امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید اقساطی فرش از فروشگاه اینترنتی فرش مرداس


1401/07/27
کد خبر : 26325
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

یکی از این آنلاین شاپ‌های معتبر در زمینه خرید فرش، فروشگاه اینترنتی فرش مرداس می باشد که حدود 1 دهه از فعالیت آن می‌گذرد و با هدف جلب رضایت خریداران با ارائه فروش اقساطی در حال فعالیت است.
انواع فرش‌ ماشینی مانند فرش کلاسیک ، فرش کودک ، فرش مراکشی و ... در مرداس قابل خرید می‌باشد. از دیگر مزیت‌های فرش مرداس می‌توان به تضمین قیمت، تضمین کیفیت، فروش اقساطی و امکان خرید حضوری اشاره کرد.

شرایط خرید اقساطی فرش از مرداس

1.    پرداخت ۲۰٪ از مبلغ کل فاکتور به عنوان پیش پرداخت
2.     باقیمانده فاکتور بر اساس میزان خرید در اقساط ۶ ماهه، ۹ ماهه،۱۲ ماهه و ۱۵ ماهه تنظیم میشود که هر ۳ ماه در یک فقره چک پرداخت می‌کنید
3.     در نظر داشته باشید که قبل از بارگیری فرش توسط چارسوق باید تصیر چک خود جهت استعلام، برای ما ارسال کرده باشید.
فراموش نکنید که کمترین میزان سود و فقط کارمزد ماهیانه ۱درصد برای خرید اقساطی فرش از مرداس در نظر گرفته شده است.

مزایای خرید از فروشگاه فرش مرداس

1. شرایط فروش اقساطی برای همه شهرستان‌ها امکان پذیر بوده و ارسال فرش تا درب منزل شما رایگان است.
2. مرداس اولین فروشگاه اینترنتی فرش است که بدون درخواست ضامن و فقط با دریافت چک از شما، امکان خرید اقساطی را فراهم کرده است.
3. بیش از 5 هزار محصول متنوع داخل سایت وجود دارد.
4. امکان ارائه بهترین کیفیت با نازل‌ترین قیمت

انواع فرش‌های فروشگاه مرداس

 
تنوع فرش ماشینی در فروشگاه اینترنتی فرش مرداس بسیار بالا است و شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که بهترین و جدیدترین فرش‌ها در این فروشگاه به فروش می‌رسند. از جمله فرش‌های مرداس می‌توان به نمونه‌هایی چون فرش ترک ، فرش مراکشی ، فرش شگی ، فرش شنل ، فرش مدرن و فانتزی ، فرش کودک و نوجوان ، فرش‌ آشپزخانه ، گبه ، فرش‌های 700 و 1000 و 1200 و 1500 شانه ، چرم و پوست ، چهل تکه ، وینتیج و کناره اشاره کرد که هر یک از اینها دارای تنوع رنگی بالایی بوده و برای همین به سادگی می‌توانید فرش دلخواهتان را یافته و خریداری نمایید.
فروشگاه فرش مرداس در سال 1400 اولین نمایشگاه حضوری خود را در تهران افتتاح نمود که شما عزیزان می‌توانید جهت مشاهده فرش‌های این فروشگاه به آدرس تهران، دریاچه چیتگر، میدان موج، خیابان امیری صفت، مجتمع تجاری پارامیس، طبقه منفی یک، واحد C51 مراجعه نمایید و از کیفیت فرش‌های این فروشگاه اطمینان حاصل فرمایید.

قوانین خرید از فروشگاه فرش مرداس

•    محصولات شرکت مرداس فقط در صورت وجود مشکل ظاهری اعم از: پارگی، شکاف، خرابی، تغییر رنگ بسیار زیاد یا مغایرت محصول با سفارش درخواستی شما، پس گرفته خواهد شد.
•    در صورتی که خرید اینترنتی از این فروشگاه را انتخاب کردید، باید در نظر داشته باشید که برای تمامی محصولات اختلاف ۵ الی ۱۰ درصدی تغییر رنگ به دلیل انعکاس نور در تصاویر هنگام تحویل مشمول مرجوعی نمی‌شود.
•    در صورت انصراف از خرید پس از ارسال کالا، 50 درصد از قیمت کالا به عنوان ضرر و زیان کنسلی کسر خواهد شد.
•    مدت زمان ارسال به سراسر ایران در صورت موجود بودن کالا، بین ۳ الی ۷ روز کاری می‌باشد و در صورت عدم موجودی محصول، بین 10 الی 20 روز زمان بافت محصول بوده که به مدت زمان ارسال اضافه می‌گردد.
•    مشتری ملزم است که در هنگام ثبت سفارش به صورت آنلاین کلیه موارد اعم از رنگ، ابعاد و متراژ فرش، تراکم و شانه فرش، طرح فرش را با دقت انتخاب نماید زیرا بعد از ثبت فاکتور مسئولیت سفارش به عهده خریدار می‌باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26325
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید