امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خرید تتر بدون احراز هویت ممکن است؟


1401/07/27
کد خبر : 28549
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 11 نفر

امروزه بسیاری از تریدرهای دنیای ارز دیجیتال به دنبال روشی برای خرید Tether بدون احراز هویت هستند و همواره این سوال را از خود می‌پرسند که آیا امکان خرید رمزارز بدون احراز هویت امکان پذیر است؟! این مسئله زمانی بیشتر خود را نشان می‌دهد که بدانیم به دلیل وجود تحریم‌های مالی، برخی از صرافی‌های معتبر بین المللی همچون بایننس، پس از آن که متوجه هویت ایرانی کاربر می‌شوند، اقدام به مسدودسازی حساب و بلوکه کردن سرمایه و دارایی وی می‌کنند. در نتیجه با توجه به این پیش مقدمه اهمیت پاسخگویی به سوال فوق دو چندان می‌‌شود. لذا، ما در این مطلب قصد داریم تا به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم تا اگر راهی برای خرید تتر بدون احراز هویت وجود دارد را به شما معرفی کنیم. چنانچه شما هم در این زمینه کنجکاو هستید و سوالی دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به پاسخ سوال‌های خود برسید.

خرید تتر بدون احراز هویت

همان طور که در مقدمه نیز به آن اشاره شد، امروزه برخی از معامله‌گران دنیای ارزهای دیجیتالی بنا به دلایل مختلفی به دنبال روش های خرید ارز دیجیتال، بدون احراز هویت هستند. اما باید بدانیم که فلسفه وجود احراز هویت در صرافی‌های ارز دیجیتال، ممانعت از پولشویی و سایر تخلفات و جرائم مالی است. در نتیجه با توجه به اهمیت این مسئله، احراز هویت در صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار واجب بوده و عمده صرافی‌های معتبر بین المللی بدون احراز هویت شما، ارائه خدمات ندارند، هرچند برخی از صرافی‌ها و سایت‌هایی نیز وجود دارد که بدون احراز هویت اقدام به فروش تتر می‌کنند اما به دلیل وجود حفره‌های امنیتی در چنین سایت‌هایی احتمال هک و از دست رفتن سرمایه شما وجود دارد.

البته ناگفته نماند که فرآیند ثبت نام و احراز هویت برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر همچون کیف پول من، بسیار آسان بوده و شما به راحتی و بدون داشتن هیچگونه دغدغه ذهنی از بابت احراز هویت ایرانی بودن شما، می‌توانید به خرید Tether بپردازید. احراز هویت این صرافی، به راحتی و با ارسال عکس و تصویر مدارکی نظیر کارت ملی و شناسنامه صورت می‌گیرد. ناگفته نماند که بخش ثبت نام و احراز هویت دو بخش مجزا از یک صرافی هستند و همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد، ممکن است برخی از صرافی‌ها بدون احراز هویت به فروش تتر بپردازند اما شما نمی‌توانید یک صرافی رمزارز معتبری را پیدا کنید که بدون ثبت نام به ارائه خدمات بپردازد.

البته ناگفته نماند که تنها راه به دست آوردن تتر بدون ثبت نام و احراز هویت، ورود به برخی سایت‌ها و بازی‌هایی است که در قبال دیدن تبلیغات یا انجام بازی‌های کریپتویی، به شما تتر پاداش می‌دهند. در غیر این یک مورد شما برای خرید و فروش تتر در یک صرافی قطعا به ثبت نام و احراز هویت نیاز خواهید داشت.

خرید و فروش تتر در ایران

خرید و فروش تتر در جمهوری اسلامی ایران

همان طور که می‌دانید متاسفانه به دلیل وجود تحریم‌های مالی علیه کاربران ایرانی، عملا امکان ترید مستقیم در بازارهای بزرگ رمزارز جهانی برای ایرانیان وجود ندارد و در نتیجه همواره تریدرهای ایرانی به دنبال روش‌هایی برای خرید رمزارز هستند. با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره شد شاید این تصور در ذهن شما شکل گرفته باشد که به دلیل وجود احراز هویت برای خرید تتر، عملا امکان ورود به بازار رمزارزها را نداشته باشید. اما باید بگوییم که چنین تصوری، تصور درستی نیست و با قانونی شناخته شدن معاملات ارز دیجیتال در سال 1398 و شکل گرفتن صرافی‌های رمزارز ایرانی، امروزه امکان خرید رمزارزها برای معامله‌گران ایرانی نیز فراهم شده است.

روش های خرید ارز دیجیتال همچون تتر در ایران به دو صورت انجام می‌پذیرد، اولی خرید تتر از صرافی‌های ایرانی و در داخل ایران و دیگری خرید از صرافی‌های واسطه‌ای در خارج از ایران که با تفاوت قیمت قابل توجهی همراه است و اگر به خرید Tether از صرافی‌های داخلی همچون کیف پول من، اقدام کنید، قیمت آن کمتر از قیمت صرافی‌های خارجی خواهد بود و علت وجود چنین تفاوت قیمتی این است که به منظور خرید رمزارزها از صرافی‌های خارجی، بایستی از دلار حواله‌ای استفاده کنید که قیمت این دلار در مقایسه با دلار معمولی گران‌تر است. این در حالی است که شما به هنگام استفاده از خدمات صرافی ایرانی کیف پول من، به راحتی می‌توانید با وجه رایج ایران یعنی ریال، اقدام به خرید تتر و سایر رمزارزها کنید بدون آن که مبلغی را جهت حق دلالی یا دلار حواله‌ای متحمل شوید.

آشنایی بیشتر با صرافی ارز دیجیتال کیف پول من

صرافی کاملا ایرانی  کیف پول من، با هدف کمک به کاربران و تریدرهای ایرانی پا به عرصه وجود نهاده است و همواره به این هدف خود پایبند بوده است. این صرافی که از بیش از 1200 رمزارز موجود در دنیای کریپتوکارنسی پشتیبانی می‌کند به دلیل دارا بودن امکاناتی بی‌نظیر، توانسته است بیش از یک میلیون کاربر فعال را به سمت خویش جذب کند و در رتبه نخست صرافی‌های رمزارز ایرانی قرار بگیرد. ناگفته نماند که این صرافی به دلیل پشتیبانی از تعداد قابل توجهی از ارزهای دیجیتال توانسته در لیست ده صرافی برتر جهانی به لحاظ تنوع پشتیبانی از رمزارزها قرار بگیرد. این مجموعه که دارای پشتیبانی 24 ساعته است شما را از هرگونه کیف پول بی‌نیاز می‌سازد؛ چراکه  علاوه بر دادن تضمین نگهداری امن از ارزهای دیجیتال شما، این کار را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام می‌دهد به عبارت ساده‌تر این صرافی ایرانی برای نگهداری، انتقال و دریافت رمزارزها درصدی را به عنوان کارمزد از شما کسر نمی‌کند.

مهم‌ترین ویژگی این صرافی فراهم کردن امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتالی به تومان است. شما در هر ساعت از شبانه روز که قصد معامله دارایی و رمزارز خود را داشته باشید به راحتی می‌توانید رمزارز خود را بفروشید؛ چرا که لیکوئیدیتی این صرافی خرید و فروش کاردانو و سایر ارزهای دیجیتالی بسیار بالاست و شما به راحتی می‌توانید رمزارز خود را در قیمت مدنظر بفروشید.

خرید تتر بدون احراز هویت در یک کلام

امکان خرید و فروش تتر و سایر ارزهای دیجیتالی، بدون احراز هویت در برخی از صرافی‌های ارز دیجیتالی امکان پذیر است اما با توجه به امنیت پایین چنین صرافی‌هایی و وجود حفره‌های امنیتی در آن امکان هک و از بین رفتن سرمایه شما بسیار محتمل است. لذا، اگر در یک کلام بخواهیم به این سوال که آیا امکان خرید Tether بدون احراز هویت ممکن است، پاسخ دهیم باید بگوییم که جواب ما منفی است و خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر نیست. اما اگر کاربر ایرانی هستید یا به هر دلیلی نمی‌توانید در صرافی‌های معتبر بین المللی فعالیت کنید می‌توانید از خدمات صرافی ایرانی کیف پول من که دارای امکانات منحصربه‌فردی است بهره‌مند شوید. بنابراین، اگر قصد خرید رمزارز را دارید حتما سری به صرافی کیف پول من بزنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28549
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید