امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

خرید بهترین لوازم خانگی از وودووهوم


1401/07/27
کد خبر : 26576
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

میز مدرن

میز مدرن یکی از انواع میزها است که به صورت کاملا ساده طراحی شده است. معمولا این میزها فضای کمی را اشغال می کنند و وزن سبکی دارند و می توان آن را به راحتی جابجا کرد. با این وجود میزهای مدرن فوق العاده مقاوم و مستحکم بوده و دوام و عمر بالایی دارد. تنوع در رنگ این میزها دست طراح را برای هماهنگی این میزها باز می گذازد و انتخاب را راحت تر می کند.
طرح و مدل میزها به نوع آن و محل قرارگیری بستگی دارد. به عنوان مثال در صورتی که شما قصد خرید میز تلویزیون را دارید، بهتر است آن را با سرویس مبلمان خود هماهنگ کنید. جهت تماشای مدرن ترین و باکیفیت ترین میز مدرن وارد سایت وودو هوم شده و از تنوع محصولات این فروشگاه لذت ببرید.

میز چوبی

چوب یکی از متریال های بسیار قدیمی است که از دیرباز تاکنون در بسیاری از لوازم و ابزارهای خانه به کار برده می شود. میزهای چوبی این امکان را به طراح می دهد که با ایجاد طرح ها و نقش های متنوعی مدل خاصی از میز را تولید کند. همین ویژگی باعث تنوع بالای میزهای چوبی در بازار شده است. همچنین میزهای چوبی برای انواع سبک مورد استفاده قرار می گیرد.
وجود متریال چوب در این میزها به شما کمک می کند که به راحتی بتوانید این وسیله را با مبلمان و یا کابینت ها هماهنگ کنید. برای این که میزهای چوبی مقامت بسیار بالایی داشته باشند، برای ساخت این محصول از چوب های مقاومی همچون چوب درخت گردو، راش، بلوط، کاج و ... استفاده می کنند. این چوب ها نه تنها طرح های متفاوتی دارد، بلکه می توان آن را به راحتی رنگ بندی کرد.

قیمت میز

 میزها انواع مختلفی دارند و هر کدام بر اساس متریال و کیفیت دارای قیمت مخصوصی هستند. عواملی همچون نوع میز، مواد اولیه، میزان استحکام، ابعاد میز، میزان طرح و نقش، جنس، کیفیت و ... از جمله فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت میزها می باشد. شما می توانید مناسب ترین میز را از وودو هوم تهیه کنید.
بهترین لوازم خانگی

انواع میز ناهار خوری

میز ناهار خوری یکی از ابزارهایی است که در صورتی که به صورت استاندار طراحی و تولید شود می تواند صرف غذا را بسیار لذت بخش کند. میزهای ناهار خوری در اندازه های 2 نفره به بالا موجود هستند و افراد می توانند بر اساس تعداد خانوار و همچنین میزان میهمان ها سایز مناسب را سفارش دهند. با توجه به افزایش طرح ها و مدل های مختلف انواع میز ناهار خوری، وودو هوم لازم می داند که با معرفی بهترین نوع میزهای ناهار خوری و ارائه توضیحات نختصری در خصوص این میزها، شما را در خرید مناسب ترین میز یاری کند.

قیمت میز ناهار خوری

یکی از ملاک های بسیاری از افراد برای انتخاب طرح و مدل میز ناهار خوری قیمت این محصول می باشد. همان طور که می دانید ناهار خوری های مدرن قیمت پایین تری نسبت به میزهای سلطنتی و کلاسیک دارند و در صورتی که قصد دارید میز ارزان تری خریداری کنید، سبک اسپرت و مدرن مناسب ترین می باشد. از طرفی کیفیت و جنس نیز دو فاکتور مهم دیگر برای خرید این میزها به شمار می روند. چنانچه به دنبال میز ناهار خوری بسیار شیک و باکیفیت و همچنین ارزان قیمت هستید، می توانید وارد سایت وودو هوم شده و از تخفیفات این فروشگاه بهره مند شوید.
بهترین لوازم خانگی

انواع صندلی

صندلی امروزه طیف گسترده ای را شامل می شوند. در عصر کنونی طراحی دکوراسیون بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و همواره افراد به دنبال صندلی هایی باکیفیت و شیک هستند. ولی نکته ای که در این میان وجود دارد این است که هر یک از این صندلی ها کاربری خاص خود را دارند و دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشد.

صندلی راحتی

صندلی راحتی همان طور که از نامشان مشخص است، طراحی بسیار راحتی دارند و برای استراحت بسیار مناسب هستند. تنوع در طرح و مدل این صندلی ها و همچنین طراحی فوق العاده شیک و مدرن، باعث استقبال بسیار بالای این صندلی ها در آتلیه ها شده است. هر فرد با توجه به سبک استراحت خود و نشستن و لم دادن بر روی این صندلی ها می توانند مدل خاصی را انتخاب کنند.
شاید فکر کنید که صندلی های راحتی تنها مختص دکوراسیون های مدرن است، در صورتی که به هیچ عنوان این گونه نبوده و این صندلی ها برای انواع سبک های دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که در خصوص خرید صندلی های راحتی باید توجه شود، کیفیت و نرمی نشیمنگاه و تکیه گاه این صندلی ها می باشد.

صندلی چرخدار

صندلی های چرخدار یکی از رایج ترین و پرفروش ترین صندلی های موجود در بازار است که اغلب برای دکوراسیون های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این صندلی ها دارای پنج عدد چرخ در زیر خود هستند و به راحتی می توان آن را حرکت داد. این صندلی ها از جنس فلز هستند و نشیمنگاهی نرم و راحت دارند. نکته ای که باید در خصوص این صندلی ها به آن توجه کنید این است که چرخ های این صندلی ها در صورتی که به درستی استفاده نشود ممکن است آسیب ببینند.
بسیاری از شرکت ها و اداره های مدرن و معتبر از این صندلی ها برای کارکنان خود استفاده می کنند. همچنین این صندلی ها دارای قابلیت چرخش هستند و به راحتی می توانید وضعیت خود را بدون نیاز به برخاستن از روی صندلی تغییر دهید. با توجه به این که کارکنان زمان زیادی بر روی این صندلی ها می نشینند، نه تنها باید راحت و باکیفیت باشد، بلکه باید مقاومت بسیار بالایی نیز داشته باشد و به ورت طولانی مدت بدون هیچ آسیب و افت کیفیتی برای شما کار کند.

صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن است و از نظر اقتصادی پایین ترین هزینه را دارد. یکی از رایج ترین کاربردهای صندلی های پلاستیکی در مهد کودک ها می باشد. صندلی های پلاستیکی تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند و در مدل های کودکانه نیز طراحی و تولید می شوند. این صندلی ها به دلیل وزن بسیار پایین، جابجایی آن ها بسیار آسان و راحت است و در تمامی مکان ها می توان از آن استفاده کرد.
شاید فکر کنید که چون این صندلی ها از جنس پلاستیک ساخته شده اند، کیفیت و مقاومت پایینی دارند. در صورتی که صندلی های پلاستیکی دارای استحکام و دوام فوق العاده بالایی هستند و می توانند سنگین ترین وزن ها را نیز تحمل کنند. همچنین این صندلی ها مقاومت بالایی دارند و در برابر ضربه و سقوط هیچ گونه آسیبی نخواهند دید.

قیمت صندلی

با توجه به این که در بالا به برخی از انواع صندلی اشاره کردیم، به این نتیجه خواهیم رسید که هر یک از این صندلی ها دارای قیمت های مختلفی هستند. برای این که صندلی به صورت کاملا استاندارد طراحی شده و قیمت مناسبی نیز داشته باشند، بهتر است به فروشگاه های مجاز و معتبر مراجعه شود. بنابراین فاکتورهایی همچون جنس صندلی، نوع آن، ابعاد، کیفیت ساخت، مواد اولیه و ... بر روی هزینه صندلی ها تاثیر مستقیمی دارد. جهت استعلام باکیفیت ترین و زیباترین صندلی ها کافیست وارد سایت وودو هوم شده و مدل صندلی را به همراه قیمت آن ها مشاهده کنید.
بهترین لوازم خانگی
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26576
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید