امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

خرید ارز دیجیتال در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ارزکت


1401/07/27
کد خبر : 27885
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

اگر قصد فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را داشته باشید، برای خرید ارز دیجیتال باید از صرافی ها استفاده کنید. پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال قدم اول برای حضور و فعالیت در بازار کریپتوکارنسی است. صرافی آنلاین ارز دیجیتال ارزکت به شما کمک می کند با کمترین کارمزد و سریع ترین و ایمن ترین حالت بتوانید به خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال بپردازید. همان طور که برای خرید و معامله طلا، به طلا فروشی می رویم، برای معامله ارزهای دیجیتالی نیز باید به صرافی های دیجیتال مراجعه کنیم و چون فعالیت های ما به صورت دیجیتالی است، نیازی به حضور فیزیکی ما نیست. صرافی آنلاین ارز دیجیتال به ما کمک می کند بدون رفت و آمد در مسیر، بتوانیم در سریع ترین و راحت ترین حالت ممکن نسبت به هولد یا ترید در بازار ارز دیجیتال و معامله اقدام کنیم.


خرید ارز دیجیتال در صرافی

معرفی صرافی آنلاین ارز دیجیتال

صرافی های انلاین ارز دیجیتال مثل صرافی ارز دیجیتال ارزکت، محلی هستند که می توانید در آن ها ارزهای دیجیتال خریداری کنید یا برای فروش و معامله آن ها اقدام کنید. همچنین شما می توانید به راحتی با پرداخت پول به صورت ریالی یا دلاری، خرید ارز دیجیتال دلخواه را داشته باشید و هر زمان که نیاز داشتید آن را بفروشید . ارزکت با فراهم کردن تعداد زیادی جفت ارز توانسته خدمات زیادی را برای تبادل ارزها برای کاربران ایجاد کند. مثلا شما می توانید به راحتی بیت کوین های خود را به اتریوم و یا ارز دیگری مثل بایننس کوین تبدیل کنید و بالعکس. یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال معتبر هم وب سایت و هم یک اپلیکیشن موبایل مناسب با رابط کاربری ساده دارد تا همه بتوانند به راحتی از آن صرافی استفاده کنند.

ویژگی های صرافی آنلاین ارز دیجیتال

یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال باید بتواند در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیاز کاربران خود باشد و پشتیبانی قوی داشته باشد تا اعتبار بالایی را نسبت به رقبا برای خود کسب کند. میزان کارمزد هر صرافی می تواند یکی از مواردی باشد که مورد توجه افراد قرار می گیرد. هر صرافی با توجه به سیستمی که دارد مبلغی از معامله دیجیتال را به عنوان کارمزد از هر تراکنش کسر می کند و هر چه قدر میزان کارمزد یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال کمتر باشد، می تواند توجه تعداد بیشتری از فعالان دنیای دیجیتال را به دست آورد.
صرافی که بتواند از تعداد بیشتری ارز دیجیتال پشتیبانی کند و برای خرید ارز دیجیتال دست کاربر باز باشد، می تواند در جایگاه بهتری قرار بگیرد. سرعت و امنیت بالا هر دو در کنار دیگر ویژگی ها می توانند یکی از فاکتورها و ویژگی های مهم صرافی ارز دیجیتال باشد. ارزکت به عنوان یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال این قابلیت را فراهم کرده است که در یک محیط ایمن و کاربرپسند، افراد بتوانند با پرداخت کمترین میزان کارمزد نسبت به خرید ارز دیجیتال و معامله آن اقدام کنند.

هولد یا ترید در بازار ارز دیجیتال

یکی از سوال های پرتکراری که افراد مشتاق به حضور در بازار ارزهای دیجیتال می پرسند این است که آیا به صورت روزانه هولد یا ترید کنند؟ حتی ممکن است در مواقعی بدون آگاهی از روند هولد کردن، اقدام به ترید کرده باشند و برعکس. اگر فردی بخواهد ترید انجام دهد، در ابتدا باید به طور کامل با بازار ارزهای دیجیتال آشنا باشد و سپس به صورت روزانه ترید انجام دهد. ترید یعنی فرد هر روز اقدام به فروش یا خرید ارز دیجیتال کند و از این طریق سود به دست آورد.
در مقابل، هولد یا هادل کردن به این معناست که ارز دیجیتالی را خریده باشید و آن را به صورت طولانی مدت نگهداری کنید و با آن هیچ معامله ای انجام ندهید. اینکه کدام روش هولد یا ترید برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال مناسب تر است، بستگی به استراتژی و آشنایی شما با دنیای گسترده کریپتوکارنسی دارد.
شما می توانید با مشاوران صرافی ارزکت در تماس باشید تا آن ها با توجه به هدف شما از فعالیت در بازار کریپتو، به شما توصیه کنند تا هولد یا ترید انجام دهید. در هر صورت شما چه بخواهید هادل کنید چه بخواهید ترید روزانه داشته باشید، نیاز دارید تا در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال معتبر این کار را انجام دهید و با خیالی آسوده نسبت به خرید ارز دیجیتال و یا فروش آن اقدام کنید.


 خرید ارز دیجیتال در صرافی

آشنایی با انواع صرافی آنلاین ارز دیجیتال

به صورت کلی در حال حاضر دو نوع صرافی در حال فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال هستند.
1.    صرافی متمرکز
2.    صرافی های غیرمتمرکز
صرافی های متمرکز به این صورت کار می کنند که یک سیستم مرکزی یا یک شخص کل معاملات را کنترل و آن ها را تایید می کند. در این حالت افراد برای فعالیت درآن صرافی آنلاین ارز دیجیتال به طور کامل به این سیستم اعتماد دارند و معاملات ارزی خود را در آن انجام می دهند. در اصل صرافی های متمرکز مثل صرافی های ارزی هستند که با بانک ها فعالیت می کنند و تحت کنترل بانک مرکزی هستند.
صرافی غیرمتمرکز کاملا به صورت برعکس از صرافی های متمرکز فعالیت می کنند. این صرافی ها توسط هیچ ارگان یا فردی اداره نمی شوند و کاربران مستقیما با یکدیگر در ارتباط هستند. در اصل صرافی آنلاین ارز دیجیتال غیرمتمرکز به صورت P2P یا همتا به همتا کار می کند. وقتی کسی بخواهد ارز دیجیتال خود را توسط این صرافی ها بفروشد، کافی است که کیف پول خود را به این صرافی وصل کند و دیگر لازم نیست تا مبلغ فروش ارز را به حساب صرافی انتقال داد.

مفهوم جفت ارز در صرافی آنلاین ارز دیجیتال

در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال مفهومی به عنوان جفت ارز وجود دارد. معامله جفت ارز دیجیتال نوعی از معامله در بازارهای کریپتو است که در آن همزمان با اینکه یک رمز ارز را به فروش می رسانید، اقدام به خرید یک ارز دیجیتال دیگر می کنید. مثلا شما مقداری از تتر خود را می فروشید و همزمان مقداری بیت کوین، معادل تتر خود می خرید. صرافی آنلاین ارز دیجیتال ارزکت (https://arzket.com)، جفت ارزهای زیادی را پشتیبانی می کند و این امکان برای افراد وجود دارد که معاملات ارزی خود را در آن با کمترین میزان کارمزد و بالاترین امنیت انجام دهند.

ّ

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27885
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید