امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

خدمات بوتاکس و جوانسازی پوست آقایان در تهران


1401/07/27
کد خبر : 27124
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 23 نفر

به همین خاطر هم روزبه‌روز خدمات زیبایی آقایان از جمله بوتاکس و جوان‌سازی پوست در حال گسترش است؛ لذا مشاهده می‌شود که در بین آقایان افرادی زیادی هستند که برای داشتن ظاهری زیبا و آراسته به دنبال یک مرکز تخصصی پوست و مو می‌گردند که خدمات مناسبی را در خصوص جوانسازی پوست آقایان ارائه دهد.


 بوتاکس و جوانسازی پوست آقایان

با روش‌های جوانسازی پوست آقایان بیشتر آشنا شوید

اگرچه معمولاً پوست مردان ضخیم‌تر از پوست زنان  است؛ اما این خصوصیت در روش‌های جوان‌سازی پوست برای آقایان با خانم‌ها هیچ‌گونه تفاوتی ایجاد نمی‌کند. با این وجود روش‌های جوان‌سازی پوست در آقایان شامل موارد زیر است:
لایه برداری پوست با میکرودرم: یکی از محبوب‌ترین روش‌های جوان‌سازی پوست در خانم‌ها و آقایان میکرودرم است که با تحریک اپیدرم باعث بیشتر شدن کلاژن سازی پوست در افراد می‌شود. در این عمل زیبایی که یک روش غیرتهاجمی و غیرشیمیایی برای جوان‌سازی پوست محسوب می‌شود، میکرو کریستال‌ها به منظور از بین بردن سلول‌های خشک و لایه‌های بیرونی روی پوست اسپری می‌شوند، به بیان ساده‌تر می‌توان گفت: با میکرودرم لایه برداری از پوست در سطحی قوی‌تر و کلی‌تر انجام شده و به ساخت لایه‌های جدید پوستی با کلاژن و الاستین بیشتر کمک می‌کند. این روش همچنین باعث بهبود بافت پوست شده و به از بین رفتن چین و چروک‌ها در افراد کمک نموده و آسیب‌های پوستی را برطرف می‌کند.
چنانچه تمایل دارید به منظور جوانسازی پوست آقایان در مورد لایه برداری پوست توسط میکرودرم اطلاعات بیشتری به دست آورید، می‌توانید در شهر تهران به صورت حضوری به مرکز تخصصی پوست و موی هوپو مراجعه نمایید یا اینکه به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت رسمی این مرکز با پزشکان متخصص پوست و مو در تماس باشید و از آنها مشورت بگیرید.
جوان‌سازی پوست با کربوکسی‌تراپی: یکی دیگر از روش‌های جوان‌سازی پوست که به تازگی پیشرفت زیادی هم داشته، کربوکسی‌تراپی نام دارد که از روش‌های درمان افتادگی‌ها، اثر زخم‌ها، ترک‌ها، رفع چین و چروک‌ها بوده و از همه مهم‌تر برای رفع تیرگی و پف زیر چشم در افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش جوان‌سازی پوست مقادیر مورد نیازی از گاز دی‌اکسیدکربن را در زیر پوست تزریق می‌کنند این کار با افزایش اکسیژن در بافت خون رسانی را تحریک نموده و باعث فعال شدن واکنش‌های ترمیمی پوست می‌شود. روش کربوکسی‌تراپی برای جوان‌سازی پوست دارای تأییدیه FDA بوده و یک عمل سرپایی و بی درد است که تزریق در آن به وسیله سوزن‌های ریز صورت می‌گیرد.


  بوتاکس و جوانسازی پوست آقایان

فشیال پوست: یکی دیگر از روش‌های جوان‌سازی پوست که به منظور پاک‌سازی عمیق پوست در آقایان و خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، فشیال پوست نام دارد که به وسیله آن آلودگی‌ها و مواد آرایشی به صورت عمیق از سطح پوست خارج شده و علاوه بر این به صورت هم زمان سلول‌های مرده نیز لایه برداری می‌شوند. در واقع می‌توان گفت فشیال پوست روشی است که عمل رطوبت رسانی به پوست را هم انجام می‌دهد و شامل مواردی از جمله اسکراب، بخور گرم، پولیش پوست، بخور سرد و تخلیه کمودون‌های سیاه می‌شود. این روش که طراوت و شادابی پوست را برای افراد به ارمغان می‌آورد، مناسب افرادی است که پوست خشکی دارند؛ البته برای تمام افراد در فصول سرد سال که برودت هوا خشکی پوست را افزایش می‌دهد نیز اغلب توصیه می‌شود.
از جمله مزیت‌های فشیال پوست برای آقایان و خانم‌ها می‌توان به پاک‌سازی پوست، درمان منافذ باز پوستی، درمان آکنه و اثرات آن، درمان افتادگی پوست، رفع حلقه‌های تیره اطراف چشم و ... اشاره نمود.
در صورتی که به دنبال یک مرکز زیبایی در شهر تهران می‌گردید که مجموعه‌ای از خدمات زیبایی از جمله فشیال پوست برای آقایان را به افراد متقاضی ارائه دهد، ما به شما هوپو را به عنوان کامل‌ترین مرکز تخصصی پوست و مو پیشنهاد می‌کنیم که از همه لحاظ خدمات مطلوبی را در اختیار افراد قرار می‌دهد.
چنانچه تمایل داشتید در مورد مراحل و تعداد جلسات فشیال پوست بیشتر بدانید، می‌توانید به وب‌سایت هوپو مراجعه نموده و با مشاوران این مرکز در ارتباط باشید.
از بین بردن لکه‌های پوستی با کیوسوئیچ: امروزه برای درمان لکه‌های پوستی ناشی از افزایش سن در افراد از لیزر کیوسوئیچ که یک دستگاه لیزر بسیار پیشرفته است، استفاده می‌شود. این لیزر که بر روی صورت افراد با طول موج خاصی تابیده می‌شود، به وسیله رنگ‌دانه‌های پوستی جذب شده و از این راه ملاسما یا لک‌های التهابی پوست را کاهش داده و یا به صورت کلی آنها را از بین می‌برد. افرادی که دچار لک‌های هورمونی، لک‌های ایجاد شده در اثر مصرف برخی از داروها، لک‌های ارثی، خال‌کوبی‌ها، کک و مک‌ها، خال‌های پوستی مادرزادی و ... هستند می‌توانند برای از بین بردن آنها از روش کیوسوئیچ استفاده نمایند. بهتر است بدانید لیزر کیوسوئیچ نیز همانند بسیاری از لیزر تراپی‌ها به صورت سرپایی و بدون درد انجام می‌شود.


 بوتاکس و جوانسازی پوست آقایان


تزریق بوتاکس: از جمله روش‌های مشهور و پرطرف‌دار جوان‌سازی پوست خانم‌ها و آقایان تزریق بوتاکس است که برای درمان چروک‌های کم عمق نظیر چروک‌های اطراف چشم، خط اخم، خطوط عرض پیشانی و خط لبخند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش با استفاده از تزریق داروی بوتولونیوم زیر پوست، عضلات محل تزریق به صورت موقت فلج شده و چین و چروک‌های موجود از بین می‌روند. معمولاً روش انجام بوتاکس صورت و پیشانی در خانم‌ها و آقایان متفاوت است؛ چراکه مردان اغلب حرکت‌های بدنی سنگین‌تر و شدیدتری نسبت به خانم‌ها انجام می‌دهند و همچنین میزان ماندن آنها در زیر نور مستقیم خورشید بیشتر است و از همه مهم‌تر اینکه متابولیسم بدن مردان با زنان فرق می‌کند.
در خصوص فواید تزریق بوتاکس صورت برای آقایان می‌توان به درمان اسپاسم عضلانی، جوان‌سازی پوست، درمان تعریق زیاد، جذاب‌تر و قوی‌تر کردن حالات صورت، درمان سردردهای میگرنی، جوان‌سازی عضلات دهان و پیشانی و ... اشاره نمود.
اگر تمایل دارید به منظور جوان‌سازی پوست خود از این روش استفاده نمایید و به دنبال یک کلینیک زیبایی پوست و مو می‌گردید که خدمات مطلوبی را در زمینه بوتاکس صورت آقایان به شما ارائه دهد، می‌توانید به هوپو کامل‌ترین مرکز تخصصی پوست و مو در تهران مراجعه نمایید. همچنین در صورتی که می‌خواهید درباره هزینه‌های این روش زیبا سازی اطلاعات بیشتری به دست آورید، می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان به وب‌سایت هوپو سری بزنید و با مشاوران این مرکز در ارتباط باشید.


بوتاکس و جوانسازی پوست آقایان


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27124
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید