امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی


1401/07/27
کد خبر : 25979
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 53 نفر

حفاظ شاخ گوزنی که طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است به گونه ای می باشد که به سارقین اجازه عبور به حیاط منزل را نمی‌دهد.  وجود نرده حفاظ دیوار مانعی برای عبور سارقین فرصت‌طلب به حیاط خانه شما می باشد.
 حفاظ روی دیوار طرح های متفاوت با تراکم و ارتفاعات متنوعی دارد. شما می توانید بر حسب  سلیقه خود  یکی از انواع حفاظ دیوار را انتخاب  کنید.
 نرده حفاظ  شاخ گوزنی در تراکم های متفاوتی در شرکت ایران سازه تولید می شود همچنین نمره میلگرد به کار رفته در ساخت حفاظ شاخ گوزنی متغیر است. از این رو قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه به متریال به کار رفته در آن متغیر میباشد. اما  این نکته را فراموش نکنید که شرکت  ایران سازه  قیمت ها را بر اساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوبه نظارتی تعیین می‌کند از این رو شما می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی نمایید.  
با توجه به شیوع  کرونا خرید های خود را بهتر است به صورت اینترنتی انجام دهید. از این رو ایران سازه برای اینکه مشتریان بتوانند با خیال راحت از خانه خود نرده حفاظ روی دیوار مناسب را انتخاب کنند امکان خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی را برای آنان فراهم کرده است.
 برای اینکه  خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی  به صورت هوشمندانه باشد شما می توانید با مراجعه به سایت ایران سازه و مشاهده انواع تصاویر حفاظ شاخ گوزنی و همچنین مشاهده تراکم و ارتفاع و نمره میلگرد به کار رفته در ساخت حفاظ شاخ گوزنی،  نرده حفاظ  مناسب را برای خود انتخاب کنید.
نکته مهم دیگری که باید در خرید  اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی  در نظر داشته باشید این است که در سایت به صورت هوشمند شما می توانید با وارد کردن تراکم و ارتفاع و همچنین ابعاد مورد نظر خود قیمت نهایی محصول را به دست آورید البته شما می توانید با تماس با شماره تلفن 09127716460 نیز  اقدام به خرید نمایید.
 حفاظ دیوار شاخ گوزنی  در برابر برش و خم کردن بسیار مقاوم است زیرا تکنسین ها و کارشناسان ایران سازه از بهترین متریال و از پیشرفته ترین دستگاه‌های موجود برای ساخته نرده حفاظ روی دیوار طرح شاخ گوزنی استفاده می‌کنند.
 استفاده از رنگهای الکترواستاتیک و همچنین جوشکاری با مواد به روز سبب شده است تا نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی ساخته شده از بهترین های بازار باشد بنابراین شما می توانید به راحتی و با خیال راحت اقدام به خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی در سایت ایران سازه نمایید.



نرده دیوار یعنی امنیت خانه گرم شما

همیشه این شعار را به خاطر داشته باشید که امنیت هزینه نیست و باید برای آسایش و آرامش خانه و اعضای خانه خود حتماً جنبه های امنیتی ساختمان را رعایت کنید یکی از مواردی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که نرده دیوار برای ویلا و خانه باغ و همچنین آپارتمان را جدی بگیرید. زیرا سارقین به راحتی می‌توانند از روی دیوارخانه عبور کرده و وارد حیاط منزل شوند آنگاه می‌توانند نقشه‌های شوم خود را برای سرقت از منزل شما به راحتی به کار بگیرند.
نرده  دیوار در طرح  ها و رنگ های مختلفی در شرکت ایران سازه تولید می‌شود شما می توانید بر حسب سلیقه و یا با توجه به فاکتورهایی که ساختمان و آپارتمان شما دارد بهترین نرده حفاظ دیوار را انتخاب نمایید.
 انواع نرده  دیوار مانند حفاظ نرده دیوار شاخ گوزنی،  نرده حفاظ لیلیوم-  نرده حفاظ بوته ای-  نرده دیوار نخل   مرداب-  نرده دیوار نیزار-  نرده دیوار سرنیزه  است. البته گاها مشاهده می‌کنید که در ساختمان‌ها ترکیبی از نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی و یا نرده حفاظ سرنیزه و همچنین  نرده نیزار را به کار برده اند.
 هر یک از انواع دیوار زیبایی و امنیت خاص خود را دارد اما اگر بخواهیم به طور کلی در مورد نرده دیوار های متفاوت اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم می‌توانیم نکات زیر را اشاره کنیم.
نرده حفاظ سرنیزه ای از کلاسیک ترین و قدیمی ترین  نرده دیوار هایی است که  در ساختمان ها استفاده می شود.  نرده حفاظ سرنیزه نسبت به سایر نرده دیوار ها قیمت کمتر و ارزان تری دارد البته امنیت این حفاظ روی دیوار نسبت به سایر نرده دیوار ها کمتر است.  برای حل این مشکل نرده سرنیزه،  کارشناس ما در  ایران سازه  ارتفاع  نرده سرنیزه را به گونه‌ای در نظر می‌گیرند که سارقین نتوانند به راحتی وارد خانه شوند.  نرده نیزار که یکی از نرده های شکیل و زیبایی است که در شرکت ایران سازه ساخته شده است و امروزه  نرده دیوار نیزار مشتریان بسیاری را به سمت خود هدایت می‌کند. نرده نیزار طرح خود را از نیزارهای زیبای طبیعت الهام گرفته است از این رو شما می‌توانید طبیعت را روی دیوار خانه خود داشته باشید و عین حال ایمنی ساختمان را نیز تضمین کرده‌اید.
نرده حفاظ بوته ای و همچنین نرده حفاظ شاخ گوزنی از نظر ظاهری بسیار به هم شباهت دارند اما تفاوت این رده دیوارها این است که نرده حفاظ بوته ای نسبت به حفاظ شاخ گوزنی تراکم بالاتری برخوردار است.  در صورتی که تراکم حفاظ روی دیوار بالاتر باشد،  امنیت آن نیز افزایش پیدا می کند.
 نرده حفاظ نخل مرداب یکی از زیباترین حفاظ های دیوار است.  نرده نخل مرداب که طرح خود را از گل های نخل مرداب الهام گرفته است امروزه بسیار پرطرفدار است.


 

حفاظ پنجره ساختمان تلفیقی از زیبایی و امنیت

 در نظر داشته باشید که برای افزایش حفاظ امنیتی ساختمان خود باید نرده حفاظ پنجره محکم و مهمی را برای ساختمان انتخاب کنید.  نرده حفاظ پنجره در  طرح ها و مدل های مختلفی در شرکت ایران سازه تولید می شود.
حفاظ پنجره ساختمان طرح فرفورژه و نرده حفاظ پنجره ساختمان استیل گرفته تا انواع حفاظ پنجره ساختمان دوگل یا سه گل و همچنین چهارگل رو طرح آکاردئونی … از طرح هایی است که برای نرده پنجره ساختمان تولید می شود.
حفاظ پنجره ساختمان باید استانداردهای لازم را داشته باشد تا بتواند در برابر سارقین از خانه محافظت کند. برای مثال فاصله بین تیغه ها از نظر عرضی باید به گونه ای باشد که سارقین نتواند سر خود را از لابه لای آن عبور دهد. همچنین در نظر داشته باشید که تیغه های عمودی نرده حفاظ پنجره نیز باید با فاصله استانداردی در کنار یکدیگر قرار داشته باشند.  رعایت جبنه های امنیتی در کنار جنبه های زیبا شناختی در شرکت ایران سازه که از تکنسین ها ماهر و خبره ای استفاده می کند سبب شده است تا مشتریان از این شرکت رضایت داشته باشند.
ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده حفاظ پنجره ساده - نرده حفاظ پنجره متحرک ساختمان - نرده حفاظ پنجره ساختمان شیک و مدل فرفورژه - حفاظ پنجره شیک مدل برش لیزری و …. طرح ها رو مدل های بسیاری برا برای مشتریان آماده می کند.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25979
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید