امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

خرید بهترین مدل چمن مصنوعی برای بالکن


1401/07/27
کد خبر : 27549
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر
اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای بالکن و تراس خانه خود را دارید، ما در این مقاله که برگرفته از فروشگاه حیاط سبز بام سبز می باشد بهترین مدل چمن مصنوعی برای بالکن و تراس های کوچک و بزرگ را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با حداقل هزینه و در سریع ترین زمان ممکن، بالکن و تراس خانه خود را با چمن مصنوعی ارزان قیمت تزئین کنید.

چمن مصنوعی برای بالکن

چمن مصنوعی با ارتفاع کوتاه

به چمن هایی که دارای ارتفاع الیاف کوتاهی هستند چمن های موکتی گفته می شود که ارتفاع آنها بین 8 تا 15 میلیمتر می باشد. این چمن های قیمت بسیار مناسبی دارند و بسیار نرم و با کیفیت هستند. اگر می خواهید از چمن مصنوعی موکتی برای بالکن و تراس خانه خود استفاده کنید، از مدل هایی که دارای الیاف نرم و منعطف هستند انتخاب نمایید. چمن مصنوعی هایی که دارای ارتفاع 15 میلیمتری هستند معمولاً ظاهری طبیعی و بسیار زیبا داشته و کاملاً نرم و لطف هستند. قیمت این جمن ها ارزان بوده و باید مراقب باشید که مورد برخورد اجسام سنگین قرار نگیرند. شستشو و نظافت این چمن ها به دلیل ارتفاع کمی که دارند بسیار راحت است و با استفاده از یک جاروبرقی ساده کاملاً تمیز می شوند.

چمن مصنوعی با ارتفاع متوسط

چمن هایی که دارای ارتفاع بین 20 تا 35 میلیمتر هستند را چمن های با ارتفاع متوسط می گویند. از این چمن مصنوعی برای بالکن و تراس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و در گروه چمن های تزئینی دسته بندی می شوند. اما بهترین مدل چمنی که برای نصب در بالکن و تراس مناسب است، چمن مصنوعی 25 میلیمتری می باشد. البته همه انواع چمن هایی که دارای ارتفاع 25 میلیمتر هستند لزوماً برای نصب در بالکن و تراس مناسب نیستند. برای همین بهتر است که از کارشناسان واحد فروش حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) مشورت بگیرید.

چمن مصنوعی با ارتفاع بلند

چمن های مصنوعی که دارای ارتفاع بالای 40 میلیمتر هستند را چمن های با ارتفاع بلند می گویند. این چمن ها همچنان در دسته چمن مصنوعی تزئینی قرار می گیرند اما اگر ارتفاع الیاف بیش از 45 میلیمتر باشد وارد محدوده چمن های ورزشی می شوند. این چمن ها به دلیل داشتن الیاف مرتفع بسیار نرم و منعطف هستند و قابلیت ضربه پذیری بالایی دارند. نخ هایی که در تولید این چمن ها استفاده می شود بسیار نرم بوده و لطیف هستند به همین خاطر برای نصب در بالکن و تراس یکی از بهترین گزینه ها می باشند.

چمن مصنوعی همواره با پوست بدن شما در تماس است و نباید برای شما ایجاد حساست کند. به خصوص کودکان که دارای پوست بسیار حساس تری هستند. از این رو فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) کلیه محصولات خود را از کارخانجات معتبر که از نظر استاندارد و شاخصه های بهداشتی از رتبه بندی بالایی برخوردار هستند، تهیه می کند و برای فروش به مشتریان گرامی ارائه می نماید.

چمن مصنوعی برای بالکن و تراس دفاتر اداری و محیط کار

چمن مصنوعی برای بالکن

همانطور که می دانید باکن به فضایی گفته می شود که دارای سقف بوده و حداقل از یک سمت به محیط بیرون مشرف می باشد. در حالی که تراس سقف نداشته و معمولاً برای برگزاری دورهمی های خانوادگی و دوستانه یا صرف صبحانه و عصرانه و بیشتر به عنوان بهار خواب مورد استفاده قرار می گیرد. اما همیشه بالکن و تراس محدود به خانه و ساختمان های مسکونی نمی شوند. بیشتر دفاتر کار و محیط های اداری نیز دارای بالکن و تراس هستند. به همین خاطر اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای بالکن و تراس محیط کار خود را دارید بهتر است از مدل هایی که دارای دیتکس بالایی هستند استفاده کنید. به علاوه توصبه می کنیم از چمن های مصنوعی با ارتفاع 20، 25 و 35 میلیمتری برای بااکن و تراس دفاتر کار خود استفاده نمایید.

چمن مصنوعی برای بالکن و تراس چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری چمن مصنوعی به مولفه های بسیاری وابسته است. اما درجه کیفیت محصول و اینکه چطور و در چه محیطی مورد استفاده قرار بگیرد هم در میزان ماندگاری آن موثر خواهد بود. بنابراین در اینجا عوامل مهمی که در طول عمر چمن مصنوعی موثر هستند را بطور کامل توضیح می دهیم.

  1. میزان تردد بر روی چمن مصنوعی : با افزایش میزان تردد بر روی چمن، الیاف آن فشرده تر شده و به مرور زمان شکل اولیه خود را از دست می دهند. چمن های مصنوعی که در محیط های پرتردد نصب می شوند دوام و ماندگاری کمتری دارند. اما خوشبختانه بالکن و تراس نسبت به فضای دیگر مانند حیاط و پشت بام تردد کمتری دارد و به همین خاطر در هنگام خرید چمن مصنوعی برای بالکن نیاز نیست از مدل هایی که برای مکان های پرتردد مانند حیاط و روف گاردن مناسب هستند، انتخاب کنید.
  2. قرار گرفتن در معرض نور خورشید : نور آفتاب به دلیل داشتن اشعه های فرابنفش و مادون قرمز و UV نه تنها برای پوست انسان مضر است، بلکه می تواند در کاهش عمر مفید چمن های مصنوعی هم تاثیر گذار باشد. معمولاً چمن های مصنوعی که توسط شرکت حیاط سبز بام سبز به فروش می رسند تا 10 سال دوام و ماندگاری دارند و شکل ظاهری خود را در صورت استفاده صحیح در طول این مدت حفظ خواهند کرد. این در حالی است که اغلب چمن هایی که در بازار ایران وجود دارند کمتر از نصف این میزان عمر می کنند. شرکت حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) در کلیه مناطق ایران اعم ازگرمسیر و سردسیر انواع پروژه های چمن را اجرا کرده است و خوشبختانه درصد بالایی از این افراد از خرید چمن مصنوعی برای بالکن و تراس خانه و محل کار خود رضایت کامل دارند.

بهترین روش تمیز کردن چمن منصوعی بالکن و تراس

تمیزی محیط زندگی یکی از مواردی است که نمی توان نسبت به آن بی توجهی کرد. تراس و بالکن هم از جمله مکان هایی در خانه هستند که همیشه باید به نظافت و تمیزی آن توجه داشته باشیم. اگر شما برای تزئین تراس و بالکن خانه خود از چمن مصنوعی استفاده می کنید، دیگر لازم نیست که نگران تمیز کردن آن باشید. چمن مصنوعی قابل شستشو بوده و خیلی راحت تمیز می شود. برای نظافت چمن مصنوعی بهترین روش این است که ابتدا آشغال و زباله های درشت را با دست بردارید، سپس مانند یک فرش معمولی با استفاده از جاروبرقی تمام سطح آن را جارو بکشید تا کاملاً از گرد و غبار پاک شود. در نهایت می توانید برای شستشوی کامل چمن مصنوعی از آب و کمی شامپو فرش استفاده نمایید.

قیمت بهترین مدل چمن منصوعی برای بالکن

همانطور که گفته شد عوامل بسیاری از تعیین قیمت چمن مصنوعی موثر هستند. از جمله این موارد می توان به کیفیت مواد اولیه، ارتفاع و تراکم الیاف چمن و میزان ماندگاری و مدت گارانتی آن اشاره کرد. چمن هایی که دارای ارتفاع بیشتر، مواد اولیه با کیفیت تر، الیاف نرم تر و لایه بکینگ مقاوم تری باشند، به نسبت گران قیمت تر هستند. اما چمن مصنوعی ارزان قیمت هم در فروشگاه حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) برای افرادی که مایل هستند از میان مدل های ارزان قیمت خرید خود را انجام دهند هم بسیار وجود دارد. برای همین توصیه می کنیم برای خرید چمن مصنوعی ارزان قیمت حتماً به فروشگاه ما به آدرس donyayechaman.com/shop مراجعه نمایید و سفارشات خود را بصورت آنلاین ثبت نمایید.

بهترین فروشگاه چمن مصنوعی در تهران

چمن مصنوعی برای بالکن

همانطور که می دانید فروشگاه های بسیاری در سراسر کشور در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت دارند. اما آیا همه این فروشگاه ها توانایی، تجربه و مهارت کافی را در زمینه تولید، فروش و نصب چمن مصنوعی برای بالکن و تراس و محیط های دیگر از جمله روف گاردن، پشت بام و حیاط خانه را دارند؟ در پاسخ باید گفت که افرادی که قصد خرید چمن مصنوعی برای بالکن و تراس و یا هر محیط دیگری از خانه خود را دارند ابتدا باید به بررسی نمونه کارها و پروژه های اجرایی که شرکت های مختلف در وب سایت خود معرفی می کنند بپردازند. زیرا داشتن مهارت و تجربه در نصب چمن مصنوعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یکی از بهترین فروشگاه های چمن مصنوعی در تهران که دارای سابقه چندین ساله در زمینه تولید، فروش و نصب چمن مصنوعی در سراسر کشور می باشد و در محله باغ فیض تهران خیابان بیدکی واقع شده است، شرکت حیاط سبز بام سبز می باشد که با نام تجاری دنیای چمن فعالیت داشته و با راه اندازی یک وب سایت و فروشگاه آنلاین خدمات خود را علاوه بر مراجعه بصورت حضوری و ثبت سفارش تلفنی، بصورت اینترنتی هم فعالیت دارد.

این فروشگاه از جمله بهترین فروشگاه های آنلاین چمن مصنوعی در سراسر کشور است و به دلیل تعداد بالای پروژه های اجرایی نصب چمن مصنوعی در سراسر کشور توانسته است اعتبار خوبی در میان مردم و مشتریان خود کسب نمایند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27549
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید