امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

خرید انواع میز اداری با بهترین قیمت


1401/07/27
کد خبر : 27749
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

یکی از مهمترین نکات هنگام خرید میز، در نظر گفتن استانداردهای لازمه؛ به‌عنوان مثال ارتفاع، ابعاد و سبک طراحی میز باید به‌صورتی باشه که کارمندان در طول روز و هنگام انجام فعالیت‌های اداری دچار دردهای فیزیکی و احساس ناراحتی نشن و کارهای خود را با آرامش انجام بدن.
 خرید انواع میز اداری با بهترین قیمت
شما می‌تونید با کمک مشاوران با تجربه NDK اطلاعات لازم درباره انواع میزها، جنس و کاربرد آنها رو به‌دست بیارید و مناسب‌ترین و کاربردی‌ترین میز رو برای شرکت خودتون خریداری کنید. NDK امکان ارائه مشاوره رایگان رو برای مشتریان فراهم کرده، به این صورت که متخصصان و طراحان ما بعد از تماس شما، به محل مورد نظر اعزام می‌شوند و بدون دریافت هزینه به اندازه‌گیری و کارشناسی محیط می‌پردازن؛ سپس با استفاده از تجربه و دانش خود بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه رو به شما معرفی می‌کنن.

انتخاب صحیح میز اداری

میز اداری مدرن در انواع مختلفی از قبیل کشودار، ساده، ال‌شکل، قفسه‌دار و زاویه‌دار تولید می‌شه و شما باید با توجه به نیازها و نوع فعالیت کارمندان، آنها رو تهیه کنید. اما هنگام خرید میز چه نکاتی رو باید مدنظر قرار داد؟ یکی از نکات مهم در انتخاب میز اداری، در نظر گرفتن استانداردهای ارگونومیه چرا که احساس راحتی و آرامش کارمندان تأثیر مستقیمی روی بازده کاری آنها داره و میزهای ارگونومیک بالاترین سطح آسایش رو برای افراد فراهم می‌کنن.
جنس، ابعاد و ارتفاع میز از جمله عوامل مؤثر دیگر در انتخاب آن هستن؛ میز اداری باید از متریال مرغوب و باکیفیت تهیه شده و دارای پایه‌های قابل تنظیم باشه. امروزه یکی از پرکاربردترین مبلمان، میز اداری فلزی ارگونومیکه که دارای قابلیت تنظیم ارتفاعه و کارمندان با اندام‌های مختلف می‌تونن به راحتی از آن استفاده کنن. توجه داشته باشید که انتخاب درست میز تأثیر مستقیمی در زیبا شدن فضا کار، افزایش میزان رضایتمندی کارمندان و بالا رفتن اعتبار شرکت داره. پیشنهاد ما به شما اینه که برای خرید میز و مبلمان اداری مدرن از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۷۵۳۱ و ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ با تیم طراحی NDK تماس بگیرید تا آنها با استفاده از دانش و تجربه خود، مناسب‌ترین گزینه‌ها رو به شما معرفی کنن. متخصصان ما در NDK با بررسی نوع فعالیت کارمندان، سبک دکوراسیون داخلی شرکت و میزان بودجه شما، می‌تونن شما رو در زمینه خرید میز مناسب و کاربردی راهنمایی کنن.

انواع میز اداری

میزهای اداری در انواع مختلفی از قبیل میز مدیریت، میز کارمندی، میز منشی و میز کنفرانس طراحی و تولید می‌شن و شما می‌تونید با توجه به نوع کاربرد و عملکرد آنها، بهترین گزینه رو برای دفتر کار انتخاب کنید. امروزه برخلاف گذشته جنس میز  از تنوع بسیاری برخورداره و کاربران می‌تونن با توجه به سبک دکوراسیون داخلی دفتر کار، میز مورد نظر خورشون رو از بین میزهای چوبی، پایه فلزی، شیشه‌ای یا میزهای ساخته شده از چوب و فلز یا فلز و شیشه انتخاب کنن.

انواع میز اداری

اگر قصد خرید میز اداری رو دارید اما نمی‌دونید کدام گزینه برای کارمندانتان مناسبه کافیه با کارشناسان NDK تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان، میز و مبلمان مناسب رو خریداری کنید. همچنین شرکت معماری NDK کاتالوگ جامع و کاملی از انواع میزهای اداری تهیه کرده که در آن اطلاعات لازم در مورد انواع میزها و محصولات شرکت درج شده؛ شما می‌تونید بعد از مطالعه این کاتالوگ به‌راحتی در زمینه خرید میز اداری مدیریت و انواع میزهای کارمندی و کنفرانس تصمیم‌گیری کنید.

شرکت معماری NDK

شرکت طراحی و معماری NDK یکی از موفق‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تغییر دکوراسیون، بازسازی اداری و فروش میز و مبلمان اداریه؛ تیم مجرب و حرفه‌ای طراحان و متخصصان ما تا کنون پروژه‌های بسیاری را طراحی و اجرا کرده‌اند و می‌تونن اطلاعات لازم در مورد انتخاب سبک دکوراسیون داخلی و مبلمان استاندارد رو در اختیار شما قرار بدن.
 شرکت معماری NDK
از جمله مزایا همکاری با شرکت NDK اینه که شما می‌تونید کلیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای بازسازی اداری و تغییر دکوراسیون رو از شرکت و بدون واسطه خریداری کنید و با این کار علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌های، امکان خرید میز و مبلمان اداری استاندارد زیر نظر کارشناسان برای شما فراهم می‌شه.

هزینه میز اداری   

عوامل بسیاری از حمله جنس میز، شرکت تولید کننده، ابعاد میز، سبک و متریال به‌کار رفته در ساخت آن در تعیین قیمت میز اداری مؤثر هستن. به‌عنوان مثال یک میز پایه فلزی مدرن و لاکچری قیمت بالاتری نسبت به میزهای ساده داره، به‌همین دلیل شما باید بعد از انتخاب سبک دکوراسیون داخلی برای برآورد هزینه با مشاوران ما در NDK تماس بگیرید و اطلاعات لازم در مورد قیمت انواع میز رو دریافت کنید. علاوه‌براین متخصصان حرفه‌ای NDK می‌تونن شما رو در زمینه خرید میز پایه فلزی یا چوبی راهنمایی کنن و با توجه به سبک مورد علاقه‌تون، بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه رو در اختیارتون بگذارن. برای مشاهده پروژه‌های انجام شده توسط NDK می‌تونید از طریق سایت و صفحه اینستاگرام این شرکت با ما در ارتباط باشید، همچنین برای سفارش انواع میز و مبلمان اداری، سفارش بازسازی محل کار و تغییر دکوراسیون از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۷۵۳۱ و ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ با ما تماس بگیرید.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27749
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید