امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

خدمات قالیشویی راگا


1401/07/27
کد خبر : 27029
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

 این شرکت ها حتی به بازسازی قالی ها می پردازند و اگر قالی و یا فرشی کهنه و یا پاره شده باشد آن را کاملا درست می کنند و در یک شرکت قالیشویی به شکل معمول رفوگری، شیرازه پیچی، ریشه زنی، دارکشی، رفع سوختگی و ترمیم هر نوع قالی و فرش و گبه و فرش های سنتی، مبلمان و موکت به صورت روزانه انجام می شود.که این خدمات نیز در قالیشویی راگا با بهترین کیفیت انجام میشود.


 خدمات قالیشویی


امروزه با رونق گرفتن شغل های خدماتی ، قالیشویی نیز بعنوان یک شغل خدماتی رونق گرفته است. عوامل زیادی در رونق گرفتن مشاغل خدماتی نقش دارند . پیشرفت تکنولوژی ، وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه ، تغییر شیوه ی زندگی کردن و … همگی در ترویج و توسعه مشاغل خانگی نقش دارند.شاید برای شما سوال پیش بیاید که این عوامل چگونه در ترویج شغل های خدماتی نقش دارند . ما در ادامه توضیحاتی در این مورد ارائه خواهیم کرد.

تاثیر پیشرفت تکنولوژی در ترویج کارخانه قالیشویی بعنوان شغلی خدماتی

پیشرفت تکنولوژی چگونه باعث ترویج شغل قالیشویی ها میشود؟ پاسخ این سوال واضح است . به دلیل این که اگر دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک وجود نداشتند،کمتر کسی به فکر این می افتاد که یک قالیشویی راه بیاندازد و بخواهد تمام فرش هایی را که تحویل گرفته با دست و به روش سنتی شستشو دهد. چون همانطور که میدانید شستشوی فرش به روش سنتی کاری بسیار طاقت فرسا و وقت گیر است و اگر کسی بخواهد مدام این کار را انجام دهد قطعا خسته شده و از عهده ی آن برنخواهد آمد و از طرفی خانواده ای که فرش زیر پایش را برای شستشو به کارخانه قالیشویی تحویل میدهد، انتظار دارد که شستشوی فرش و تحویل آن با سرعت هرچه تمام انجام پذیرد و این کار جز با استفاده از دستگاه های قالیشویی امکان پذیر نیست. اما امروزه با پدید آمدن دستگاه ها و تجهیزات قالیشویی صنعتی و پیشرفته خیلی ها با تهیه آن ها کارخانه قالیشویی راه اندازی کرده اند و از این راه برای خود شغلی مناسب دست و پا کرده اند.

تاثیر شیوه ی زندگی بر قالیشویی به عنوان شغلی خدماتی

این روزها زمان اهمیت بسیار زیادی در زندگی هر کس دارد. اگر نگاهی به زندگی قدیمی ها بیاندازید ، مواردی را مشاهده خواهید کرد که امروزه خیلی کم تر شاهد آن ها هستید. شب نشینی های متعدد ، نشست و برخاست های طولانی مدت، مدت زیادی را سپری کردن برای دوستان و آشنایان و… مواردی است که در زندگی قدیمی ها بیشتر مشاهده میشود تا امروزی ها. بی انصافی است اگر دلیل آن را بی احساس شدن انسان ها بدانیم. دلیل واقعی این تغییرات این است که مردم به ارزش واقعی زمان پی برده اند. برای امروزی ها زمان از خیلی چیزها و حتی شاید از پول مهمتر باشد . هر کسی به نوعی زمانی که در اختیار دارد را صرف موفقیت و پیشرفت خود میکند و مردم دیگر خیلی مایل به انجام فعالیت های وقتگیر نیستند . همین عامل باعث شده که مردم برای انجام کارهای وقتگیر پول پرداخت کنند اما زمان نه! به همین دلیل استقبال عمومی از کارهای خدماتی خیلی بیشتر از گذشته شده است و اگربعنوان مثال بخواهیم شرکت قالیشویی را در نظر بگیریم ، چون این کار وقت گیر است، مردمان امروزی که ارزش زیادی برای وقت خود قائل میشوند نسبت به قدیمی ها بیشتر به کارخانه های قالیشویی روی می آورند و این نشان میدهد که با تغییراتی که در شیوه ی زندگی انسان ها به وجود آمده شغل شستشوی قالی و موکت و بطور کلی مشاغل خدماتی توسعه بیشتری پیدا کرده اند. به خصوص در میان کلان شهرها که به دلیل هزینه ی بالای زندگی، ممکن است مردم چند شغل داشته باشند، خیلی ها اصلا وقت انجام کاری مثل شستشوی فرش راندارند .مثلا قالیشویی تهران با قالیشویی شهرستان و شهرهای کوچک متفاوت است. بخاطر اینکه شیوه ی زندگی در آن ها متفاوت است . یعنی تغییر در شیوه های زندگی می تواند در ترویج شغل قالیشویی و دیگر مشاغل خدماتی موثر باشد.


خدمات قالیشویی

قالیشویی راگا یکی از بهترین قالیشویی ها در تهران

خدمات منظم: هر روز خدمات شستشوی انواع فرش و خشکشویی به صورت منظم ارائه می شود. و مشتریان عزیز می توانند زمان سرویس دهی خود را با زمان دقیق مورد بررسی و تطابق قرار دهند.
استفاده از افراد با سابقه کار خوب: شرکت قالیشویی راگا تمام خدمات شستشوی فرش ، پالایش و … را تحت پرسنل متخصص و کارآمد انجام می دهد.
شستشوی اصولی فرش: شستن فرشها و تعمیر فرش طبق موازین و مبانی اسلامی انجام می شود. فرش را با مواد شوینده عالی تمیز و شستشو داده می شود. هدف ما جلب رضایت افراد است.
خدمات حمل و نقل فرش‌ها: فرش ها با بهترین کیفیت ممکن، به‌صورت لول و کاور شده، تحویل داده می شوند.

خدمات قالیشویی راگا :

شستشوی انواع فرش ماشینی ، دستبافت ، ابریشم و .....
شستشوی مبل و موکت
لکه گیری فرش
ترمیم ریشه فرش
رفع بید زدگی
شستشوی درجه ۱ عالی به همراه لک برداری با بسته بندی انواع فرش ماشینی
شستشو و خدمات انواع گبه های دستباف
شیرازه نوار دوزی و سوزن کاری انواع فرشهای دستباف
خشکشویی فرش
خشکشویی موکت
خشکشویی مبلمان
رنگرزی کردن فرش
سرویس دهی سریع
نیروی کار بسیار متعهد
استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و تمام اتوماتیک
استفاده از مواد شوینده با کیفیت
تحویل به موقع فرش به مشتری
دارای جواز کسب از اتحادیه قالیشویان
دادن رسید و فاکتور که حاوی مشخصات کامل فرش و انواع آنها است


خدمات قالیشویی

قالیشویی راگا اولین شرکت شستشوی فرش شبانه روزی در تمام مناطق تهران

کارخانه قالیشویی راگا یکی از بهترین شرکت های شستشوی مکانیزه و خدمات قالیشویی در سراسر نقاط تهران بزرگ می باشد ما یک تیم از کارگران متخصص  سطح بالا با ۲۰ سال تجربه در زمینه شستشو داریم و از آنجا که شرکت ما همیشه به دنبال برتری است ، این شرکت جدیدترین دستگاه های مدرن را در ایران به منظور صرفه جویی در وقت و همچنین کیفیت استفاده میکند. ارائه خدمات با کیفیت بالا تخصص ماست ، بنابراین اگر می خواهید خدمات ما را دریافت کنید ، خوشحال خواهیم شد که با شماره های ما بصورت شبانه روزی تماس  بگیرید. و از کارشناسان خبره ما راهنمایی بگیرید.

شماره تماس های قالیشویی راگا :
دفتر مرکزی : ۲۲۵۱۰۰۴۱ – ۲۲۵۱۸۰۰۱
شعبه غرب : ۴۴۰۲۴۷۷۱ – ۴۴۰۲۴۸۸۱ – ۸۶۰۱۸۰۴۸ – ۸۸۵۶۹۷۲۸
شعبه شرق : ۷۷۷۳۹۴۴۷ – ۷۷۷۳۹۴۵۰ – ۳۳۸۳۵۰۷۱ – ۳۳۸۰۳۵۷۷
شعبه شمال : ۲۲۳۲۵۹۱۷ – ۲۲۳۱۴۵۱۴
ارسال توسط طراحی سایت الگانت وب


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27029
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید