امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه اینترنتی بهتر است یا فروشگاه فیزیکی؟


1401/07/27
کد خبر : 27790
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 22 نفر
امروزه انواع مختلفی از کالا ها و خدمات در فروشگاه های اینترنتی قابل خرید هستند، یکی از محصولاتی که از طریق فروشگاه های اینترنتی به فروش میرسد تجهیزات پزشکی هستند، در این مطلب به بررسی مزایا و معایب خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه فیزیکی میپردازیم.


 

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

فروشگاه اینترنتی موفق در زمینهٔ فروش تجهیزات پزشکی از طریق فروش محصولات با کیفیت و قیمت مناسب مخاطبان و مشتریان زیادی را به خود جذب میکند و خرید را برای افراد آسان تر میکند، همچنین فروشگاه اینترنتی موفق کسب و کار تولید کننده های تجهیزات پزشکی را رونق میدهد و محیطی امنی برای خریدار و فروشنده ایجاد میکند و در زمان خریداران صرفه جویی میکند.

1. امکان خرید از هر جا و هر مکان

از مهم ترین مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی این است که افراد میتوانند بدون محدودیت تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را از هر فروشگاهی که می خواهند در هر زمانی که میخواهند تهیه کنند، حتی اگر فروشگاه در دور ترین جای شهر یا کشور باشد افراد میتوانند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند.
این ایام که بیماری کرونا فراگیر شده افراد ترجیح میدهند که از رفت و آمد های غیر ضروری به مراکز خرید بپرهیزند و محصول خود را به راحتی درب منزل تحویل بگیرند.
خرید از فروشگا های فیزیکی این امکان را ندارد و تنها باید به فروشگاه های موجود رفت و از همان ها خرید کرد.

2. امکان مشاوره خرید

از دیگر مزایای خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه اینترنتی امکان دریافت مشاوره رایگان آن از مشاوران فروشگاه است، بخش تماس با ما در سایت ها ویژگی بسیار مفیدی است که افراد میتوانند اطلاعات زیادی را در رابطه با محصولات مورد نیاز خود کسب کنند، مشتریان میتوانند برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود برای مصارف خانگی و مراکز درمانی از مشاوران کمک گرفته و سوالات خود را در رابطه با محصولات بپرسند.
از مزایای فروشگاه فیزیکی حضور فروشنده در مغازه بوده و میتوان برای خرید محصولات از آن ها راهنمایی و کمک گرفت.





3. سهولت خرید و امکان مقایسه قیمت ها

مهم ترین مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی را میتوانیم خریدی آسان و بدون دردسر در نظر بگیریم، افراد میتوانند از طریق جست و جو در فروشگاه های اینترنتی محصولات مورد نظر خود را پیدا کرده و از ویژگی های محصولات مطلع شده و پس از مقایسه با سایر فروشگاه ها اقدام به خرید کنند.
فروشگاه های اینترنتی مناسب برای خرید تجهیزات پزشکی عکس با کیفیت محصولات را به همراه توضیح ویژگی ها قرار میدهند همچنین در این فروشگاه ها امکان مقایسه سایر محصولات با برند های مختلف وجود دارد و کاربران میتوانند ویژگی ها را بررسی کرده و بهترین خرید را انجام دهند.

4.  داشتن درگاه پرداخت اینترنتی

بسیاری از فروشگاه ها دارای سامانه هایی هستند که برای خرید نیاز به کارت به کارت وجه وجود دارد، فروشگاه های اینترنتی معتبر، مجهز به درگاه های پرداختی هستند که افراد بتوانند از طریق درگاه خرید راحت تری را تجربه کنند.





5. تنوع محصولات

از دیگر مزیت های فروشگاه های اینترنتی داشتن تنوع محصولات بوده و افراد انتخاب های بیشتری برای خرید دارند، در خرید از فروشگاه های فیزیکی به علت محدودیت مکان تنوع کمتری نسبت به فروشگاه های اینترنتی وجود دارد.

6. وجود تخفیف های مناسب

فروشگاه های اینترنتی محصولات خود را در جشنواره ها، مناسبت های مختلف با هزینه های بسیار کمتر و مناسب تر به فروش می رساند.

7. صرفه جویی در هزینه

خرید از فروشگاه های اینترنتی باعث کاهش هزینه ها خواهد شد، چرا که از این طریق هزینهٔ رفت و آمد به فروشگاه فیزیکی کاملاً حذف میشود.





معایب خرید از فروشگاه اینترنتی چیست؟

در کنار بسیاری از امکانات خوب و جذاب فروشگاه های اینترنتی مطمئناً ضعف هایی نیز خواهد داشت اما مزایا خیلی بیشتر از ضعف ها است به همین دلیل است که مردم از فروشگاه های اینترنتی بیشتر از فیزیکی خرید می کنند.

عدم امکان تست محصولات

عدم امکان تست محصولات یکی از معایب خرید اینترنتی محسوب میشود، با توجه به اینکه تجهیزات پزشکی در ابعاد و اندازه های استاندارد تهیه و عرضه میشوند، امکان عدم رضایت مشتریان کم میشود، چرا که افراد در هنگام خرید ابعاد را بررسی کرده و مطابق با آن محصول مورد نیاز خود را سفارش میدهند.

عدم پاسخگویی سریع

فروشنده ها در زمان خرید از فروشگاه های فیزیکی در دسترس تر هستند، اما ممکن است خرید از فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی به دلیل عدم پاسخگویی مشاوران با تاخیر انجام شود، بسیاری از فروشگاه ها خدمات 24 ساعته ارائه میدهند که با این امکان دیگر مشتریان نگرانی نخواهند داشت.
خرید تجهیزات پزشکی از فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه فیزیکی مزیت های متفاوتی هم برای خریداران و هم مشتریان دارد بسیاری از بازاریاب ها افراد را به ایجاد فروشگاه اینترنتی و افزایش درآمدشان از این طریق تشویق میکنند.





فروشگاه تجهیز سلامت

فروشگاه اینترنتی تجهیز سلامت، فروشگاه تجهیزات پزشکی است که با فروش محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان در خدمت شما عزیزان است، هدف این مجموعه ارتقا سطح سلامت عمومی جامعه بوده و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میباشد.
این فروشگاه با چندین سال تجربه و سابقه به فروش تجهیزات پزشکی و محصولات با کیفیت پرداخته و همواره مورد رضایت مشتریان عزیز و گرامی است.
tajhizsalamat.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27790
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید