امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

خرید اینترنتی قطعات برلیانس


1401/07/27
کد خبر : 27107
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

جایگزینی قطعات معیوب با قطعات بی کیفیت، علاوه بر فرسودگی زودهنگام آن قطعه، سبب فرسودگی زودهنگام بقیه قطعات مرتبط نیز میشود. پس قطعات خودرو شما همواره باید با قطعات با کیفیت و اصلی تعویض شوند تا بتوانند کارکرد خودروی شما را با مشکل مواجه نکنند. اما خرید قطعات خودرو و تشخیص قطعات اصلی از دیگر قطعات موجود در بازار، خود کاری دشوار است که قصد داریم در ادامه این مقاله آن را با یکدیگر بررسی کنیم.

انواع برلیانس

به طور کلی 7 نوع برلیانس در بازار ایران وجود دارد که هرکدام در حجم موتور های مختلف و البته انواع گیربکس دستی و اتوماتیک ارائه میشوند. یک نمونه از این خودرو ها، خودروی ون است که در خیابان کمتر به چشم میخورند. در این مقاله بیشتر سعی داریم نمونه هایی را بررسی کنیم که طرفداران بیشتری دارند. پس در بررسی برخی نمونه های برلیانس در ادامه با ما همراه باشید.

• برلیانس H330

این خودرو از مدل 1394 تا 1400 در بازار برای فروش موجود است که در نسخه 1.65 لیتری دارای موتوری 4 سیلندر با حجم 1.65 لیتر است که 114 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور تولید میکند که برای یک خودروی شهری مناسب است. شتاب صفر تا صد این خودرو با توجه به این مشخصات توسط سازنده 12 ثانیه اعلام شده و دارای حداکثر سرعتی معادل 170 کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت این خودرو در حالت ترکیبی 6.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

• برلیانس H320

این خودرو نیز همانند نسخه 330 در دو حجم 1.65 و 1.5 لیتری به بازار عرضه شده است و گیربکس آن در دو نسخه اتوماتیک و دستی وجود دارد. موتور موجود بر روی این خودرو همانند 330 دارای 4 سیلندر است و مشخصه های یکسانی دارد. اما شتاب صفر تا صد این خودرو بیشتر از نمونه قبل یعنی 13.1 است و همچنین در هر 100 کیلومتر با محاسبه سوخت به شکل ترکیبی مصرفی معادل با 6.5 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر دارد. به طور کلی این خودرو را میتوان هاچ بک نمونه پیشین دانست.

• برلیانس H220

این نسل نسبت به نسل 300 از ساختار جدید تری بهره میبرد و توانسته است تست تصادف چین را با 5 ستاره امنیت پشت سر بگذارد. این خودرو از سال 1395 در ایران تولید شده و موتوری 4 سیلندر دارد. همچنین گیربکس این خودرو در نمونه های اتوماتیک 6 سرعه نیمه اتوماتیک و در نمونه های دستی، 5 سرعته دستی است. 102 اسب بخار قدرت و 138 نیوتون متر گشتاور تولیدی موتور این خودرو شتابی معادل 12.3 ثانیه برای این خودرو رقم زده است. یک هاچ بک جمع و جور با امکانات رفاهی مناسب در قیمت خود سبب شده تا طرفداران زیادی به سمت و سوی این خودر بیایند.

• برلیانس V5

این مدل ک تنها در دو ساال 1393 و 1394 در ایران موجود است 5 دنده اتومات است. موتور 4 سیلندر این خودرو 109 اسب بخار قدرت و 151 نیوتون متر گشتاور تولید میکند. شتاب این خودرو به لطف این موتور 12.9 ثانیه براورد شده است. همچنین 170 کیلیومتر در ساعت حداکثر سرعت این خودرو میباشد. مصرف سوخت این خودرو تقریبا 7 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

• برلیانس C3

این مدل که یکی از پرطرفدار ترین برلیانس هایی موجود به شمار میرود در دو نسخه 1.5 لیتری و 1.65 لیتری موجود است. موتور این خودرو دارای 4 سیلندر است که 114 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. موتور این خودرو سبب شده تا شتابی معادل با 12.5 ثانیه داشته باشد و در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی 6.5 لیتر بنزین مصرف کند. امکانات موجود در این خودرو علاقه مندان را به سمت آن کشانده از جمله این امکانات میتوان به کروز کنترل اشاره کرد. این خودرو نوعی شاسی بلند کوچک به حساب می آید و دارای یک مانیتور 7 اینچیست.

چرا خرید اینترنتی از برادران پارت؟

همانطور که در ابتدای مقاله نیز مطالعه نمودید، خرید قطعه اصلی خودرو بسیار مهم است. اما چگونه قطعه مناسب و اصلی را پیدا کنیم ؟ از کجا معلوم قطعه ای که خریداری شده اصلیست؟ متاسفانه با پیشرفت صنعت خودروسازی و تبدیل شدن این صنعت به بزرگترین صنعت جهان، راه های تولید قطعات بی کیفیت و غیر اصل نیز پیشرفت داشته اند. امروزه تشخیص کالای اصلی و غیر اصل از یکدیگر کار دشواری به شمار می آید و به سادگی قابل تشخیص نیست. ساده ترین راه، خرید از یک فروشگاه معتبر و سابقه دار است تا خیال شما از بابت اصلی بودن کالای خریداری شده راحت شود.
حال چرا به صورت حضوری؟ مراجعه حضوری به فروشگاه برای خرید به مرور کمرنگ خواهد شد و از طرفی افراد به سوی خرید آنلاین روی خواهند آورد. البته میتوان از دلایل عدم خرید آنلاین و مراجعه حضوری، عدم اطمینان از اجناس ارسالی باشد که با یافتن فروشگاهی معتبر، مرتفع خواهد شد. هنگام خرید از فروشگاه ها، هیچگونه ضمانتی مبنی بر دوام بالای قطعات به شما داده نخواهد شد و در صورت معیوب بودن مجددا باید هزینه سنگینی را متحمل شوید.
اما برادران پارت متفاوت است! 6 ماه گارانتی قطعات خریداری شده توسط شما خود گویای اصل و با کیفیت بودن قطعات ارائه شده میباشد. همچنین نیازی نیست برای خرید قطعات به صورت حضوری مراجعه کنید چرا که تمامی قطعات مورد نیاز خودروی خود را میتوانید آنلاین ثبت سفارش کرده و اگر در تهران هستید 1 ساعته، و در شهرستان ظرف مدت 24 ساعت تحویل بگیرید. اگر نگران هستید که قطعات هنگام حمل و نقل آسیب ببینند، برادران پارت سلامت قطعات را تا زمان رسیدن بسته به دست شما ضمانت میکند.
کلام آخر
همانطور که مشاهده کردید برادران پارت مجموعه ای قدرتمند در فروش قطعات اصلی برلیانس به شمار میروند و همواره کوشیده اند تا با ارائه قطعات اصل و البته با دوام، با قطعات بی کیفیت افراد سود جو مبارزه کرده و بستری امن و مطمئن را برای خرید هموطنان فراهم آورند. همچنین برادران پارت با ارائه لیستی کامل از قطعات برلیانس سبب شده اند تا بتوانید تمامی قطعات خود را در وبسایت برادران پارت بیابید و در زمان خود صرفه جویی به عمل آورید. همچنین گارانتی محصولات برادران پارت سبب خواهد شد تا مدت ها خاطری آسوده داشته باشید و ایمن برانید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27107
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید