برندی که جنس قفل های توکار و روکار آن استاندارد و آلیاژ خوبی داشته باشد، خریداری کنید.
درب آکاردئونی تنها بر روی درب آپارتمان نصب نمی شود بلکه در ساختمان های پر رفت و آمد تجاری و اداری می توان درب اصلی ساختمان، ورودی پارکینگ و درب واحدها و حتی پنجره و بالکن را با استفاده از نرده های متحرک فلزی آکاردئونی، ایمن سازی کرد. این درب ها در کنار سایر سیستم های حفاظتی، امنیت داخل ساختمان را افزایش می دهند. هم اکنون از نرده های متحرک در ورودی کارگاه های خارج از شهر، درب پارکینگ های عمومی، ورودی فروشگاه ها و ... استفاده می شود. موقع حضور در ساختمان می توان درب آکاردئون را در یک طرف درب ورودی جمع کرد. در این حالت نرده آهنی کشویی فضای زیادی را اشغال نمی کند.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26346
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید