امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خرید آنلاین محصولات دکتر بیز


1401/07/27
کد خبر : 27971
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

اگر شما هم در دنیای پرشتاب امروز برای ذخیره مالی و انرژی خود ترجیح میدهید از برندهای معتبر مایحتاج خود را تهیه کنید با ما همراه شوید. از برندهای سرشناس ایرانی میتوان به شرکت دکتر بیز، یک شرکت ایرانی و بین المللی اشاره کرد. همه محصولات این شرکت سلامت محوری و ارگانیک بوده و با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و ماشین آلات پیشرفته تولید میشود. تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت بیز دارای گواهینامه های معتبر بوده و میتوان ادعا کرده امروزه هر ایرانی حداقل یکبار از یکی از  محصولات این شرکت استفاده کرده است و یا حداقل نام این برند را شنیده است پس نام دکتر بیز در بین خانواده های ایرانی به یک برند آشنا تبدیل شده است. برای مثال چای گوزل یک چای خوش عطر و طعم است که توسط این شرکت تولید شده و یکی از محبوب ترین محصولات دکتر بیز به شمار میرود. و از آن جایی که از دیرباز چای یکی از مهم ترین نوشیدنی ها در بین ایرانیها بوده است نسبت به انتخاب آن حساسیتهای خاصی وجود داشته است. به دلیل اینکه چای گوزل از برگ خالص گیاه چای به دست آمده میاید طعم و عطر مطبوعی دارد  و میتواند گزینه مناسبی برای مصرف باشد. قهوه های گانودرما و یا انواع پکها و محصولات لاغری شرکت بیز همچنین از سری محصولات دکتر بیز هستند که فواید بسیار زیادی داشته و شما را در اصلاح سبک غذایی و در صورت نیاز کاهش وزن با روشی بیخطر کمک میکند.

مراقبت و نگهداری از خودرو با محصولات نانو خودرو

محصولات نانوسان خودرو برای نظافت و نگهداری خودروها بسیار کارآمد است و به شما کمک میکند تا زمان کمتری را صرف نظافت و تمیز کردن خودروی خود کنید. این محصولات انواع بسیار زیادی دارند که هرکدام کاربردهای مختص به خود را دارند برای مثال انواع پاک کننده شیشه و بدنه، براق کننده چرم و داشبورد و ... از سری محصولات نانو خودرو هستند. امروزه با توجه به قیمتهای فزاینده  خودرو و به طبع آن افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری وسایل نقیه  روشهای نگهداری و شستشوی خودرو بیش از پیش اهمیت میابد. به این منظور شما میتوانید از پکهای خودرو نانو که شامل سوپرشامپو، واترلس یا کارواش بدون آب و شیشه شور است بهره ببرید تا ایجاد یک لایه نانو بر روی بدنه خودرو علاوه بر افزایش درخشندگی و و محافظت از رنگ خودرو مدت طولانی تری از تمیزی خودروی خود لذت ببرید.انواع واکس داشبور ماشین نانوسان در رایحه های متنوع در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر با قیمتی بسیار مناسب موجود میباشد. این واکس ها علاوه بر اینکه داشبور شما را براق و تمیز میکند، رایحه بسیار خوبی هم دارد که فضای ماشین را برای شما دل انگیز میکند.

خرید اسپری دوراکلین نانو خودور با قیمت عالی

این محصول یکی از محصولات نانوسان خودروی بیز است که بسیار پر فروش بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. محبوبیت زیاد این محصول به این علت است که برای تمامی سطوح داخلی ماشین قابل استفاده است و قدرت تمیزکنندگی بسیار بالایی نیز دارد. درب ماشین، نمد سقف خودرو، کنسول، داشبورد و همچنین هر سطح پلاستیکی و یا چرمی که در داخل خودرو وجود دارد را میتوانید با استفاده از دوراکلین تمیز کنید. این اسپری دارای یک فرمولاسیون بسیار پیشرفته است که بدون آسیب رسانی به سطوح آن ها را کاملا تمیز میکند. کثیفی هایی که بر روی سقف ماشین که به گذشت زمان ایجاد میشود، و یا آلودگی های کنار درب ماشین، همگی مواردی هستند که محیط داخلی اتومبیل را بسیار دل گیر و نامرتب نشان میدهند.


 محصولات دکتر بیز


این اسپری به راحتی به عمق آلودگی ها نفوذ کرده و به سادگی آن ها را تمیز میکند. همچنین یکی از نکات مثبت اسپری دوراکلین ایناست که، فاقد ترکیبات مضر بوده و به همین علت با برخورد با پوست دست شما مشکلی ایجاد نمیکند. قیمت این محصول با توجه به کارایی بسیار زیادی که دارد، بسیار اقتصادی بوده و در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر با یک تخفیف استثنائی قابل تهیه است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27971
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید