امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید انواع میز اتو و چرخ خیاطی از فروشگاه رزآلین شاپ


1401/07/27
کد خبر : 26360
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

 شما می‌توانید برای خرید هر مدل میز اتو و چرخ خیاطی به فروشگاه آنلاین رزآلین شاپ به آدرس www.rozalinshop.com مراجعه کنید و انواع مدل‌های میز اتو و میز چرخ خیاطی را مشاهده کرده و مدل مورد نظر خود را به صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

خرید انواع اتو و میز اتو

برخی از میز های اتو ممکن است بدون پایه باشند و مناسب برای افرادی هستند که از اتو زدن در حالت ایستاده خسته هستند. یکی از مزایای میز اتو پایه  دار این است که از دسترسی کودکان به اتو جلوگیری می کند. پایه های  میزهای اتو معمولا باید تاشو باشند و بهتر است که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند. صفحه ی این مدل میزها باید خیلی محکم باشد که با اتو زدن و داغ شدن فرو نرود. صفحه ی اتو بهتر است فلزی باشد تا به راحتی گرمای اتو از آن خارج شود.
میزهای اتو به خاطر قابلیت جابجایی در دو نوع ثابت و متحرک ساخته می شوند. میز اتو ثابت قابلیت جابجایی ندارد. این نوع میز ها معمولا فضای زیادی اشغال می کند و قابلیت جمع شدن ندارند. میز اتوی ثابت معمولا دارای کشو و کابینت هستند. میز اتو متحرک یا قابلیت جابجایی دارد یا در جایی نصب می شود و قابلیت تا شدن دارد. میز اتوهای نصب شده را معمولا درون کمد، کابینت، فرورفتگی های درون ساختمان و یا پشت در نصب می کنند. این نوع میز متحرک به راحتی باز می شود و مجددا جمع می شود.
شما می‌توانید انواع اتو و میز اتو را در مدل‌های بسیار متنوع، با کیفیت بسیار بالا و همچنین با قیمتی مقرون‌به‌صرفه از فروشگاه آنلاین رزآلین شاپ خریداری کنید.

خرید انواع میز چرخ خیاطی

 میز چرخ خیاطی


مدل میز چرخ خیاطی یکی از دغدغه های خیاطان است.  مدل میز چرخ خیاطی می تواند دقیقا مناسب با میزان فضایی باشد که شما در اختیار دارید. گاهی اگر مدل های موجود در بازار با میزان فضای کوچک شما هماهنگ نباشد می توانید درخواست ساخت میز دلخواه خود را بدهید. همچنین، شما با سفارش ساخت میز، می توانید ابعاد و ارتفاع دلخواه خود را مشخص کنید تا یک میز منحصر به فرد برای شما ساخته شود. میز چرخ خیاطی مناسب انواع چرخ خیاطی نیست. یعنی ممکن است چرخ خیاطی شما روی هر میزی به راحتی قرار نگیرد. معمولا هر مدل میزی مناسب یک برند چرخ خیاطی است. بنابراین، اگر قصد خرید میز خیاطی دارید، ابتدا از مدل چرخ خیاطی خود مطمئن شوید. معمولا جاهایی که برند های چرخ خیاطی را خریداری می کنید، میز مناسب با همان برند را به شما معرفی می کنند. میز چرخ خیاطی صنعتی معمولا کیفیت و قیمت بیشتری نسبت به مدل های خانگی دارد.
چرخ خیاطی یکی از وسایل مورد نظر خانم ها در هر منزلی است. چرخ خیاطی انواع مختلفی دارد که شامل چرخ خیاطی خانگی، صنعتی، مسافرتی می باشد. چرخ خیاطی مسافرتی بسیار کوچک است و تنها یک ردیف برای دوخت لباس دارد. شما می توانید این نوع چرخ خیاطی را با خود به مسافرت ببرید. چرخ خیاطی خانگی چندین ردیف دوخت دارد و شما به راحتی اگر حرفه ایی باشید می توانید در منزل یک لباس کامل را بدوزید. از سوی دیگر، چرخ خیاطی صنعتی بسیار پیشرفته  و حرفه ایی است. چرخ خیاطی صنعتی مناسب دوخت انواع لباس و پارچه با انواع ضخامت است. چرخ خیاطی صنعتی معمولا بخاطر داشتن انواع ردیف دوخت مناسب انواع تولیدی ها و شرکت ها هستند. دو نوع چرخ خیاطی دیگر وجود دارد که معروف به چرخ خیاطی سر دوز و میان دوز هستند. از چرخ سر دوز برای پولک دوزی و مروارید دوزی نیز استفاده می شود.  چرخ میان دوزی مناسب دوخت میانی لباس است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26360
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید