امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

خرید اقساطی جهیزیه با بهترین قیمت لوازم خانگی بدون ضامن


1401/07/27
کد خبر : 28694
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

فروش اقساطی چیست

خرید اقساطی لوازم خانگی یکی از راه کارهایی است که امروزه بسیاری از خانواده‌ها و تازه عروسان برای تهیه لوازم مورد نیاز خود از آن استفاده می‌کنند.


 kharid ghesti jahizie


 در سال‌های اخیر افزایش قیمت اجناس و کالاها سبب شده است تا قدرت خرید بسیاری از مردم پایین بیاید برای مثال اگر قیمت محصولات اسنوا در سال 99 را با سال جاری مقایسه کنیم بی‌شک متوجه این موضوع می‌شویم که قیمت‌های محصولات این برند بالاتر رفته و همین مسئله سبب شده است تا خانواده‌ها بیشتر از گذشته به دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی باشند.
فروش اقساطی چیست؟ حتما برای شما بارها پیش آمده است که به خرید کالایی احتیاج داشته‌اید ولی بودجه کافی جهت پرداخت بهای آن کالا را نداشته‌اید در این شرایط به جای خرید نقدی یکی از بهترین راهکارها برای شما، خرید قسطی است. در این روش خرید، دیگر نیازی نیست که تمام وجه کالا را یکجا پرداخت کنید بلکه بخشی از بهای کالا را که به آن پیش پرداخت می‌گویند به فروشنده پرداخته و مابقی وجه کالا را در قسط‌های مشخص شده و در ماه‌های آتی پرداخت می‌کنید. البته برخی از فروشگاه لوازم خانگی و مکان‌ها کالاها را به صورت از دم قسط به مشتریان عرضه می‌کنند که در این صورت نیازی به پرداخت مبلغ اولیه یا همان پیش پرداخت نیست.
برای خرید لوازم خانگی اقساطی در کرمانشاه، خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان، خرید لوازم خانگی اقساطی در مشهد، خرید لوازم خانگی اقساطی تبریز، رشت، کرج و ... می‌توانید به صورت حضوری به مکان‌های فعال در این زمینه مراجعه کنید. البته تعداد زیادی پیچ و کانال لوازم خانگی قسطی در شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر چون سل (sell.ir) در بستر اینترنت وجود دارند که شرایطی را مهیا کردند تا مردم بتوانند به راحتی و بدون نیاز به صرف هزینه، زمان و انرژی اضافی با استفاده از گوشی و کامپیوتر متصل به اینترنت خرید اقساطی لوازم خانگی مورد نیاز خود را انجام دهند.

شرایط خرید قسطی

برای خرید لوازم خانگی اقساطی لازم است که مشتری شرایطی را فراهم کند. شرایط خرید قسطی در فروشگاه‌‌های مختلف یکی نیست ولی به صورت کلی شامل موارد زیر می‌شود:

1-  پرداخت مبلغ اولیه یا پیش پرداخت

اکثر فروشگاه‌های لوازم خانگی بخشی از بهای کالا را در زمان خرید از مشتریان دریافت می‌کنند.

2- دریافت چک یا سفته

فروشندگان به ازای فروش لوازم خانگی قسطی و تسهیلاتی که ارائه می‌دهند از مشتریان می‌خواهند تا چک و یا سفته ارائه دهند تا اگر پرداخت اقساط را به موقع انجام ندادند بتوانند از طریق چک و سفته دریافت شده به صورت قانونی اقدام کنند.

3- معرفی ضامن یا اعتبار مالی

برخی از فروشگاه‌ها برای خرید اجناسی که قیمت بالا و سنگینی دارند از مشتری می‌خواهند تا یک یا دو ضامن معتبر جهت تضمین پرداخت اقساط معرفی کند.


 kharid ghesti jahizie

فروش اقساطی جهیزیه

بالا رفتن قیمت کالاها و محصولات لوازم خانگی برای زوج‌های جوانی که قصد شروع زندگی خود را دارند مشکلاتی را فراهم کرده است. اگر شما هم تازه عروس هستید و توان خرید نقدی و یک جا جهیزیه را ندارید بهتر است به جای قرض گرفتن پول از آشنایان و یا گرفتن وام از بانک‌ها به مکان‌های فروش اقساطی جهیزیه مراجعه کنید.
فروشگاه اینترنتی سل یکی از مکان‌های معتبر در بستر اینترنت است که تنوع بالایی از انواع محصولات لوازم خانگی از برندهای داخلی و خارجی را با تضمین کیفیت به صورت قسطی به فروش می‌رساند بنابراین به جای مراجعه به مکان‌های فروش اقساطی جهیزیه در کرج، فروش جهیزیه اقساطی در مشهد، فروش جهیزیه اقساطی اصفهان و سایر نقاط کشور در هرجای ایران که هستید در هر زمان از شبانه روز به فروشگاه آنلاین سل متصل شده و خرید قسطی لوازم خانگی مورد نظر خود را بدون دردسر و تنها با چند کلیک ساده به سرعت انجام دهید.
با توجه به اینکه قیمت ماشین لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون، یخچال فریزر از برندهای خارجی چون ال‌جی، بوش، سامسونگ و... از برندهای ایرانی بالاتر است بنابراین به تازه عروسان عزیز توصیه می‌کنیم که چشم تو هم چشمی را کنار بگذارند و تنها به سراغ خرید از برندهای سرشناس و خارجی نروند.
شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی بسیاری از جمله اسنوا در ایران هستند که محصولات بسیار باکیفیتی را تولید می‌کنند که متاسفانه بسیاری از افراد با محصولات این برند آشنایی ندارند و نمی‌دانند که کارخانه اسنوا کجاست. کارخانه اسنوا در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان قرار دارد. محصولات بسیار متنوعی چون لباسشویی، تلویزیون، یخچال فریزر و ... با طراحی ظاهری زیبا و کیفیت ساخت قابل قبول از سوی کارخانه اسنوا اصفهان به بازار فروش عرضه می‌شود. برای آشنایی بهتر با مشخصات محصولات این برند می‌توانید به سایت رسمی اسنوا مراجعه کنید و کاتالوگ محصولات اسنوا را دانلود کنید و همچنین آدرس نمایندگی فروش اسنوا در تهران و محل زندگی خود را بیابید.
محصولات اسنوا از محصولات پر فروش در بازار ایران تلقی می‌شوند از این رو فروشگاه‌های بسیاری در زمینه فروش اقساطی اسنوا در همدان، فروش اقساطی اسنوا در اصفهان، رشت و دیگر نقاط کشور فعالیت دارند و فروشگاه اینترنتی سل نیز یکی از این مکان‌ها است.
اگر قصد خرید اقساطی اسنوا بازنشستگان، خرید جهیزیه اقساطی اسنوا، خرید ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی، خرید یخچال فریزر اسنوا اقساطی، خرید تلویزیون اسنوا قسطی و دیگر محصولات این برند را دارید بهتر است به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید. تنوع بالایی از محصولات این برند را همراه با مشخصات و ویژگی‌های فنی آنها مشاهده کنید و خرید قسطی کالا مورد نظر خود را انجام داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.


 kharid ghesti jahizie

نحوه فروش اقساطی

فروشگاه‌های بسیاری در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره و یا با بهره فعالیت دارند ولی بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که شرایط و نحوه فروش اقساطی آن متنوع بوده و با شرایط شما همخوانی داشته باشد.
فروشگاه اینترنتی سل یکی از مکان‌هایی است که جهت اطلاع از قیمت ماشین ظرفشویی، قیمت انواع لوازم خانگی و یا خرید یخچال اقساطی، خرید تلویزیون اقساطی، خرید اجاق قسطی و دیگر لوازم خانگی روش‌های متنوعی را در نظر گرفته است که شامل خرید اقساطی با چک، بدون چک، با فیش حقوقی و غیره می‌شود در نتیجه شما می‌توانید بهترین روش که متناسب با شرایط‌تان است را انتخاب کنید.

لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی

اگر برای خرید لوازم خانگی شرایط ارائه سفته و چک و یا معرفی ضامن را ندارید ولی در عوض فیش حقوقی دارید بهتر است که به سراغ لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی بروید و خرید اقساطی لوازم خانگی دوو، اسنوا، جی پلاس، پارس خزر و ... را با فیش حقوقی خود از فروشگاه سل انجام دهید.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروشگاه اینترنتی سل با فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن شرایطی را ایجاد کرده است تا آن دسته از افرادی که ضامن معتبر جهت خرید قسطی برای معرفی ندارند بتوانند خرید اقساطی لوازم خانگی مورد نظر خود را بدون نیاز به معرفی ضامن انجام دهند.

لوازم خانگی اقساطی بدون چک

اکثر فروشگاه‌ها برای ضمانت از مشتریان چک دریافت می‌کنند که تمامی افراد دارای دسته چک نیستند و یا اینکه نمی‌توانند یک چک معتبر تهیه کنند. فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش لوازم خانگی اقساطی بدون چک نیز فعالیت دارد بنابراین اگر دسته چک ندارید نیازی نیست که به مکان‌های فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک در شیراز، کرج، کرمانشاه و دیگر نقاط کشور مراجعه کنید و زمان و انرژی خود را هدر دهید.

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان همانطور که از نامش پیداست انتخاب مناسبی برای بازنشستگان عزیز کشور می‌باشد. فروشگاه اینترنتی سل خرید اقساطی طیف گسترده‌ای از انواع محصولات لوازم خانگی از برندهای داخلی و خارجی را متناسب با شرایط بازنشستگان عزیز قرار داده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه و شرایط فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان و دیگر برندها کافی است با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی سل تماس بگیرید.

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک

اگر دسته چک داشته و تمایل دارید که از آن برای ضمانت اعتبار خرید اقساطی لوازم خانگی استفاده کنید فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید اقساطی لوازم خانگی با چک را برای شما مهیا کرده است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28694
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید