امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خرید آهن آلات ساختمانی آنلاین از ایرونید


1401/07/27
کد خبر : 28226
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

ایرونید با سابقه درخشان خود مفتخر است متریال مد نظر شما را با بالاتری کیفیت و با قیمت روز در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهد. شما می توانید خرید خود را در صورت تمایل به صورت حضوری نیز از مجموعه ایرونید انجام دهید.

ایرونید چه مصالحی را می فروشد؟

برای شروع  پروژه های ساختمانی، مواد بسیار متنوع و گوناگونی نیاز خواهید داشت. تمامی این مواد را می توانید از مجموعه ما خرید کنید. اما در بین محصولاتی که عرضه شده است برخی از پر فروش ترین آن ها شامل موارد زیر می باشد.

نبشی مناسب و تضمین جذابیت سازه

فروش نبشی با قیمت ارزان. این محصول ورقی از جنس پروفیل می باشد که از دو ضلع عمود بر هم ساخته شده و بخش مقطعی ان نیز به صورت عمود و نود درجه است. در دو نوع منفرد و مرکب ساخته می شود. هر یک از ان ها را بسته به نیاز خود می توانید انتخاب کنید. استفاده به صورت  ترکیبی از ان ها نیز رواج دارد.

انواع نبشی ها

این محصول به شیوه های گوناگونی ساخته می شود و به همین خاطر انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

1- نبشی پرسی

این نبشی ها از ورقه هایی با طول 6 متر تولی شده اند که از وسط به صورت افقی تا خورده است. ماهیت ان از فولاد بوده و همین تاشدگی باعث می شود که شکل ظاهری عمود به خود بگیرد.

2- نبشی فابریک

این نمونه به همان شکل مقطعی عمودی از خط تولید خارج می شوند. دیگر نیاز به تا زدگی و ... ندارد.
اگر بخواهید از شکل نبشی ان ها را تشخیص دهید باید بدانید که این محصولات از نظر ظاهری که دارند به نوع تقسیم می شوند که عبارتند از:

1- نبشی بال مساوی

2- نبشی بال نا مساوری

همانطور که از نام آن ها مشخص است از نظر ظکب ظاهری و عرض هر یک از اضلاع ها با یکدیگر فرق دارند. در مدل بال مساوری هر دو ضلع ان به یک اندازه می باشند این در حالی است که در مدل بال نامساوی یکی از بال ها عرضه بیشتری به نسبت دیگری دارد. علاوه بر این نبشی ها از نظر ابعاد و سایزی که دارند دارای تنوع بوده و انواع گوناگونی دارند.

ورق گرم و شناخت آن

خرید انلاین و اینترنتی ورق گرم با قیمت مناسب و ارزان در تهران و کشور توسط ایرونید. از سری محصولات فولادی می توان به ورق گرم اشاره داشت که انواع مختلفی دارد. این تنوع به دلیل الیاژ به کار رفته در ساخت ان می باشد که موجب می شود مشخصات ظاهری ان ها نیز با یکدیگر فرق داشته باشد. این تنوع باعث می شود کاربرد آن ها نیز با یکدیگر فرق داشته باشد. این ورق ها به شیوه نورد گرم تولید می شود و برای ساخته شدن از کوره هایی با درجه حرارت بسیار بالا عبور می کنند. ورق های گرم در دو نوع صنعتی و معمولی هستند که دارای ویژگی های مکانیکی و شیمیایی مختلفی است. البته برای ساخت ورق گرم یک سری استاندارد ها نیز تعریف شده است که باید مطابق با ان ها باشد. برای ساخت این محصولات نیاز به نورد گرم می باشد که هزینه بسیار زیادی دارد به همین خاطر تنها برخی از اندازه های پر فروش این ورق ها در بازار به فروش می رسد. اما جای نگرانی نیست شما می توانید در هر ابعادی که می خواهید از ایرونید ثبت سفارش کنید.

ویژگی های ورق گرم و کاربرد آن

از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به مقاومت و استحکام بالای ان اشاره داشت. در مصارف گوناگون صنعتی و غیر صنعتی نیز کاربرد دارد. از بین کاربرد های آن می توان به برج سازی، کشتی سازی، ساخت انواع تانکر و خودرو و ... اشاره داشت. ناگفته نماند که قیمت ان برحسب وزن و جنسی که دارد تایین می شود و به صورت ورق های رول شده می باشد.

تیرآهن لانه زنبوری یک انتخاب مقرون به صرفه

برای خرید ارزان قیمت تیر آهن لانه زنبوری میتوانید وارد وب سایت آیرونید شوید. نام این تیرآهن به دلیل شکل ظاهری ان انتخاب شده است چرا که در طوب ان سوراخ های پنج ضلعی وجود دارد. وجود این سوراخ ها باعث می شود که فلز کمتری در ساخت ان استفاده شود و به همین خاطر از وزن کمتری برخوردار بوده و در نهایت قیمت ان به نسبت مدل های دیگر ارزان تر است. البته این طراحی صرفا به علت کاهش هزینه ان نیست و مزیت های دیگری هم دارد که شامل موارد زیر است:
-    وجود این حفره ها سبب می شود که در حین ساخت لوله ها و سیم های برق را از ان عبور داد.
-    ارتفاع ان ها بیشتر است.
-    مقاومت خمشی بیشتری دارد.
-    موجب کاهش وزن سازه نیز می شود.
-    ارتفاع سقف در سازه های که از این تیراهن استفاده می شود کم است.
تیر آهن های لانه زنبوری از جنس فولاد می باشند. می توانید برای ساخت ساختمان های مختلف با ارتفاعات گوناگون از ان استفاده نمایید.

انواع تیر آهن لانه زنبوری

ابعاد گوناگون و شکل ظاهری ان ها باعث شده است که تنوع زیادی داشته باشند. این تنوع با خط برش تیرها رابطه مستقیم دارد. انواع ان عبارتند از:
1- تیرآهن لانه زنبوری روش پانیر که ارتفاعی برابر با 1.5 متر دارد.
2- تیرآهن لانه زنبوری روش لیتسکا دقت جوشکاری بسیار اهمیت دارد و قطعات به صورت چهارگوش می باشند.
نکته مهم: برش تیر اهن های لانه زنبوری نباید به صورت مورب انجام شود چرا که در این صورت بر ارتفاع تیر تاثیر خواهد گذاشت.

خرید اینترنتی نبشی، تیرآهن لانه زنبوری و ورق گرم

همانند دیگر محصولات فولادی قیمت ان ها نیز وابسته به وزن ان ها می باشد. اما شما می توانید با نازل ترین قیمت به صورت اینترنتی وب ا حذف واسطه ها از ایرونید تهیه نمایید. امکان خرید به صورت عمده هم برای مصرف کنندگان فراهم آمده است تا با خیالی راحت نیاز خود در ساخت و ساز هایتان را رفع نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28226
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید