امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید انواع نرده حفاظ آهنی


1401/07/27
کد خبر : 26261
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

درب آکاردئونی

درب اکاردئونی به‌خصوص در آپارتمان‌های مسکونی که امکان باز ماندن در اصلی ساختمان از سوی دیگر همسایه‌ها دور از ذهن نیست؛ و یا به دلیل رفت‌وآمد زیاد ساکنین و ناآشنا بودن همسایه‌ها با هم، امکان حضور یک غریبه در آپارتمان نیز وجود دارد؛ و در شکل بدتر عدم شناخت و همسایه بودن با آدم‌های غریبه که ممکن است خودشان دردسرزا باشند، یک ضرورت است. مخصوصاً اگر مدتی کسی در خانه شما نباشد، مثلاً به مسافرت چندروزه‌ای بروید. طرح حفاظ‌ های آکاردئونی از ساز آکاردئون الهام گرفته شده و نام این درب هم برگرفته از نام همین ساز است. این نوع درها را درب کشوئی (کشویی)، درب کرکره ای، تاشو و … هم می‌نامند. درب آکاردئونی یک سازه تاشو یا حفاظ کشویی است که قاب بر روی چهارچوب در ورودی آپارتمان شما نصب می‌شود. اتصال این حفاظ‌ متحرک به در خانه شما یا نرده کشویی بالکن و پنجره از طریق چند جوش ساده صورت می‌گیرد. البته که ساده بودن به معنای کم‌اهمیت بودن نیست. حفاظ آکاردئونی معمولاً از تیغه‌هایی که به صورت مورب روی هم قرار گرفته‌اند ساخته می‌شود. این درب‌ها در زمان استفاده باز می‌شوند و به عنوان یک محافظ قدرتمند کار خود را آغاز می‌کنند و پس از استفاده، تیغه‌ها به صورت کشویی روی هم جمع می‌شوند تا فضای بسیار محدودی بگیرند.



 
نرده حفاظ آهنی

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی بی شک بهترین حفاظ روی دیوار است، که نقش بسیار مهمی را در تامین امنیت ساختمان داشته است. شاکله اصلی این حفاظ ارزان دیوار یعنی حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد ساده تشکیل شده است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به انواع نرده حفاظ روی دیوار بسیار مناسب تر است. طی سالیان گذشته انواع مختلف حفاظ شاخ گوزنی طراحی و تولید شده است. قبل از بررسی ذکر این نکته به نظر بسیار مهم است که قیمت حفاظ شاخ گوزنی در زمان استعلام با توجه به تراکم و بر حسب متر طول ارایه میشود،در صورتی که وزن قیمت حفاظ شاخ گوزنی یکی از عوامل موثر در قیمت است بنابر این در زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی،وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی را نیز استعلام کنید.شما می توانید با سفارش نرده حفاظ شاخ گوزنی اعلام کنید که از رنگ مخصوصی برای شما استفاده کنند که معمولا قیمت نرده شاخ گوزنی در این حالت ممکن است کمی افزایش یابد. اما در حالت کلی می‌توانید از رنگ های پر‌طرفدار و مرسوم آن نیز استفاده کنید که امروزه در بازار رنگ‌های، قهوه‌ای تیره یا روشن، مشکی مات یا براق، سفید و طلایی استفاده کنید که معمولا با هر نوع نما و رنگ ساختمانی می‌توانند هم‌خوانی داشته باشند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به نرده‌های ساده بسیار منطقی و معقول و به‌صرفه می‌باشد و شما می‌توانید از انواع مدل‌های موجود در ساختمان و یا مکان مورد‌نظر خود نیز استفاده کنید.


نرده حفاظ آهنی
 

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن خیلی با حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوت دارد. تزئینات اضافی روی حفاظ های جدید لوکس شکل ظاهری و البته قیمت حفاظ پنجره را تغییر داده است. انواع حفاظ پنجره بصورت متحرک و ثابت ساخته می شود که قابلیت داشتن گل نرده یا گل میخ را دارند.قیمت حفاظ پنجره فرفورژه که زیبایی و امنیت را یکجا راائه می دهد با قیمت نرده آهنی پنجره ساده تفاوت دارد. هر چه ظرافت های ساخت بیشتر باشد، قیمت ها بالاتر می رود. یراق آلات خاص و سفارشی، رنگ آمیزی های اختصاصی یا هر کار اضافی که در طراحی حفاظ پنجره انجام شود، سازه را شکیل تر می کند. این تزئینات سلیقه ای هستند و تنها به درخواست مشتری روی حفاظ استفاده می شوند. به هر حال برای اینکه خانه مثل زندان نشود لازم است تا برخی تزئینات جانبی برای زیباسازی نرده اهنی انجام شود.امروزه معمولا اغلب درب و پنجره های ساختمانی آهنی می باشند، زیرا انواع حفاظ پنجره آهنی را می توان با استفاده از حفاظ های مختلف به خوبی در برابر سارقان ایمن نمود؛ در حالی که معمولا درب و پنجره هایی که از جنس استیل و یا چوب تهیه می شوند، استحکام و مقاومت نمونه های آهنی را ندارند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26261
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید