امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

خرید تختخواب و تشک استاندارد


1401/07/27
کد خبر : 26563
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

سرویس خواب را از اساسی‌ترین و مهم‌ترین لوازم تشکیل دهنده اتاق خواب می توان نام برد، که شامل تخت خواب، پاتختی، میز آرایش، صندلی، دراور، کمد و آینه می باشد. انتخاب و خرید تخت خواب به طور کلی بستگی به سلیقه شخصی شما دکوراسیون منزل شما دارد. سرویس خواب در هر خانه ای با توجه به سبک و مدل مورد پسند اعضای خانه انتخاب می‌شود، برخی افراد سرویس خواب هایی با طرح های مدرن و برخی دیگر نیز سرویس خواب های با طرح های سلطنتی را می پسندند که این انتخاب باید با توجه به ابعاد اتاق خواب، رنگ و دکوراسیون کلی منزل صورت گیرد.

انتخاب تخت خواب استاندارد

یک تخت خواب مناسب حتماً باید استاندارد بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به این دلیل که استفاده از طرح‌های غیر استاندارد باعث صدمه رسیدن به افراد می‌شود‌. از ویژگی های تخت مناسب استاندارد سهولت در جابجایی و حمل و نقل را می توان نام برد، سبک بودن تخت خواب یک مسئله است که در هنگام حمل و نقل و جابجایی اهمیت بسیاری دارد پس باید تختی را انتخاب کنید که وزن مناسب و استانداردی را دارا باشد به این دلیل که برخی از تخت ها و وزن بسیار سنگینی دارند و در هنگام جابجایی با مشکلاتی مواجه می شوند.


 


همانگونه که اشاره شد خرید تخت خواب یکی از وسایل بسیار ضروری در خانه به شمار می رود، زیرا بیشتر عمر هر فردی در خواب سپری می شود. بنابراین انتخاب یک تختخواب مناسب یک امری ضروری است. این تخت خواب میتواند یک نفره دونفره و یا دو طبقه باشد. آنچه در هنگام خرید تخت خواب باید در نظر گرفته شود جنس آن یراق آلات ای است که برای آن استفاده شده است باید بدانید که متریال به کار رفته در تختخواب موردنظرتان از چه نوعی است و آیا برای اتاق خواب شما و یا حتی منطقه‌ای که در آن زندگی می کنید مناسب است یا خیر؟ برای مثال در مناطقی که رطوبتی و گرم هستند معمولاً باید از تخت خواب هایی با جنس و متریال ام دی اف انتخاب کنید به این دلیل که تخت خواب ام دی اف در برابر رطوبت مقاوم است است و معمولاً ضد آب و ضد رطوبت است اما اگر در این مناطق گرم و رطوبتی از تخت خوابی که دارای جنس نئوپان استفاده کنید قطعاً پس از مدتی استفاده از بین خواهد رفت و شما مجبور می شوید مجدداً خرید تختخواب را انجام دهید. امروزه محصولات چوبی اکثرا از جنس ام دی اف تولید می شود به دلیل این که دوام بیشتری داشته باشند دلیل استفاده از نئوپان در ساخت تخت خواب به خاطر داشتن قیمت مناسب و صرف هزینه پایین است تا در حد توان هر فردی باشد.

چه عواملی تعیین کننده قیمت سرویس خواب هستند؟

عوامل بسیاری در قیمت سرویس خواب تاثیرگذارند که یکی از آنها انواع چوب مصرفی در ساخت می باشد در ساخت تخت خواب ها از چوب های متفاوتی می توان استفاده کرد که بعضی از آن ها علاوه بر زیبایی از استحکام و مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند اگر به دنبال تختخوابی باشید که دو عامل دوام و زیبایی را در کنار هم دارا باشد مسلماً قیمت بیشتری نیز خواهد داشت و شما باید هزینه بالاتری بپردازید البته موارد دیگری مانند یراق آلات به کار رفته در سرویس خواب و اجزای آن و همچنین نوع تشک مصرفی هم می تواند در قیمت نهایی سرویس خواب تاثیر گذار باشد.

 تشک استاندارد شامل چه نوع تشکی می شود؟

اما علاوه بر تخت‌خواب استاندارد، تشک مناسب و استاندارد نیز برای داشتن خوابی آسوده و راحت بسیار ضروری است. تشک استاندارد و مناسب تشکی است که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد و همینطور فنر های قوی نیز دارا باشد و همینطور عایق هایی از الیاف ضد باکتری و ضد حساسیت داشته باشد.
انواع تشک های موجود در بازار
تشک ها در انواع مختلفی و در دسته بندی های شامل تشک های طبی یا اسفنجی، تشک های آبی یا بادی، تشک های فنری و تشک های طبی فنری قرار گرفته اند. بهتر است قبل از خرید تشک آرم استاندارد و لوگو حک شده برروی آن توجه داشته باشید تا بتوانید استاندارد بودن تشک را تشخیص دهید.


 


تشک ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند و مواردی مانند نرمی و سفتی، فنری بودن یا بدون فنر و نوع فوم را در زمان خرید تشک استاندارد باید در نظر داشت. مواردی که باعث به وجود آمدن یک تشک استاندارد می شود؛ شامل مقاومت و استحکام تشک، پارچه مناسب برای تشک نوع دوخت تشک و متریال به کار رفته با کیفیت بالا در آن می شوند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26563
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید