امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خرید اکانت کلش رویال و کلش اف کلنز از سایت خارجی


1401/07/27
کد خبر : 27951
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 14 نفر
بازی‌های کلش رویال و کلش اف کلنز دو بازی محبوب پلتفرم موبایل هستند. این دو بازی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند از انجام این دو بازی بر روی تبلت خود نیز لذت ببرند. تعداد گیمرهای بازی کلش اف کلنز و کلش رویال به قدری زیاد است که باعث شده این دو بازی جزو 10 بازی محبوب هر دو سیستم عامل محسوب شوند. تعدادی از علاقه‌مندان کلش رویال به‌وسیله خرید حساب کلش رویال از سایت خارجی وارد دنیای این بازی می‌شوند (این امر در مورد بازی کلش اف کلنز نیز صدق می‌کند) تا تجربه بهتری در انجام بازی داشته باشند.

در این مطلب علاوه بر معرفی مختصر دو بازی کلش اف کلنز و کلش رویال، به ذکر نکات مثبت خرید حساب کاربری این دو بازی و بهترین مرجع برای خرید حساب کاربری نیز خواهیم پرداخت.

معرفی بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

استودیو تازه تاسیس سوپرسل، در سال 2012 پس از انتشار یک بازی موبایل نه چندان موفق، اقدام به طراحی و ساخت بازی کلش اف کلنز کرد. این بازی پس از انتشار، در کمترین زمان ممکن به موفقیت بسیار زیادی دست یافت. موفقیت بازی کلش اف کلنز به حدی زیادی بود که در کشور ایران نیز اکثر گیمرها به این بازی علاقه‌مند شدند. در حال حاضر نیز کمتر گیمر پلتفرم موبایلی وجود دارد که با بازی کلش اف کلنز و کلش رویال آشنا نباشد.

کلش آف کلنز یک بازی استراتژیک آنلاین است که توانسته گیمرها را ساعات زیادی به خود مشغول کند. با نصب و ورود به دنیای بازی کلش اف کلنز، محیط زیبا و چشم‌نوازی را مشاهده خواهید کرد که حتی در صورت بازی طولانی مدت نیز شما را خسته نمی‌کند.

استقبال از بازی کلش اف کلنز در طی اولین سال عرضه به قدری زیاد بود که شرکت سوپرسل توانست نصف سهام خود را به قیمتی بیش از 1 میلیارد دلار بفروشد. حال محبوبیت بازی کلش آف کلنز به قدری زیاد شده که سوپرسل اقدام به برگزاری تورنمت‌های متنوع کرده و در این بین به برندگان، جایزه‌های گران‌قیمتی را اهدا می‌کند.

بازی کلش رویال به نوعی از خانواده کلش اف کلنز محسوب می‌شود و چند سال بعد از این بازی عرضه شده است. کلش رویال بعد از 4 سال در تاریخ 2 مارچ 2016 عرضه گردید و توانست موفقیت کلش اف کلنز را دوباره تکرار کند. امروزه سوپرسل با سرمایه گذاری‌های کلان در 4 استودیو ساخت بازی مختلف، سعی در گسترش زمینه‌های کاری خود دارد.

دلیل محبوبیت کلش اف کلنز و کلش رویال در بین گیمرهای ایرانی چیست؟

همان‌ طور که گفتیم دو بازی ذکر شده، مخصوصا بازی کلش اف کلنز، محبوبیت زیادی بین گیمرهای ایرانی دارد. این بازی در سال‌های اولیه توانست بیش از 5 میلیون گیمر ایرانی را به خود جذب کند. اما دلیل این که گیمرهای ایرانی علاقه زیادی به این بازی نشان می‌دهند چیست؟

بهتر است با ذکر یک مشکل و نیاز شروع کنیم. به دلیل سرعت پایین اینترنت در ایران، اکثر گیمرها در اجرای بازی‌های آنلاین با مشکل مواجه هستند. این مورد در سال‌های گذشته، مخصوصا 8 الی 10 سال پیش، بیشتر از حال حاضر بود. تیم سوپرسل بازی کلش اف کلنز را به نحوی بهینه سازی کرده که نیاز به حجم اینترنت زیادی نداشته باشد. از طرف دیگر، گیمرهای ایرانی نیز می‌توانند بدون نیاز به اینترنت پرسرعت، این بازی را تجربه کنند.

وقتی حرف از یک بازی سبک می‌شود که نیاز به اینترنت چندان پرسرعتی ندارد، اکثر افراد یک بازی کم کیفیت و کم هیجان را تصور می‌کنند. بازی‌های سوپرسل دقیقا مقابل این ادعا ایستاده‌اند. هر دو بازی کلش اف کلنز و کلش رویال، از گرافیک و گیم‌پلی بسیار خوبی برخوردارند و می‌توانید با اینترنت ایران، تجربه خوبی در بازی داشته باشید.

وجه تجاری دو بازی کلش اف کلنز و کلش رویال

کلش اف کلنز و کلش رویال

تمامی بازی‌های آنلاین، علاوه بر سیستم خرید و فروش سکه، کوین یا جِم، در کنار خود بازار دیگری را نیز ایجاد می‌کنند. اکثر گیمرهای حرفه‌ای با ایجاد حساب‌های کاربری متنوع در بازی‌های آنلاین، به سرعت اکانت خود را آپگرید کرده و به یک حساب قدرتمند تبدیل می‌کنند.

قدم بعدی نیز شامل خرید و فروش این حساب‌های کاربری می‌شود. البته تعدادی از این افراد نیز مشغول افزایش لول و قدرتمندتر کردن اکانت‌های دیگران هستند. قابل ذکر است که سوپرسل تمامی بازی‌های خود را به صورت رایگان منتشر می‌کند و نباید برای نصب و خرید بازی، هزینه‌ای پرداخت کنید. اما مانند هر بازی آنلاین دیگری، دو بازی کلش اف کلنز و کلش رویال، از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کنند. بدین وسیله کاربران می‌توانند به خرید جِم یا دیگر تجهیزات بپردازند.

در دنیایی که گیمرهای زیادی، به صورت طولانی مدت زمان خود را صرف انجام بازی و رقابت می‌کنند. به طور حتم با حساب‌های کاربری قدرتمندی نیز مواجه خواهیم بود. از این رو گیمرهای حرفه‌ای، اقدام به فروش حساب‌های کاربری یا آپگرید اکانت بقیه گیمرها می‌کنند.

آپگرید و لول آپ اکانت برای کسب درآمد از حساب کاربری

کسب درآمد از این دو بازی، تنها در خرید و فروش حساب خلاصه نمی‌شود. اگر یکی از گیمرهای حرفه‌ای باشید یا بتوانید حساب خود را در مدت زمان کوتاهی، به یک حساب قدرتمند تبدیل کنید، می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. فروش این اکانت‌ها یک بخش از داستان کسب درآمد بوده و قدرتمند کردن حساب دیگر گیمرها، وجه دیگر کسب درآمد از این دو بازی است.

گیمرهای حرفه‌ای پس از شناخت کامل محیط این دو بازی، به طور دقیق با مکانیزم و راه‌های سریع لول و قدرتمند کردن اکانت آشنا خواهند شد. عده زیادی از گیمرهای مبتدی نیز به دنبال اکانت‌های قدرتمند هستند و با همکاری این دو قشر، هر دو به نتیجه دلخواه خود دست پیدا می‌کنند.

نکته مثبت خرید حساب کلش اف کلنز و کلش رویال چیست؟

اکثر کسانی که زمان یا حوصله کافی برای قدرتمندتر کردن دهکده خود ندارند، اقدام به خرید حساب کلش رویال و کلش اف کلنز می‌کنند. این افراد می‌توانند به جای صرف هزینه و زمان زیاد، با کمی هزینه صاحب یک اکانت قدرتمند و لول بالا شوند. این عمل با خرید حساب کاربری جدید از دیگران یا محول کردن وظیفه آپگرید به گیمرهای حرفه‌ای امکان‌پذیر است.

حال فرض کنید صاحب یک حساب کاربری قدرتمند در یکی از دو بازی معروف سوپرسل هستید. اگر به استریم و پخش آنلاین روند بازی خود در فضای مجازی راه داشته باشید، می‌توانید به درآمد زیادی دست پیدا کنید. امروزه با افزایش پلتفرم‌های استریم، در ایران نیز تعدادی از این سایت‌ها فعال هستند. از طرف دیگر، گیمرهای مبتدی نیز علاقه زیاد به تماشای استریم گیمرها نشان می‌دهند. از این طریق می‌توانید با استریم بازی خود در پلتفرم‌های داخلی یا خارجی، طرفدار جذب کرده و به کسب درآمد بپردازید.

راه دیگر، فروش مجدد حساب کاربری است. اگر هر لحظه از انجام این دو بازی منصرف شدید، در صورتی که حساب کاربری شما قدرتمند و لول بالا باشد، به راحتی می‌توانید اکانت خود را با قیمت خوبی به فروش برسانید. به لطف محبوبیت بالای این دو بازی، بازار خرید و فروش حساب‌های کلش اف کلنز و کلش رویال نیز همیشه داغ است.

مشکلات خرید و فروش حساب کاربری کلش اف کلنز و کلش رویال

مانند خرید و فروش هر جنس یا حساب کاربری به صورت آنلاین، امکان کلاهبرداری در خرید و فروش حساب‌های کاربری این دو بازی نیز وجود دارد. اکثر گیمرهایی که از مراجع غیرمعتبر استفاده می‌کنند، در اکثر مواقع پس از واریز وجه، اطلاعات حساب کاربری را دریافت نمی‌کنند یا در خوش‌بینانه‌ترین حالت، اطلاعات یک حساب کاربری معمولی را دریافت می‌کنند که ارزش قیمت واریز شده را ندارد.

توصیه می‌کنیم خرید حساب کلش اف کلنز از سایت خارجی را امتحان کنید یا نکات مهمی را در خرید از سایت‌های دیگر رعایت بفرمایید. قبل از این که به بحث اول بپردازیم، مایلیم تا این نکات مهم را شرح دهیم.

نکات مهمی که باید در خرید حساب کلش رویال و کلش اف کلنز رعایت کنید

هر خرید آنلاینی سختی‌های خود را دارد. اکانت‌های فروشی کلش رویال و کلش اف کلنز نیز قیمت نسبتا زیادی دارند و بهتر است برای تجربه یک خرید موفق، نکات مهم و کلیدی را رعایت کنید. این نکات به طور حتم شما را در انتخاب یک اکانت خوب و مطمئن راهنمایی خواهد کرد.

  • اولین قدمی که باید در این راه بردارید، جستجو است. به لطف افزایش تعداد اکانت‌های قدرتمند این دو بازی، مراجع زیادی وجود دارند که به فروش اکانت می‌پردازند. می‌توانید با صرف زمان کمی، تعداد زیادی فروشگاه معتبر و مطمئن پیدا کنید. در قدم بعدی نیز بهتر است اکانت‌های موجود در این سایت‌ها را به طور کامل بررسی کنید.
  • بررسی جزئیات حساب قبل از خرید، یک عمل الزامی است و در غیر این صورت، ممکن است اکانت خریداری شده، ارزش هزینه صرف شده را نداشته باشد. نکته مهمی که در این بین وجود دارد، ارزش اکانت‌های لول پایین است. اگر جزو گیمرهای حرفه‌ای باشید، مطلع هستید که حتی اکانت‌های نه چندان لول بالا نیز می‌توانند قدرت بسیار زیادی داشته باشند. پس بیش از حد بر روی خرید اکانت‌های بسیار قدرتمند و لول بالا تمرکز نکنید.
  • در قدم نهایی نیز توصیه می‌شود اطلاعات حساب کاربری خریداری شده را به محض دریافت اطلاعات، تغییر دهید. بدین وسیله، فروشنده قادر نخواهد بود اکانت شما را پس بگیرد یا بدزدد.

خرید حساب کاربری بدون دردسر و به صورت مطمئن

همان‌ گونه که ذکر شد، خرید حساب بازی کلش اف کلنز و کلش رویال دردسرهای زیادی دارد که در بعضی مواقع منجر به هدر رفتن هزینه می‌شود. برای این که خریدی مطمئن و اکانت قدرتمندی داشته باشید، باید یک مرجع یا فروشگاه معتبر را انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید حساب کلش رویال از سایت خارجی اقدام کنید. این فروشگاه خارجی، سایت GameStores نام دارد. با مراجعه به سایت GameStores می‌توانید به راحتی از این فروشگاه به خرید حساب کلش اف کلنز از سایت خارجی بپردازید. حتما برای‌ شما سوال شده که دلیل انتخاب این سایت خارجی چیست و چرا باید از خدمات این فروشگاه استفاده کنید؟ برای درک این موضوع، نکات مثبت خرید از این سایت را ذکر می‌کنیم.

نکات مثبت خرید از سایت GameStores

GameStores

همان ‌طور که در نکات مهم خرید ذکر کردیم، بهتر است قبل از خرید اطلاعات اکانت مورد نظر را بررسی کنید. این مورد به طور معمول در سایت GameStores در نظر گرفته می‌شود. حساب‌های کاربری فروخته شده توسط این سایت، به صورت فیزیکی از گیمرهای حرفه‌ای دریافت می‌شوند و قبل از خرید نیز تمامی جزئیات و اطلاعات مربوط به حساب مورد بررسی قرار می‌گیرند. به همین دلیل می‌توانید از معتبر بودن حساب‌های موجود در این سایت، اطمینان حاصل کنید.

مزیت دیگر این فروش، امکان ارسال سریع اکانت است. کاربران عزیز پس از خرید حساب کلش رویال از سایت خارجی GameStores، در کمترین زمان اطلاعات حساب کاربری مربوطه را دریافت خواهند کرد. تنها راه دریافت اطلاعات از طریق ایمیل درج شده هنگام ثبت سفارش است. پس بهتر است قبل از این کار، آدرس ایمیل خود را به دقت بررسی کنید.

پشتیبانی قدرتمند و شبانه‌روزی این فروشگاه نیز یکی از دیگر مزیت‌های GameStores است. با خرید حساب کلش اف کلنز از این سایت خارجی، اکانت شما از گارانتی مادام‌العمر برخوردار خواهد بود و در صورت وجود ایراد در اکانت، می‌توانید مشکل خود را با پشتیبانی در هر ساعت از شبانه‌روز و در تمامی روزهای هفته، در میان بگذارید. از طرفی دیگر اگر در خرید حساب کلش رویال یا کلش اف کلنز، دچار تردید هستید، می‌توانید با مشاوره گرفتن از پشتیبانی سایت GameStores، خرید بهتر و موفق‌تری داشته باشید.

کاربران عزیز برای خرید حساب کاربری این دو بازی محبوب و دریافت مشاوره می‌توانند وارد سایت game-stores.org شوند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27951
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید