امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

خدمات پانچ


1401/07/27
کد خبر : 26503
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

طراحی و تولید انواع ورق های آلومینیومی با شکل های مختلف با استفاده از پرس پانچ cnc باعث پویایی و جذابیت سازه های آلومینیومی خواهد بود. طرح های ارائه شده پانچ توسط رایانه پی ریزی می شود و سپس با استفاده از دستگاه پیاده سازی می گردد. به این ترتیب می توان اشکال هندسی را در عرض چند ثانیه برروی انواع، ورق ترسیم کرد.
 

انواع دستگاه پانچ ورق آلومینیومی

مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان با ارائه خدمات حرفه ای پانچ آلومینیوم ورق هایی سفارشی با بهترین فینیشینگ آندایزینگ و خدمات رنگ پودری ارائه می دهد. کاربرد هرکدام از خدمات پانچ آلومینیوم متفاوت خواهد بود به عنوان مثال استفاده در نمای ساختمان، نرده های آلومینیومی و حتی در صنعت ماشین سازی و هوا و فضا همگی از جمله عواملی هستند که نیاز به پانچ خواهند داشت.
 پانچ

مزایای خدمات پانچ

خدمات پانچ CNC دارای مزایای بی شماری است. مهندسان طراحی ما برای ایجاد محصولی قابل قبول و استاندارد از ابزار و تکنولوژی های پیشرفته استفاده می کنند تا ساخت ورق آلومینیومی پانچ شده در عین کیفیت و کارایی مقرون به صرفه و استاندارد باشد. تولید پنل مشبک دکوراتیو در طرح های جذاب یکی از خدماتی است که در مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان ارائه می شود.

برش لیزری

در این روش سوراخکاری ورق آلومینیومی به ویژه هنگام پانچ طرح های هندسی و پیچیده بسیار کاربرد دارد. در عین حال نیز می تواند گزینه مقرون به صرفه ای نیز باشد.

پانج پرسی

روش پرسی با استفاده از دستگاه پرس بوجو د می آید در این حالت فریم به شکل C یا H است.

پانچ CNC

پانچ CNC در واقع مشابه روش پرسی است که با استفاده از تکنولوژی جدیدتر اشکال پیچیده تری را پیاده می کند. در این حالت با استفاده از نرم افزارهای AutoCad و CAM طراحی شده و توسط دستگاه اجرا می شود. پانچ با دستگاه CNC‌یکی از بهترین روشهای خدمات پانچ است در این روش امکان پانچ همزمان چند قطعه وجود دارد. همچنین می توان طرح های متنوع را برروی ورق اجرا کرد. ظرافت طراحی با این دستگاه برروی ورق تا یک میلیمتر نیز می رسد.

کاربرد ورق پانچ شده

ورق های پانچ شده. در سقف و دیواره های آسانسور، نمای ساختمان، سایه بان ها، سقف کاذب، صنایع فلزی و دکوراسیون داخلی، هواکش موتورخانه بخشی از کاربرد خدمات پانچ آلومینیوم برروی ورق آلومینیومی است.

کاربرد پانچ آلومینیوم در معماری

امروزه با گسترش طراحی نوین و مدرن استفاده از خدمات پانچ در معماری ساختمان ها رواج بسیاری داشته است. بسیاری از طراحان و معماران با انتخاب سازه های آلومینومی طرح های پیچیده و جذابی را سفارش می دهند تا به عنوان نمای ساختمان های بزرگ و مرتفع و یا حتی ساختمان های مسکونی استفاده شود. انواع سقف کاذب، کرتین وال، اسکای لایت، حفاظ کشی ها، پارتیشن های داخلی می تواند با استفاده از ورق های پانچ شده زیباتر و جذابتر به نظر برسد.
همچنین می توانید در دکوراسیون داخلی، لوستر، صندلی و مبلمان نیز از آلومینیوم پانچ شده استفاده کنید. این فلز پر کاربرد زیبایی، سادگی، جذابیت و دوام را توأمان دارد و می تواند تا مدتها با کیفیت اولیه مورد استفاده قرار گیرد.
مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان می تواند سفارشات شما را بصورت اختصاصی و یا عمده ثبت کرده و بهترین کیفیت و جذابترین طرح ها را برای نمای ساختمان و دکوراسیون آن برای شما به ارمغان آورد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26503
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید