امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید انواع عینک اورجینال از سایت چلسی


1401/07/27
کد خبر : 26051
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر
عینک آفتابی به‌عنوان اکسسوری، نقشی اساسی در محافظت از چشم‌ها در مقابل اشعه‌های‌ خیره‌ کننده خورشید دارد. اما مسئله اصلی اینجاست که انواع عینک‌های آفتابی موجود در بازار همگی دارای کیفیت مناسبی نیستند. جنس عدسی و دیگر متریال بکار رفته برای ساخت عینک آفتابی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سَبُکی، راحتی و از همه مهم‌تر کارایی عینک آفتابی زنانه و مردانه به‌این‌مفهوم ‌که عدسی عینک از چند لایه تشکیل شده و کدام‌ یک از فرکانس‌های نور را می‌تواند عبور دهد یا منعکس کند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در‌ حال‌ حاضر برندهای مختلفی در حال طراحی و تولید انواع عینک‌های آفتابی و طبی هستند. تنوع محصولات آنقدر زیاد است که شاید انتخاب یک عینک آفتابی مناسب، کار دشواری باشد. با‌ این‌ تفاسیر آیا شما همواره می‌‌دانید که باید از کدام فروشگاه عینک آفتابی خریداری کنید؟ آیا می‌دانید کدام‌ یک از عینک‌های آفتابی برای فرم‌ صورت شما مناسب‌تر هستند؟ قیمت بالای یک عینک آفتابی به‌مفهوم کیفیت بالای آن است؟ یا اینکه نه، یک عینک آفتابی با قیمت پایین‌تر هم می‌تواند همان کارایی را داشته باشد؟

موارد مهم در خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه

غیر از قیمت که عامل مهمی در انتخاب یک محصول است، برای خرید عینک آفتابی مردانه یا زنانه باید معیارهای دیگری را نیز در نظر داشته باشیم که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. باید برای سوالات زیر پاسخ درستی پیدا کنید.

  • عدسی عینک آفتابی مورد نظر از چند لایه تشکیل شده است؟
  • آیا برای ساخت عدسی از فیلتر پلاریزه که می‌تواند نور شدید خورشید را منعکس کند، استفاده شده است؟
  • آیا لایه فتوکرامیک با ترکیب شیمیایی نقره در واکنش با نور هالوژن منجر به تیرگی عدسی در محیط‌های روشن و براق‌شدن آن در محیط‌های کم نور می‌شود؟
  • آیا روی سطح عدسی از لایه ضدخش استفاده شده است؟
  • آیا عدسی بکار رفته لایه جذب‌کننده اشعه‌های ماورای‌بنفش را دارد؟

این‌ها مواردی هستند که در زمان خرید عینک آفتابی باید آن‌ها توجه کنید. غیر از این موارد، به نظر شما چه تفاوتی میان عینک آفتابی زنانه و مردانه وجود دارد؟

عینک شوپارد زنانه

تفاوت میان عینک آفتابی زنانه و مردانه

بسیاری از نمونه کارهای موجود در بازار قابل استفاده بین خانم‌ها و آقایان هستند. به‌ این‌ مفهوم‌ که عینک آفتابی یا طبی موردنظر اسپرت بوده، بنابراین خانم‌ها و آقایان می‌توانند آن را بپوشند. اما اگر کمی به نوع طراحی و استفاده از تزیینات استفاده شده در ساخت فریم دقت کنید، متوجه تفاوت‌های بسیار نامحسوسی می‌شوید که در واقع تفاوت میان عینک آفتابی و مردانه و زنانه هستند. در نظر داشته باشید که در هر حالت عدسی در هر دو عینک مشترک بوده و تفاوتی نخواهد داشت. عینک‌های آفتابی زنانه همواره دارای طراحی‌های ظریف، تزئینات هنری، نقش‌و‌نگار و رنگ‌های شاد هستند. اما در مقابل، عینک‌های آفتابی مردانه دارای خطوط صاف و تزیینات به مراتب کمتری خواهند بود. یکی از بارزترین تفاوت‌های میان عینک‌های آفتابی زنانه و مردانه، اندازه فریم است. چون خانم‌ها مایل هستند صورتشان ظریف و کوچک دیده شود، بنابراین عینک‌های آفتابی زنانه معمولاً بزرگ و پهن طراحی می‌شوند. از طرفی استفاده از خطوط گرد و منحنی‌های هنرمندانه و ظریف در طراحی فریم و دسته‌ها خود نشان دیگری از تفاوت میان عینک‌های آفتابی زنانه و مردانه است. اما همان‌طور که اشاره کردیم بعضی از عینک‌های آفتابی UNISEX هستند، به‌ این‌ مفهوم‌ که توسط خانم‌ها و آقایان قابل استفاده خواهند بود.

قیمت عینک آفتابی زنانه و مردانه

قیمت عینک آفتابی مردانه و زنانه عامل مهمی در انتخاب یک برند یا مدل است. برخی از برندها شهرت بالایی دارند و قاعدتاً بخشی از قیمت محصول، وام‌ گرفته از نام برند است. بنابراین دراین‌ شرایط قیمت عینک آفتابی زنانه و مردانه آن برند ممکن است بیشتر از کارهای دیگر باشد. در این شرایط بررسی یک فروشگاه اینترنتی عینک طبی و آفتابی می‌تواند به شما در انتخاب یک کار فوق‌العاده با قیمتی مناسب کمک کند.

عینک ری بن مردانه

یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی عینک طبی و آفتابی که خرید اینترنتی عینک آفتابی را برای شما بسیار ساده کرده است، برند چلسی است. یک فروشگاه اینترنتی عینک که تقریباً اکثر برندها و مدل‌های روز را ارائه می‌دهد و قیمت مناسب‌تری در مقایسه با رقبای خود دارد که همین‌امر باعث شده تا در این زمینه موفق‌تر عمل کند. فروشگاه اینترنتی عینک چلسی chelseaoptic.com فیلد‌های کاملاً متفاوتی برای عینک طبی و آفتابی دارد، از طرفی یک بخش جداگانه را کاملاً به برندها اختصاص داده تا اگر به‌دنبال برند خاصی هستید به‌راحتی بتوانید آن را پیدا کنید. با ورود به صفحاتی چون عینک طبی و آفتابی زنانه، عینک آفتابی و طبی مردانه و پُرفروش‌ترین‌های عینک آفتابی، در زمان صرفه‌جویی می‌کنید.

از جمله معتبرترین برندهایی که فروشگاه اینترنتی عینک طبی و آفتابی چلسی ارائه می‌دهد می‌توان به برندهای FENDI ، BOTTEGA VENETA، VONN، BOLON، BRENDEL، BURBERRY، BVLGARI ،CELINE PARIS، CHANEL،Chloe، Chopard، COURREGES، Dior، DITA، D&G، EMPORIO ARMANI، Ermenegildo Zegna، ESCHENBACH، FASHIONTV، Ferrari، GENTLE MONSTER، GIORGIO ARMANI، HUMPHREY’S، JIMMY CHOO، JUDITH LEIBER، PARIS، LINDA FARROW، Marco، MINI، MIU MIU، MOLSION، MONT BLANC، MYKITA، OAKLEY، PERSOL، PORSCHE DESIGN، PRADA، Ray. Ban، Roberto Cavalli، ROY ROBSON، Sama و SOSPIRI اشاره کرد.

با توجه به چنین وسعتی از حق انتخاب که برای خرید اینترنتی عینک آفتابی دارید، قاعدتاً می‌توانید یک نمونه کار زیبا، متناسب ‌با فرم‌صورت و بودجه خود را از سایت چلسی خریداری کنید. اهمیت استفاده از عینک آفتابی مناسب زمانی مشخص می‌شود که در مقابل نور شدید خورشید قرار می‌گیرید، در‌این‌شرایط عینک آفتابی اصل و اوریجینال می‌تواند از چشمان شما در مقابل اشعه‌های‌خیره‌کننده و مضر خورشید محافظت کند. پس بهترین انتخاب را برای یکی از مهم‌ترین اعضای صورت خود یعنی چشم‌ها داشته باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26051
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید