امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خرید آنلاین و اینترنتی پارچه با بهترین کیفیت از شیک باشیم


1401/07/27
کد خبر : 28375
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

برای خرید آنلاین پارچه نیاز است تا از فروشگاهی خرید نمایید که پارچه هایی با کیفیت و قیمت بالا را به شما ارائه دهد. لذا لازم است تا حد ممکن واسطه های کمتری در این مسیر باشند. لذا با خرید آنلاین پارچه می توانید در زمان و بودجه خود صرفه جویی نمایید. همچنین می توانید بهتر از قیمت ها  پارچه ها در بازار سر در بیاورید و پارچه مورد پسند خود را انتخاب نمایید. اما خرید آنلاین پارچه می تواند یک عیب داشته باشد و آن این که برای مشتری امکان بررسی و لمس کردن پارچه از نزدیک مقدور نیست. اما لازم به ذکر است که خرید اینترنتی پارچه مزایای بسیار زیادی دارد. بنابراین  لازم است تا به صورت اختصاصی در مورد انواع پارچه ها اطلاعات به دست آورد. این کار سبب میشود تا خرید آنلاین پارچه برای شما راحت تر شود. خرید آنلاین پارچه با شیک باشیم می تواند شما را در مسیر بهترین و مناسب ترین انتخاب راهنمایی نماید. در هر جایی که باشید می توانید به راحتی انتخاب اینرنتی خود را ثبت نمایید. لازمه این کار این است که تنها از سایت های معتبر در این امر کمک بگیرید.

خرید مستقیم پارچه

بهتر است تا در صورت امکان پارچه را از تولیدکنندگان اصلی آن خرید نمایید. زیرا در این صورت شما می توانید مناسب ترین پارچه را با نازل ترین قیمت در اختیار داشته باشید. هر چه پارچه ها دست به دست شوند و حضور واسطه ها در این مسیر بیشتر شود قیمت پارچه ها افزایش خواهد یافت. بنابراین به راحتی می توانید به کارخانجات تولید کننده پارچه مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید که نیازی به حضور فیزیکی نیست. برای این منظور لازم است تا به سایت تولیدکننده پارچه وارد شوید و درخواست خود مبنی بر خرید اینترنتی را ثبت نمایید. این که پارچه ای با قیمت عمده و ارزان به شما فروخته شود می تواند بسیار مهم باشد.

پارچه آنلاین

 خرید متری پارچه

 از روش های معموا در خرید پارچه ، خرید بر مبنای متراژ آن است. در این روش هر متر از پارچه را بر حسب کیفیت و جنس آن قیمت مشخصی دارد. بر اساس متراژی که مورد نظر شما است پارچه بریده می شود. این روش برای مشتریان جزیی می تواند روشی مقرون به صرفه تلقی شود. در ضمن با این روش دورریزی کمتری نیز خواهید داشت. در نظر داشته باشید که این روش برای پارچه های گرانبها و مستحکم استفاده می شود. این پارچه ها به آسانی بریده می شوند. این نمونه ها درجه کشسانی خوبی دارند.

مزیت های خرید آنلاین پارچه از شیک باشیم

  • دسترسی فوری و آسان

در خرید آنلاین پارچه می توانید به گستره وسیعی از پارچه های مختلف دست پیدا کنید. این کار را می تواند در حداقل زمان ممکن به انجام برسانید. لذا لازم نیست تا برای خرید یک پارچه به همه مغازه های شهر سر بزنید. فقط کافی است تا نام پارچه مورد نظر را در اینترنت سرچ نمایید. انواع فروشگاه های متنوع و معتبر را خواهید دید که به صورت آنلاین پارچه می فروشند.

  • نداشتن محدودیت مکانی

 برای خرید پارچه به صورت حضوری لازم است تا ساعات زیادی را در بازار به دنبال پارچه مورد نظر بگردید. اما خرید آنلاین پارچه سبب می شود تا محدودیت مکانی و زمانی نداشته باشید. بنابراین می توانید در هر ساعت از شبانه روز اقدام به خرید اینترنتی پارچه نمایید.

  • قیمت مناسب

با خرید آنلاین پارچه به علت حذف بعضی از واسطه ها می توانید پارچه مورد نظر خود را با قیمت ارزان تری تهیه نمایید. در نظر داشته باشید که کارخانجات تولیدی سایت اینترنتی برای فروش محصولات خود ایجاد کرده اند. بنابراین می توانید با خیال راحت پارچه مورد نظر خود را به صورت آنلاین خرید نمایید.

لازم است تا قبل از خرید با انواع پارچه های موجود در بازار تا حد ممکن آشنا شوید.

پارچه حریر

 حتما با پارچه حریر برخورد کرده اید. حریرها پارچه های لطیف و نرم هستند. لازم است در نظر داشته باشید با توجه به قطر و ریزشی که پارچه های حریر دارند در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. حریر کرپ از همه کرپ ها ضخامت بیشتری دارد و احتیاجی به آستر ندارد. اما در این میان حریر ژرژت از ضخامت کمتری برخوردار است و زیاد ریزش ندارد. حریر ساتن جنسی است که براق و لطیف است. اما حریر ملانژ یک نوع پارچه حریر محسوب می شود که به صورت شیشه ای است؛ این حریر برای عروسک سازی و لباس های مجلسی کاربری دارد. همه حریرها جهت برخی لباس های مجلسی، روسری و شال کاربری دارند.

پارچه فاستونی

 پارچه فاستونی از انواع پارچه کلاسیک به شمار می آید. درصد پشم و نخی که در پارچه فاستونی به کار رفته است تفاوت دارد. کاربری این پارچه در مانتو و شلوار است.

خرید پارچه اینترنتی

 پارچه نخی یا کودری

 پارچه نخی نوعی پارچه است که همه الیاف آن از نخ تشکیل شده است و از پلی استر در آن استفاده نشده است. پارچه کودری از جمله پارچه هایی است که دارای آبرفت زیاد است اما برای تابستان و بهار پر کاربرد است.

پارچه تترون

در الیاف پارچه تترون نیز از نخ استفاده شده است. پارچه تترون در لباس های فرم مانند ادارات و مدارس کاربردی عمده دارد.

 پارچه گیپور

 پارچه گیپور دارای انواع گوناگونی است. این پارچه با توجه به نوع متریالی که دارد نامگذاری می شود. پارچه گیپور در طرح ها و رنگ های گوناگونی موجود است. این لباس برای لباس مجلسی و نامزدی پر کاربرد است.

پارچه دانتل

 این پارچه از بافت ظریفی برخوردار است و طرح هایی برجسته دارد. پارچه دانتل ابریشمی برای دوختن لباس های نامزدی و عروسی کاربردی ویژه دارد. همچنین این پارچه در لباس مجلسی و لباس زیر نیز بسیار استفاده می شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28375
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید