امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید اقساط گوشی با کم ترین سود


1401/07/27
کد خبر : 26404
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

خرید گوشی اقساطی  رده بالا از این جهت به صرفه است که این نوع دستگاه ها با گذشت زمان، دیرتر کند می شوند و همچنین از مموری کارت هایی با حافظه بیشتری پشتیبانی می کنند.
 خرید اقساط گوشی
به دلیل قیمت بالایی که این نوع تلفن های هوشمند دارند، انتخاب فروشگاهی که امکان خرید اقساطی موبایل در ان وجود دارد، مهم است. از این رو  بسیاری از مراکز فروش موبایل،  اقدام به فروش گوشی اقساطی میکنند

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی موبایل چیست؟

مدارک مورد نیاز برای خرید گوشی اقساطی یکی از دغدغه های اصلی افراد است. خیلی از مراکز برای خرید گوشی اقساطی مدارک بسیار زیادی را از شما درخواست میکنند که چندان جالب نیست. اما  برای خرید گوشی اقساطی چک یا سفته کفایت میکند و در ابتدا فقط لازم است، حدود 25 درصد از کل قیمت گوشی را پرداخت کنید.
البته این شرایط برای هر فروشگاه متفاوت است.

مدت زمان اقساط

برای خیلی از مردم سوال است که در چه مدت می توان هزینه خرید اقساطی موبایل را پرداخت کرد؟
در بیش تر مواقع خرید گوشی اقساطی زمان بازپرداخت اقساط ۱۲ ماه یا ۲۴ ماه می باشد که خریدار باتوجه به نیاز خود می تواند مدت زمان باز پرداخت را مشخص کند.
البته دقت داشته باشید هر چه مدت زمان بازپرداخت طولانی تر شود سود ناشی از آن بیشتر نیز خواهد شد. پس بهتر است مدت زمان بازپرداخت خیلی طولانی نباشد.
 خرید اقساط گوشی

محاسبه نرخ سود

 مهم ترین عاملی که در خرید اقساطی موبایل باید به آن توجه کنیم نرخ سود است که بر اساس مدت زمان باز پرداخت تعیین میشود.
نرخ سود حاصل از خرید اقساطی گوشی برای مدت زمان های باز پرداخت متفاوت فرق دارد و اغلب این سودها بسیار ناچیز هستند و با پرداخت اقساط در چند ماه میتوانید یک گوشی بسیار قوی داشته باشید.

مدت زمان انجام مراحل اداری

 مدت زمان انجام کار های اداری خرید گوشی اقساطی معمولا 7 روز طول میکشد و ارسال کالا نیز 2 روز زمان بر است که با توجه به انجام مراحل اداری به شدت زمان مناسبی میباشد.

انتخاب گوشی اقساطی مناسب

یکی از سوالات بعد از انتخاب روش خرید گوشی اقساطی، انتخاب نوع موبایل مناسب برای خرید است. بهتر است گوشی اقساطی که انتخاب میکنید کیفیت بالایی داشته باشد که بعد از سال ها کیفیت خود را از دست ندهد.
مهم ترین بخش انتخاب، قدرت گوشی است. چرا که بعد از گذشت چند سال با بیشتر شدن حجم فایل ها، به مموری کارت هایی با حافظه بسیار بالا نیازدارید. در حالی که گوشی های میان رده در آن زمان از مموری کارت  پشتیبانی نمی کنند.
جمع بندی
یکی دیگر از معیار های مهم در انتخاب خرید اقساطی موبایل، مشخصات فنی است که مهم ترین پردازنده قوی است. چرا که بعد از مدتی پردازنده های گوشی های میان رده ضعیف شده و این کاهش سرعت، باعث هنگ کردن مداوم می شود. پس خرید یک گوشی با کیفیت مناسب و اقتصادی به شما کمک میکند تا چندبار هزینه نکنید.
اگر قصد خرید اقساطی موبایل دارید مراکز زیادی با شرایط مختلف این کار را انجام میدهند یکی از این مراکزی که شرایط ویژه ای برای مشتریان خود در نظر گرفته لوتوس است که شرایط بسیار مناسب و سودهای بسیار کمی را برای خرید اقساطی موبایل و دیگر کالاهای دیجیتال در نظر گرفته است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26404
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید