امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید بهترین دستگاه های بسته بندی و بسته بندی خانگی از کاروپک


1401/07/27
کد خبر : 26263
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

 

شرکت ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی کاروپک

کاروپک مرجع ماشین آلات صنعتی با دارا بودن دستگاه های صنعتی بروز، با تکنولوژی جدید و بهترین کیفیت توانسته بیش از ۴۰۰ مشتری راضی داشته باشد. شرکت کاروپک، ضمن سپاس از حمایت و اعتماد شما بزرگواران عرصه کسب و کار و تجارت، آمادگی خود را برای همکاری با واحد های صنعتی و تولیدی که به هر نحوی نیازمند محصولات و دستگاه های بسته بندی هستند، اعلام می‌دارد و مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در حوزه تولید دستگاه های بسته بندی و تاریخ زن و ارائه خدمات فنی و پشتیبانی به هموطنان عزیز و شریف خود، به لطف خداوند متعال و پشتیبانی و اعتماد ارزشمند مشتریان گران قدر، همچنان به حفظ و افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود ادامه دهد.

 

ماشین آلات و خدمات ارائه شده توسط شرکت کاروپک

  • ماشین آلات صنعتی مهم کاروپک عبارتند از : انواع دستگاه بسته بندی، انواع دستگاه دوخت، انواع دستگاه تاریخ زن و چسب زن و…
  • همچنین در کاروپک شما می‌توانید بیشتر مواد اولیه ماشین آلات صنعتی مانند رول شیرینگ، ریبون حرارتی و… را با بهترین قیمت خریداری نمایید.
  • افتخار می‌کنیم که بگوییم تمام دستگاه های موجود در کاروپک همراه با ضمانت، خدمت خریداران محترم عرضه می‌گردد.
  • همچنین در صورتی که شما نیاز به دستگاه خاصی داشته باشید کاروپک می‌تواند آن دستگاه را برای شما فراهم نماید.

 

دستگاه بسته بندی چیست؟

دستگاه بسته بندی عملیات بسته بندی مواد خوراکی، حبوبات و خشکبار، کالاهای بهداشتی آرایشی، صنعتی و… را انجام می‌دهد. دستگاه های بسته بندی بنا به کاربرد و استفاده های گوناگون، به انواع مختلف تقسیم می‌شوند. ماشین آلات بسته بندی به دلیل فواید بسیار زیادی که دارند، بسیار حائز اهمیت هستند و در انواع خانگی و کارخانه ای تولید می‌شوند. برای خرید و استعلام قیمت دستگاه بسته بندی، خرید و قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل، از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

انواع ماشین آلات وکیوم

یک دستگاه بسته بندی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک دستگاه بسته بندی خوب باید توان و تحمل تولید بالا را داشته باشد. هر چند ظرفیت هر دستگاه متفاوت است؛ اما دستگاه های بسته بندی باید بتوانند به صورت روزانه میانگین تعداد قابل قبولی محصول را بسته بندی کنند و در نهایت، محصولی که به ما تحویل می‌دهند باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • کیفیت چاپ روی محصولات بالا باشد.
  • لبه های محصول دارای خوردگی و زدگی نباشد.
  • باید کیفیت کالاهای بسته بندی به حدی باشد که هیچگونه خلل و درزی در بسته بندی وجود نداشته باشد.

 

 کیفیت بالای بسته بندی

محصولات مهم ترین بخش در صنعت هستند. بسته بندی هایی که زیبایی و کیفیت مناسبی دارد، بیشتر جلب توجه می‌کنند. بنابراین، بسته بندی خوب می‌تواند به برند شدن شرکت ها و افزایش فروش کمک کند. زیرا بسیاری از برند ها با توجه به بسته بندی زیبا و کیفیت بالا در میان مردم جا افتاده اند.

 

 

 قیمت مناسب و مقرون به صرفه

بحث قیمت ماشین آلات بسته بندی همیشه در تصمیم گیری جهت خرید دستگاه بسته بندی تاثیر گزار بوده است و ما نیز در این رابطه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم که با تولید محصولات با کیفیت، تا جای ممکن قیمتی مناسب را خدمت مشتریان عزیز ارائه دهیم. همچنین مفتخر هستیم که تمامی ماشین آلات بسته بندی کاروپک، شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. همچنین با تولید ابزارهای بسته بندی با کیفیت، توانسته ایم مشتریان زیادی را از خود راضی نگه داشته و به قول خود وفا کنیم.

 دستگاه بسته بندی خانگی

معرفی انواع ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی

به صورت کلی، اگر بخواهیم بر اساس روش بسته بندی تقسیم کنیم، 5 نوع دستگاه بسته بندی وجود دارد. که عبارتند از: دستگاه بسته بندی حجمی (پیمانه ای)، وزنی (توزینی)، ساشه (تک نفره)، چندتایی یا شیرینگ و در آخر ماشین آلات بسته بندی محصولات به صورت وکیوم.

 

دستگاه بسته بندی حبوبات و مواد گرانولی

دستگاه بسته بندی حبوبات یکی از انواع دستگاه بسته بندی است که برای مواد غذایی مانند انواع دانه ها، حبوبات و خشکبار کاربرد دارد. در حقیقت، از انواع دستگاه بسته بندی می توان برای بسته بندی حبوبات و مواد گرانولی استفاده نمود.

از دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار نه تنها به صورت صنعتی و در کارخانه ها استفاده می‌شود، بلکه نوع خانگی آن موجود است و می‌توان از آن در خانه نیز استفاده کرد. درست همانند دستگاه وکیوم خانگی که در منزل کاربرد بسیار زیادی دارد.

 

ماشین آلات بسته بندی ساشه پودری

برای بسته بندی محصولات پودری، بهترین انتخاب استفاده از دستگاه بسته بندی ساشه پودری است. این دستگاه بسته بندی با توجه به سفارش شما به صورت ساشه ۳ طرف دوخت و یا ساشه مدادی طراحی و ارائه می‌شود.

قبل از خرید دستگاه بسته بندی ساشه، باید دقت فرمایید که این دستگاه برای محصولات تک نفره به کار می‌رود. انواع مختلفی از آن وجود دارد. یعنی برای مواد پودری، مایعات غلیظ و غیره می‌توانید نوع مخصوص را خریداری نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که این دستگاه، برای محصولات پودری به فرم ساشه (تک نفره) مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که قصد ندارید محصول مورد نظرتان را به صورت ساشه بسته بندی نمایید، می‌توانید از دستگاه های دیگر استفاده نمایید.

 

سخن پایانی

در صورتی که شما نیز به ماشین آلات بسته بندی نیاز دارید، ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که با مشاوره تخصصی و رایگان مناسب ترین دستگاه برای کسب و کارتان را خدمتتان معرفی کنیم و اگر قصد خرید داشتید نیز دستگاهی با کیفیت و با قیمتی مناسب را تقدیم حضورتان کنیم. برای آشنایی با تمامی ماشین آلات بسته بندی و چنانچه احتیاج به اطلاعات و توضیحات بیشتر دارید لطفا به سایت کاروپک مراجعه کرده و با شماره تماس های داخل سایت در ارتباط باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26263
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید