امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

خرید بهترین شال های حاشیه رنگی از وب سایت بافی نت


1401/07/27
کد خبر : 27096
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر
مقدمه 

شال حاشیه رنگی یکی از محبوب‌ترین انواع شال در میان خانم‌های جوان است. این نوع شال‌ها به دلیل رنگ‌بندی و طراحی بسیار زیبایی که دارند، به راحتی با انواع لباس‌ها ست می‌شوند و شما می‌توانید از آن‌ها در استایل‌های مختلفی استفاده کنید. شال‌های حاشیه رنگی نخی، ابریشمی و سوزن دوزی شده از جمله شال‌های حاشیه رنگی پرطرفدار در بافی نت به شمار می‌روند.

شال و روسری‌های موجود در بازار بسیار متنوع هستند و شما به راحتی می‌توانید شالی با طرح و رنگ مورد علاقه‌تان خریداری کنید. شال‌ها و روسری‌های زیادی با ابعاد مختلف در جنس‌های نخی، ساتن، ابریشم و... تولید و روانه بازار می‌شوند. با این حال برخی از شال‌ها طراحی خاص و بسیار منحصر به فردی دارند. برای مثال شال حاشیه رنگی یکی از محصولات بسیار خاص بافی نت است که طرفداران زیادی نیز دارد. برای طراحی این نوع شال از طرح‌های سنتی ایرانی استفاده شده است. ما در ادامه این مطلب به طور مفصل به بررسی ویژگی‌های شال‌های حاشیه رنگی می‌پردازیم و شما را با برخی از پرطرفدارترین آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم کرد؛ پس با ما همراه شوید.

پرطرفدارترین شال حاشیه رنگی کدام است؟

انواع شال حاشیه رنگی را می‌توان بر اساس ویژگی‌هایی مانند جنس و اندازه مورد بررسی قرار دارد. همان‌طور که می‌دانید؛ امروزه تنوع شال و روسری بسیار زیاد شده است و تولیدکنندگان تلاش می‌کنند که محصولاتی مطابق با سلیقه‌های مختلف تولید کنند. شال‌های حاشیه رنگی نیز از جمله شال‌هایی هستند که با توجه به نوع طراحی و متریال استفاده شده برای تولیدشان، قیمت‌گذاری می‌شوند. برای مثال قیمت شال سوزن ‌دوزی بسیار بالاتر از شالی با طرح چاپی است. برخی از پرطرفدارترین شال‌های حاشیه رنگی عبارت‌اند از:

شال حاشیه رنگی نخی

شال حاشیه رنگی نخی

شال‌های نخی در میان خانم‌های محجبه بسیار پرطرفدار هستند. این نوع شال‌ها ایستایی بسیار خوبی بر روی سر دارند و خانم‌های چادری بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانند از آن‌ها زیر چادر استفاده کنند. اغلب شال‌های نخی چهار فصل هستند. با این حال شال‌های نخی ضخیم‌تر برای فصل پاییز و زمستان مناسب‌اند و شال‌های نخی نازک‌تر و سبک‌تر، انتخاب بسیار خوبی برای فصل بهار و تابستان به شمار می‌روند. شال‌های نخی رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی دارند. اگر به دنبال یک شال نخی مرغوب و باکیفیت برای ست کردن با سایر لباس‌هایتان هستید، بافی نت می‌تواند به شما کمک کند.

بافی نت یک سامانه جامع برای معرفی انواع منسوجات است؛ بنابراین شما علاوه بر خرید آنلاین انواع شال و روسری می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره سایر فروشندگان منسوجات مختلف به دست بیاورید. علاقه‌مندان به خرید پارچه در یزد نیز می‌توانند به‌روزترین اطلاعات درباره پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین پارچه‌ها را از طریق سایت ما دنبال کنند. همچنین اگر از فروشندگان منسوجات هستید و علاقه‌مندید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود؛ از طریق اطلاعات تماس موجود در سایت، با ما در ارتباط باشید. ما با ثبت آگهی‌هایتان به شما در افزایش مشتریانتان و فروش بیشتر کمک خواهیم کرد.

شال سنتی با سوزن دوزی

یکی از جذاب‌ترین انواع شال‌ حاشیه رنگی، شال سنتی با سوزن دوزی است. سوزن دوزی یک هنر اصیل ایرانی است که توسط زنان هنرمند ایرانی انجام می‌شود. سوزن دوزی در نقاط مختلف کشورمان رواج دارد. طرح‌های استفاده شده برای سوزن دوزی در مناطق مختلف کشور با یکدیگر متفاوت‌اند. با این حال سوزن دوزی استان سیستان و بلوچستان بسیار مشهورتر است. شال‌هایی که با استفاده از سوزن دوزی تزیین شده‌اند، بسیار شکیل و زیبا هستند. این نوع شال‌ها انتخاب بسیار خوبی برای افرادی به شمار می‌روند که قصد خرید شال سنتی دارند. البته بهتر است بدانید که تنوع شال‌های سوزن دوزی شده کم نیست و شما می‌توانید با توجه به نوع استایلتان از طرح‌های مختلفی استفاده کنید.

شال حاشیه رنگی سوزن دوزی

 برای مثال شال‌هایی که تزیینات سوزن دوزی بیشتری دارند، برای میهمانی‌ها مناسب‌اند و شال‌هایی که تزیینات کمتری دارند، برای استایل‌های نیمه‌رسمی و کژوال انتخاب بسیار جذابی محسوب می‌شوند. جنس شال‌های سوزن دوزی با یکدیگر متفاوت است؛ پس حتماً قبل از خرید اینترنتی این نوع شال‌ها، با دقت مشخصات شال مورد علاقه خود را مطالعه کنید. نکته دیگری که باید درباره شال‌های سوزن دوزی شده بدانید، نحوه شست و شوی آن‌هاست. برخلاف تصور بسیاری از افراد، کارهای سوزن دوزی شده قابل شست و شو هستند. البته در هنگام شستشو و اتوکشی باید به برخی نکات توجه داشته باشید. شال‌های سوزن دوزی شده، بهتر است با دست و آب ولرم شسته شوند. همچنین هیچ‌ وقت اتو را به طور مستقیم بر روی پارچه سوزن دوزی قرار ندهید. برای اتوکشی هم بهتر است یک پارچه تمیز و نم‌دار پشت پارچه بگذارید و اتو را روی آن قرار دهید.

شال حاشیه رنگی ابریشمی

شال‌های ابریشمی ظاهر براق‌تری نسبت به شال‌های نخی دارند و شما به راحتی با مشاهده آن‌ها می‌توانید متوجه تفاوتشان با شال‌های نخی شوید. شال‌های ابریشمی باکیفیت، نرم و لطیف‌اند و چروک پذیری بسیار کمی دارند. شال حاشیه رنگی ابریشمی برای میهمانی‌ها و مجالس رسمی بسیار مناسب است. با این حال باید به این نکته توجه داشته باشید که ایستایی شال‌های ابریشمی نسبت به شال‌های نخی کمتر است. شال‌های ابریشمی نیاز به مراقبت بیشتری دارند؛ اما ظاهر جذاب آن‌ها باعث شده است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند. امروزه شما می‌توانید شال‌های ابریشمی را در کالکشن‌های مختلف برندهای معروف مشاهده کنید.

شال‌های حاشیه رنگی برای چه کسانی مناسب هستند؟

شال حاشیه رنگی برای تمام خانم‌هایی که دوست دارند یک استایل متفاوت و شیک داشته باشند، مناسب است. در واقع شال‌های حاشیه رنگی، طیف گسترده‌ای از انواع شال‌ها را شامل می‌شوند. خانم‌ها می‌توانند با توجه به ویژگی‌های شخصیتی خود، رنگ مورد علاقه‌شان و جایی که قصد دارند از آن استفاده کنند، یک شال با حاشیه رنگی خریداری کنند. معمولاً خانم‌های جوان در هنگام خرید شال به سراغ رنگ‌های روشن‌تر می‌روند و خانم‌های میانسال رنگ‌های تیره‌تر را ترجیح می‌دهند. پیشنهاد ما به کسانی که دوست دارند از شال حاشیه رنگی در استایل روزمره خود استفاده کنند، خرید شال‌های نخی است.

شال حاشیه رنگی ارزان‌ قیمت

افرادی نیز که علاقمندند از این نوع شال‌ها در مجالس و میهمانی‌ها استفاده کنند می‌توانند یک شال سوزن دوزی شده انتخاب کنند. معمولاً از سوزن دوزی برای تزیین دستک‌های شال استفاده می‌شود. طرح و رنگ پارچه‌های سوزن دوزی نیز بسیار متفاوت است؛ به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید این نوع شال‌ها را با سایر لباس‌های خود ست کنید. پیشنهاد بافی نت به شما ست کردن شال سوزن دوزی شده با یک استایل مونوکروم است. این سبک لباس پوشیدن باعث بیشتر دیده شدن طراحی متفاوت شال شما خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که قیمت شال‌های سوزن دوزی شده نیز با توجه به عوامل مختلفی مانند جنس، ابعاد، میزان پارچه سوزن دوزی استفاده شده برای تزیین شال و کیفیت آن بسیار متفاوت است. شما می‌توانید با هر بودجه‌ای یک شال نفیس سوزن دوزی شده خریداری کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27096
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید