امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

خریدی به صرفه و آسان از فروشگاه اینترنتی وین ابزار


1401/07/27
کد خبر : 27541
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

هر فعالیتی ابزار های تخصصی و اختصاصی خود را دارد که وجود ان ها امری ضروری است. در دنیای امروز تعداد ابزار های صنعتی و غیر صنعتی انقدر زیاد است که شاید نتوان تمامی ان ها را شناخت و روز به روز در حال تکامل یافتن و پیشرفته تر شدن هستند. این ابزارالات را می توان به صورت دسته بندی شده به خاطر سپرد. ابزارالات دستی یکی از این دسته بندی ها هستند که توسط نیروی انسانی به کار گرفته می شوند و می توانید برای تهیه ان ها از فروشگاه وین ابزار اقدام کنید.

ابزارالات دستی کدامند؟

هر وسیله ای را در حوزه صنعت که بتوان به صورت دستی به کار گرفت، می توان در این دسته بندی قرار داد. این ابزار ها برای انکه با دست قابل استفاده باشند، در ابعاد و اندازه های متناسب با دست طراحی می شوند. همچنین طراحی متناسب با عملکردشان دارند. برخی از این افزار ها عبارتند از: فشنگی ها، کلت فشنگی، مته و ... که در ادامه بیشتر با ان ها آشنا خواهید شد.

درباره کمپانی اروغلو چه می دانید؟

کیفیت برای ابزار های صنعتی همیشه حرف اول را میزند. متریال های خارجی به نسبت نمونه های داخلی بسیار با کیفیت تر هستند و از این رو نمونه های وارداتی قیمت بالاتری دارند. شرکت اروغلو واقع در کشور ترکیه است و با طراحی بی نظیر محصولات خود و همچنین به کار گیری مواد اولیه درجه یک جهت ساخت قطعات عرضه شده در بازار توانسته است به بازار جهان برسد و در سراسر جهان معروف شود. تولیدات این شرکت که مطابق با استاندارد های جهان است به صورت وارداتی در وین ابزار به فروش می رسد و نمونه های اصل و اورجینال ان است که می توانید با یک بار خرید برای مدت ها از ان ها استفاده کنید.

شناخت قلاویز گیر کلاچ دار اروغلو

این محصول یکی از ابزار گیر های دستگاه فرز و سی ان سی می باشد که به منظور نگه داشتن قلاویز به کار گرفته می شود. علاوه بر نگهداری وظیفه مهم دیگری نیز دارد و ان محافظت از قلاویز می باشد. این قطعه می تواند فشار وارد شده بر قلاویز را تا حد چشمگیری به کم ترین میزان برساند و مانع از اسیب دیدن آن گردد. فشار وارد شده بر قلاویز اگر از حدی بیشتر باشد امکان صدمه رساندن به قطعه را دارد. به همین خاطر اگر قطعه کار مد نظر شما از جنس گران قیمتی باشد و ارزش بالایی داشته باشد استفاده از این افزار بسیار ضروری می باشد. طراحی ظاهری ان همانند دیگر فشنگی گیر ها است اما یک تفاوت بزرگ با سایر ان ها دارد که شاید در نگاه اول متوجه آن نشوید، و این تفاوت وجود کلاج در ان است. از ان جایی که این کلاج درون فشنگی ا ساز شده است تشخیص ان برای افراد مبتدی کمی دشوار است. مهم ترین ویژگی که دارد این است که کلاچ ان از نوع قابل تنظیم می باشد. از این رو می توانید با درست کردن سایز و تنظیم کردن آن برای هر نوع قلاویزی از ان بهره مند شده و مورد استفاده قرار دهید.


 فروشگاه اینترنتی وین ابزار

شناخت  قلاویز گیر اروغلو

هانطور که از اسم این محصول قابل تشخیص است، در ساخت ان از هیچ کلاجی استفاده نشده است. به همین خاطر صرفا برای قلاویز هایی که شماره دنباله و شکل دنباله ان ها با فشنگی یکسان است قابل استفاده خواهد بود. نبودن کلاج در ان سبب می شود تا هیچ کنترلی بر روی مقدار فشار وارد شده وجود نداشته باشد و این کار را دشوار می کند. شما باید میزان فشار وارد شده از دستگاه را در نظر داشته باشید تا بیشتر نشود چرا که در این صورت احتمال شکستگی و اسیب رسیدن به قلاویز و حتی قطعه کار مد نظرتان وجود دارد. اگر قطعه کار چندان اهمیت مالی و معنوی برایتان ندارد می توانید از این فشنگی گیر قلاویز استفاده نمایید. استفاده از ان بیشتر بریا قطعه کار هایی که درجه سختی بسیار زیادی دارند توصیه می شود. کار با ان هم راحت است و شکل ظاهری شبیه به دیگر فشنگی گیر ها دارد. تنها نکته مهم در استفاده از ان هم خوانی دنباله قلاویز و فشنگی گیر است. از این ابزار دستی می توانید در حرفه هایی همچون برش کاری، ابزار سازی، تراشکاری و ... استفاده نمایید.


 فروشگاه اینترنتی وین ابزار

کلت فشنگی ER اروغلو

این قطعه که ظاهری شبیه به فشنگی ها دارد یک نگهدارنده محکم و مطمئن است که در ابعاد کوچک ساخته شده و در حوزه های مختلف صنعت کارایی دارد. در بخش دهانه ان دریچه های کوچکی تعبیه شده است که به واسطه ان می توانید سایر ابزار ها را به ان متصل کنید. به دلیل وجود همین دریچه ها است که به ان کلت فشنگی پر چاک نیز گفته می شود. از ابزار هایی که می توانید به کولت وصل کنید عبارتند از:
فرز، قلاویز، الماس و ... که در زمان متصل شدن کم ترین فشار بر ان ها وارد خواهد شد. از ان جایی که فشار وارد شده به صورت همه جانبه بر قطعه وارد می شود، ان را تحت تاثیر قرار نمی دهد و باعث شکستن و یا حتی خم شدن ان نمی شود. همین فشار یکنواخت و کنترل شده است که به کیفیت کار شما نیز کمک بسیار زیادی می کند. برای انکه دریچه های ان ثابت باشد و فرز و ... درون ان لق نباشد باید مهره کلت را سفت کنید و سپس به راحتی مورد استفاده قرار دهید.


 فروشگاه اینترنتی وین ابزار

قیمت کلت فشنگی و فشنگی قلاویز گیر کلاج دار و بدون کلاج در وین ابزار

قیمت این محصولات به وجود وارداتی بودن، ارزان و مقرون به صرفه است. البته برای انکه بتوانید هزینه کمتری بابت تهیه ان ها پرداخت کنید بهتر است به صورت عمده خریداری نمایید. عوامل موثر مختلفی همانند: سایز، اندازه و ... وجود دارد که قیمت فروش نهایی هر یک از ان ها را تعیین می کند. اما فروشگاه وین ابزار با عرضه مستقیم محصولات خود و خرید ان ها به صورت مستقیم از تولید کننده با فروش ارزان محصولات مشتریان خود را نیز در سود خود سهیم می کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27541
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید